Recensie Diana, Privehuis La Cloche, Utrecht 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

nick112

Vaste klant
117
23/09/21
64
18
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
3,00 ster(ren)
BDSM spel
2,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen in mond
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
120 minuten
Dag
Zondag
Link naar advertentie
https://www.privehuislacloche.nl/diana-2/
Totale kosten (in euro)
600
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Bij toeval zag ik vanmorgen op de website dat er een nieuwe dame aanwezig zal zijn bij HOD. Gebeld en met de gastvrouw een afspraak gemaakt.
Vervolgens de reis richting Amersfoort begonnen, bij aankomst op het afgesproken tijdstip bleek Diana nog niet aanwezig te zijn en gezien ze nieuwe was had de gastvrouw ook geen telefoonnummer. Ik kon wel voorgesteld worden aan de andere beschikbare maar daar had ik geen interesse in. Even in Amersfoort wat gegeten en de auto door de wasstraat en toen een uur later toch maar weer even langs om te kijken of Diana toevallig binnen was anders voor niets richting Amersfoort gegaan. Ze bleek net binnen alleen haar volgende afspraak ook. Toch even snel kennis kunnen maken waarna ik een uur later terug kon komen.

Uiteindelijk 2h later dan gepland was het mijn tijd om goed kennis te maken met Diana. Eerst even de extra's besproken (Tongzoenen, PZC, Beffen en Soft-SM) Een totaal pakketje wat toch wel aan de erg dure kant was maar Diana zag er zo geweldig uit dat ik het het wel waard vond. Uiteindelijk voor 2h afgesproken en vervolgens alles even bij de gastvrouw afgerekend (wat ik wel vreemd vond was dat ik de prijs van € 200,- per uur moest betalen voor de kamer omdat ik Soft-SM had gekozen maar in een normale kamer zat daarnaast moest ik ook nog bij Diana de extra's betalen) het was dus een erg duur middagje op deze manier de gastvrouw kwam ook wat chaotisch over omdat er meerdere dames niet op tijd binnen waren.

Dan de date zelf dit begon met een flinke zoen partij waarna ontdaan van de kleding het noodzakelijke even gewassen werd. Na het wassen begon Diana met heel mijn lichaam te kussen/likken, waarna ik haar heerlijk heb mogen beffen. Tijdens het beffen mocht/moest ik lekker met der borsten spelen, waarbij ze regelmatig mijn handen vast pakte dat ik harder in der borsten moest knijpen. Vervolgens in diverse standjes geneukt, wat een beest in bed is die Diana, ze ging er echt vol overgave voor en leek er ook zelf echt van te genieten. Hierna moest ik gaan staan waarbij ik een flogger in mijn hand gedrukt kreeg en ze mij een heerlijke pijpbeurt gaf tijdens het pijpen moest ik der een beetje slaan met de flogger. Uiteindelijk heerlijk klaar gekomen in haar mond wat ze doorslikte, hierop volgde ook nog een bedankje van haar omdat ze het zo lekker vond. Als laatste sloten we af met een kleine wasbeurt.

Diana mocht je dit lezen bedankt voor de gezellige 2h.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan