Recensie Diana, Gent 2,50 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
3
12/02/22
4
3
Intiem
2,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Highclass companion
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Blond
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/sweetie-diana.html
Totale kosten (in euro)
110
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Afgesproken met haar via WhatsApp.
Had gevraagd voor 15 min maar was minimaal 30 min voor 80 euro. Had gevraagd voor cim, was 30 extra.
Ontvangen op proper appartement.
Bij binnenkomst 110 betaald. Gedoucht en op bed gaan liggen. Ze deed direct condoom om en stak hem er direct in. 3 standjes gedaan, elk stadje maximaal 1 minuut. Toen vroeg ik voor pzc zoals afgesproken. Deed ze wel zeer goed waardoor ik na 5 min kwam. Ze trok hem weg uit haar mond. Er was een deel op haar haar, maar dat vond ze niet zo erg, maar wel jammer want ik had er wel 30 euro extra voor betaald en ze deed het niet. Erna gewoon aangekleed, even kort gepraat en weg gegaan. Stond op 20 min terug buiten. Voelde me wel opgelicht.
Is wel zoals op foto en zeer knap. Ook geen valse borsten en had sexy lingerie. Maar niet voor herhaling vatbaar.
 
Ik heb deze dame ook een keer bezocht een aantal weken geleden, een vrij koude dame er was totaal geen klik tussen ons maar tijdens de sex begon ze dan wel wat los te komen.

Ze ontvangt idd in een schoon appartement in de vlaanderenstraat. De meeste dames die daar werken doen niet zelf het telefonisch contact dus de communicatie is altijd wat vaag.

Haar fotos zijn wel redelijk wat bewerkt en in het echt ziet ze er niet zo super knap uit als op de fotos vind ik zelf. Ik was zelfs nog aan het twijfelen om weer weg te gaan toen ze de deur opende.

130 voor een uur afgesproken met pzc in begrepen, pzc werd niet gedaan maar daar heb ik dan weer niks van gezegd omdat ik haar er toch niet zo fris vond uitzien. De blowjob en sex was dan wel weer verrassend goed dus na 10/15 minuten was ik al klaargekomen en zijn we samen gaan roken in de woonkamer. Een gesprek met haar was moeilijk te voeren, op elke vraag kreeg ik een kortaf antwoord gevolgd door een ongemakkelijke stilte.

Na 5 minuten wilde ze weer terug naar de slaapkamer voor de 2e ronde zo snel mogelijk achter de rug te hebben, geen massage of iets aangeboden direct werd er naar een condoom gegrepen en begon ze weer te pijpen. Tot mijn verbazing kreeg ze me opnieuw hard en zijn we voor de 2e ronde gegaan heb me dan volledig laten gaan omdat ik het zelf ook niet meer naar mijn zin had.

Ik denk dat ik 30/35 minuten ben gebleven in totaal. Als je het naar je zin hebt vliegt de tijd voorbij en voelt een uur als een half uur, hier was het dus het tegenovergestelde:ROFLMAO:

Voor mij ook geen herhaling mogelijk.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Duur van bezoek
45 minuten
Dag
Maandag
Link naar advertentie
https://old.redlights.be/profiel/diana-1209/
Totale kosten (in euro)
130
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Ook onlangs bij deze dame geweest. Toch wel met een iets andere ervaring maar anderzijds wel wat parallellen.

Ik vind het wel een zeer knappe dame, prachtig slank figuur, mooie echte borsten en een kontje om van te watertanden. Wel jammer van die ducklips... Waarom doen vrouwen dit?

Advertentie vermeldt een leeftijd van 21, ik schatte ze enkele jaren ouder maar bleek wel vele jaren ouder. Tijd heeft blijkbaar niet zoveel vat op haar.

Na een douchebeurt begonnen met haar rechtopstaand te zitten knuffelen, lekker zacht sensueel tongzoenen, zoentjes in de nek & rest van lichaam en dan haar langzaam te ontdoen van haar lingerie, best wel zeer opwindend voor me en het liet haar blijkbaar ook niet onberoerd, de dooi was ingezet want ja ze gaf wel een eerste kille indruk bij ontvangst.

Dan haar best lang zitten beffen, werd wel gesmaakt, ook door mij. Geen pijpen want stond beregeil, verschillende standjes gedaan met licht gekreun van haar (fake of echt? ik laat het in het midden) en niet zo lang volgehouden.

En dan ging het steil bergaf, na wat opkuis werk deed ze snel weer haar lingerie weer aan en ik probeerde wat een gesprek aan te knopen maar veel interactie was er niet en de boel viel stil. Voelde aan als een koude douche, dan maar een warme genomen en 10min voor het uur einde stond ik weer buiten.

Jammer van dat laatste want anders zag ik me wel nog eens langsgaan.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan