DIANA HOT WOMAN, Harelbeke (Fake)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

DirtyOlman

Stamgast
Forumpionier
655
30/06/21
1.070
21
Zo! Daarnet 2x 1uur in de auto gezeten om te ontdekken dat deze dame


Niet de mooie vrouw is die ik vorige maand in de Villa tegenkwam, en ook helemaal niet op de foto's lijkt. Molliger, zuiderser, en al helemaal niet de blonde die ik gehoopt had.
Toen ik hierover een opmerking maakte, toonde ze me zelf de deur, zodat ik de moeite zelfs niet moest nemen om haar te weigeren.

Ik had eigenlijk al op voorhand moeten weten dat er iets niet klopte, toen ik een ander adres doorkreeg, maar ik ken de situatie in de streek niet zo dus het kon evengoed een mooi privéadres zijn. Maar aangekomen was de deurbel afgeplakt. Na een sms'je deed, dacht ik, een gerante open die mij onmiddelijk wou kussen, maar ik zei dat ik voor Diana kwam. "Yes, that's me". You don't look like the pictures on RL. "In that case you can go" en ze deed de deur al open.
 
Laatst bewerkt:
Ik heb in Villa des Roses een vrouw gezien die erg leek op deze foto's. Blond, ongeveer de aangegeven leeftijd, lichaamsbouw... Ik heb toen een Search op RL gedaan in Harelbeke, en dit profiel leek er goed op.
Helaas geen andere profielen die zouden overeenkomen.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan