WHEM Diana, Rotterdam

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik had recentelijk gebeld om langs te komen en toen gaf ze aan dat ze bij privéhuis Climax in Rotterdam werkte en dat ik gewoon langs moest komen. Ik kon dus niet een afspraak maken. Ja dan laat ik het gaan. Ik ga niet op de bonnefooi daar heen rijden. Ook een rokers stem had ze wat niet echt aantrekkelijk klonk.
 
"45 € all-in ... onbezorgd een halfuurtje Genieten"
Maar als je goed kijkt zijn de 45 € voor een vluggertje en kost een half uur 65 €.
Neemt niet weg dat dit qua prijs tegenwoordig ook nog goedkoop is.
Echter: Over de qualiteit van de service weet ik niets.
 
Klopt dat Diana bij Unlimited Privé heeft gewerkt, heb daar een paar met haar mogen afspreken. Mijn ervaring met haar is dan ook van een paar jaar terug.

De foto's kloppen, Diana is een kleine strak in het velletje zittende ietwat oudere dame, met een enthousiaste insteek en inzet!
Dat ze seks uitstraalt, zoals ze in de advertentie zegt, kan ik wel beamen…ook dat ze haar hoge hakken aanhoudt, en die ook weet te gebruiken 😜

Haar diensten bij Unlimited waren zeer uitgebreid en inclusief (dus ook TZ), met uitzondering van PZC en Anaal (PZC €20 en Anaal €50 extra), alleen voor een trio met een collega dame was ze niet te porren helaas.

Dat je bij Climax Privéhuis niet vooraf een afspraak kunt maken is ook iets wat mij tegenhoud om te gaan, op goed geluk binnenstappen is niet zo mijn ding, maar nu ik toch weer zo terugdenk aan Diana zou het er toch zomaar weer eens van kunnen komen....
 
@Sammeke659 je kan ze wel bellen voordat je langs wil gaan en vragen wie er op dat moment aan het werk is. Daar krijg je gewoon netjes antwoord op. En weet je dat "jouw dame" er ook is. In het ergste geval is ze even bezig en moet je iets langer wachten tot ze weer beschikbaar is.
Dank je bergvlas, klopt ook wel dat je kunt bellen, maar het niet kunnen afspreken maakt het plan-technisch wat lastig....maar is zeker op te lossen :)
 
Iemand recent nog bij Diana geweest?

ik ga binnenkort ook en zal een recensie plaatsen
Ergens in november vorig jaar nog bij Diana geweest, was een prima samenzijn met haar!
Zoals je weet is Diana wel wat ouder, voornamelijk te zien aan haar gezicht want haar lichaam is nog steeds zo strak dat menig jongere dames daar jaloers op zouden zijn.
Ook doet ze haar best het je naar de zin te maken, al komt er toch wel stiekem wat glijmiddel bij, en is ze meegaand.
Ga zeker nog wel eens terug naar Diana!!

P.S. Geen gebruik gemaakt van eventuele extra diensten, ook niet naar gevraagd helaas, maar ben wel benieuwd of ze nog PZC, Anaal, en trio doet?!?
 
Ergens in november vorig jaar nog bij Diana geweest, was een prima samenzijn met haar!
Zoals je weet is Diana wel wat ouder, voornamelijk te zien aan haar gezicht want haar lichaam is nog steeds zo strak dat menig jongere dames daar jaloers op zouden zijn.
Ook doet ze haar best het je naar de zin te maken, al komt er toch wel stiekem wat glijmiddel bij, en is ze meegaand.
Ga zeker nog wel eens terug naar Diana!!

P.S. Geen gebruik gemaakt van eventuele extra diensten, ook niet naar gevraagd helaas, maar ben wel benieuwd of ze nog PZC, Anaal, en trio doet?!?
Bedankt @Sammeke659 - klinkt goed! Jammer dat je geen afspraak kunt maken, maar ze hebben een soort wachtruimte daar toch?
 
Ergens in november vorig jaar nog bij Diana geweest, was een prima samenzijn met haar!
Zoals je weet is Diana wel wat ouder, voornamelijk te zien aan haar gezicht want haar lichaam is nog steeds zo strak dat menig jongere dames daar jaloers op zouden zijn.
Ook doet ze haar best het je naar de zin te maken, al komt er toch wel stiekem wat glijmiddel bij, en is ze meegaand.
Ga zeker nog wel eens terug naar Diana!!

P.S. Geen gebruik gemaakt van eventuele extra diensten, ook niet naar gevraagd helaas, maar ben wel benieuwd of ze nog PZC, Anaal, en trio doet?!?
Ben er half jaar geleden geweest. Toen gaf ze aan dat anaal 60 euro extra was en pzc 30
 
Ik ben ook eens bij Diana geweest. Toen werkte ze nog in Amersfoort. Daar was ze wel te porren voor een trio. Moest toen € 25,- extra per dame aftikken voor pzc. Dus moest ik in totaal 250,- afrekenen voor een trio. Maar het was wel een lekkere trio. Daar had ik het wel voor over. En ze lagen elkaar ook nog eens te likken en te zoenen
 
Diana is de topper van Climax Rotterdam, bij haar leeftijd staat inderdaad 53 jaar, maar dat is nergens aan te merken. Ze is zo soepel als wat, lekkere Rotterdamse tongval en voor heel veel in. En opvallend strak aan de onderkant, dus inderdaad wat glijmiddel erbij als je wat groter geschapen bent. Werkt tegenwoordig 5 dagen in de week, kies voor minimaal een half uur, dan gaat ze er helemaal voor. En met de extra's die ze aanbied wordt het helemaal een feestje. Ik bezoek haar ongeveer elke 2 maanden en in januari zelfs even 2x per dag geweest :)
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan