Er zijn groepen dames die lijsten met telefoonnummers bijhouden van bekende klanten. Ik vermoed zeer sterk dat Diana alleen klanten accepteert die op zo'n lijst staan. Dat verklaart dat sommige mensen ondanks correcte communicatie compleet genegeerd worden (waaronder ikzelf toen ik een paar jaar geleden deze dame graag wilde ontmoeten), terwijl anderen makkelijk een afspraak krijgen. Het zou voor de duidelijk wel goed zijn als je in haar advertentie zou zetten dat ze zo selectief is, of desnoods haar WhatsApp status of iets dergelijks.
Wat ik kwalijker vind, is dat ik 99% zeker weet dat deze dames telefoonnummers waar ze niet op in gaat, ogenschijnlijk doorverkoopt. Toen ik deze dame nog actief probeerde te bereiken, had ik op een gegeven moment een nieuwe prepaid kaart gekocht (mijn wandel-nummer ververs ik sowieso om de zoveel tijd). De eerste week dat ik dat ding had was Diana de enige die ik met dat nummer benaderd had, uiteraard zonder reactie. Na die week kwamen ineens Engelstalige appjes binnen van nummers uit vage landen met daarin vage zakelijke voorstellen. Sja.
Ik geloof blind dat Diana sommige mensen best een leuke tijd kan geven, maar bovenstaande kan voor mij niet door de beugel.