Recensie Diana, Eindhoven (vh Amstelveen, Leidschendam, Noordwijkerhout) 4,86 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Dame is vrij fors, heb haar vorige week bezocht in Eindhoven. Vrij matige inzet en daarnaast ongeïnteresseerde met passieve houding. Zoenen matig, rook uit haar mond naar sigaretten. Moet bekennen dat het lang geleden is dat voor 180eu zo'n matige service heb ontvangen.

Dat is dan toch afhankelijk van het moment. Bij mij was het zeer overtuigend het TZen. Niet passief maar niet super actief. Fors ja maar zeker niet super dik met een stel verschrikkelijk lekkere borsten. Stevig en groot.

Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Intiem
2,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Rood
Cupmaat
D
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/7651970-diana#overview
Totale kosten (in euro)
180
Mijn vermoeden is bevestigd, ik dacht Diana al te herkennen op de foto's maar ze is dus terug onder deze advertentie;

Vanochtend gelijk langs gegaan en mijn god wat ben ik daar blij mee.
Ze ziet er fantastisch uit en is flink afgevallen zoals de fotos al laten zien.
Volgens mij heeft ze geen lul meer gehad sinds ze vertrokken is uit Nederland vorig jaar.

Voor ik het wist lag ze me al vol te pijpen en wist ze niet hoe snel ze een condoom om mn keiharde lul moest doen om 'm zo snel mogelijk in haar drijfnatte kutje te doen.

Wat een lekkere sex sessie was dit zeg in combinatie met die heerlijke stevige borsten van haar. Tongzoenen ging ook vol overgave. Gewoon zorgen dat je fris bent dan is veel mogelijk.

Die ziet mij snel weer terug

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan