Recensie Diana, Leiden 3,33 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Lament

Moderator
Forumleiding
432
06/12/21
779
82
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
  2. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
E+
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
30 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/leiden/5791086-diana
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Onlangs heb ik Diana bezocht, ze ontvangt op dezelfde locatie als Victoriya en voorheen Matilda. Goed bereikbaar, maar wel wat ongemakkelijk qua omwonenden. Het appcontact met Diana verliep soepel en ze was goed bereikbaar.

Op de kamer viel het aanvankelijk wel wat tegen. De via de app ontvangen foto's en filmpjes waren beduidend mooier, vooral omdat ze in real life geen make-up droeg en met de welbekende - en vreselijke - slippers rondliep. Douchen in het krappe hokje en snel dan maar. Ter plaatse besloot ik het voorgenomen uur aan te passen in een half uur, dit beloofde namelijk te weinig om een uur te vullen.

Haar kledij was wat verhullend en haar figuur een stuk minder dan op de foto's, ook al is het wel duidelijk dezelfde vrouw. Gelukkig ontvouwden zich bij het uitkleden twee enorme natuurlijke borsten, een verrassing waar ik al een beetje op gehoopt had. Ze probeerde me in haar vaste afwerk ritueel te krijgen, maar door daar wat initiatief te nemen kon er gezoend en gevingerd worden. Het pijpen was matig en er was genoeg reden om al snel tot cowgirl over te gaan. Hierin was ze zeer passief - ik moest al het werk doen - maar ze kreunde wel het huis bij elkaar. Na een minuut of 10 flink doorstoten is ze op haar knieën gaan zitten en kon ik achterlangs mijn gang gaan. Ondanks dat ze gedoucht had, rook ik hierbij helaas wat onfrisse geuren. Afronden in missionaris en daarna kortstondig wat uithijgen. Hierna snel de deur uitgewerkt, al ben ik alles bij elkaar toch een minuut of 40 binnen geweest.

Zeker geen herhaling, maar ook geen totaal fiasco. Zesje.
 
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Dag
Maandag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/almere/5791086-diana
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
De foto's van Diana trokken wel mijn aandacht. Dikke kont en grote borsten en niet slank.
Ik kon vrijwel direct terecht, ontvangt in een nette flat in Molenbuurt.
Diana was de dame van de foto, praatte niet veel en een beetje afstandelijk, niet onvriendelijk maar wil graag professioneel overkomen, of ze moet nog
een beetje wennen aan het vak. Ik heb gekozen voor een half uur mede door het gedrag, want als ik een uur zou boeken dan ben ik ook met een half uur weg had ik het gevoel.
Verplicht douchen bij Diana, dus ff snel er onder en weer uit en kon op bed liggen.
Al heel snel kwam ook de condoom tevoorschijn en werd er even kort gepijpt tot kleine Ronny hard genoeg werd om te neuken.
In missionair wippen met hier en daar aan haar grote borsten zitten, verder geen zoenen en laat staan tongzoenen.
Ze is nog lekker strak waardoor ik weinig moeite had met klaarkomen. Weer even gedoucht en vertrokken.
Lekker ding maar voor mij geen herhaling.
Veel opties aangevinkt maar in feite is het een misleiding.
 

Graag samenvoegen.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan