WHEM Diana, Dunas Tantra massage Tremelo

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Vroeger paar keer bij haar geweest.
Kan ze enorm aanraden.
haar tantra massage is echt.
Heeft weinig te maken met het gemakkelijke misbruik van die term door veel DVP op RL
Wat mij toen al opviel is dat ze enorm veel energie stak om zichzelf verder op te leiden ze kon toen regelmatig weken afwezig zijn om in andere landen tantra etc verder uit te diepen.
Zij weet je echt in een hiel diepe trance te brengen. Het uiteindelijk orgasme is extreem heftig en blijft heel lang in je lichaam hangen.
bij haar gaat het echt om geest en lichaam en niet om een sexuele handeling vandaar dat ze niet op RL staat. Ik heb haar massages gehad als ze aangekleed of deels bloot was denk nu eigenlijk niet dat dat veel verschil maakt. Denk dat als ze een Bourka aan heeft de ervaring die jij als klant meemaakt even heftig en diepgaand is
Onlangs er nog geweest? Is sinds een jaar andere formule en ze werkt niet meer alleen.
 
nee probeer meer en meer tantra toe te passen tussen twee personen niet alleen ontvangend en daarmee ook laatste tijd niet meer gepasseerd bij Dunas
niet eenvoudig hoor om een DVP te vinden die het wederzijdse weet te waarderen
 
Echt vermoeiend als ik op een vraag van Tantralover uitleg geef waarom ik recent niet meer bij Dunas ben gepasseerd ben
Terwijl tantralover daarbij mijn tekst aanhaalt waarin ik juist aangeef dat Dunas niet gezien kan worden als een DVP om uiteindelijk te zeggen dat je die twee niet moet vergelijken
mam man man
Leer een tekst te lezen vooraleer je commentaar geeft
 
Terug
Bovenaan Onderaan