Voormalig lid 20019
Vaste klant
- 115
- 27/12/22
- 27
Iemand recent nog met Didi geweest sinds de uur prijs is verdubbeld, ben gewoon nieuwsgierig of die verdubbeling serieus is.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenAh oke wel de moeite waard verder of de 1000 die ze momenteel vraagt? Beetje veel van het goede voor een uurtje maar toch nieuwschierig naar of ze die prijs waard is.In 2026 nog niet geweest, ze is wel knap. Mevrouw heeft mogelijk weer een beetje teveel genootsmiddelen genuttigd, zodoende heeft ze haar prijzen weer aangepast.
Er wordt gefluisterd dat haar klitje van diamant isVroeg je nou of het de 1000 waard is?Voor een uur? Vraag het je zelf even wat een dvp nou mogelijk zou kunnen doen voor jou binnen een uur om de €1000 prijs te rechtvaardigen? Voor dat geld kun je namelijk minstens 5 uren aan plezier hebben met haar concurrentie.
Maar zo zie je maar dat haar belachelijke prijs verhoging werkt en de interesse bij sommige wekt om toch te gaan![]()
Nou ja Tis niet per se de verhoging, dat is juist waar ik mijn twijfels begin te krijgen, maar heb dus al interesse in de voor zon 1.5 jaar maar plannings geweis kwam het nooit uit als ik kon kom zei niet etc.
Maar ben nu wel zo van dat ik haar waarschijnlijk wel laat varen als de prijs geen satire is.
Daarnaast vind ik iets meer betalen soms fijner als de sfeer maar goed is heb vaak met de goedkopere klasse dames dat de sfeer mij absoluut niet ligt.
Sounds great. Could you give me 1k euro to do that pleaseThat's right, she goes for the feeling.
It must be pleasant.
And yes it is a lot but it is also a real GTE.
You have to experience this lady, you just come in and let it go as it goes.
Then it is a top experience.
Daar hebben we WTF haar booker/ manager weer.En helaas loopt een topic weer uit op een prijsdiscussie. Jammer! Mijn bescheiden mening... voer deze discussie in het onderwerp dat hier speciaal voor op de site is geopend.
Nu terug naar degene waar het hier over zou moeten gaan.... Didi. Ben zeer regelmatig bij haar geweest. Ze heeft eigenlijk een hele simpele gebruiksaanwijzing. Zolang het gezellig is, jij je normaal gedraagt, schoon gewassen en verzorgd bent, geen idiote dingen verlangt en zij zich comfortabel bij je voelt dan let ze niet op de tijd.
Je hebt het idd wel beantwoord, klinkt alsof ze het huidig in iedergeval voor mij niet waard is dan.Daar hebben we WTF haar booker/ manager weer.
De site van de prijs discussie gaat over een verhoging van ca 10% en dat vinden sommige wandelaars al veel,te veel maar hier hebben we het over een verhoging van 100%. Vorig jaar heeft Didi ook al een x de prijs verhoogd van 500 naar 600 maar dat was maar even dat heeft ze snel weer teruggedraaid, de klandizie zal toen wel in gezakt zijn of zal ze met ons medelijden hebben gekregen?
Didi is wel een knappe dame en je mag haar bare neuken. Als ze fris en fruitig is de 500 zeker waard. Laten we eerlijk zijn er komen steeds minder nl dames.
Maar de laatste dates waren matig bij Didi, de hygiëne liet te wensen en ze zat met haar gedachten in de 7e hemel mogelijk iets anders gerookt als een sigaret.
Ik hoop dat ik je vraag heeft beantwoord Yaboi en we zien wel of Didi veel om haar klanten geeft wat ze altijd zegt of alleen aan de dollars denkt haha
werkt zij ook in regio LimburgIk kon het niet laten en ben vorige week toch nog bij haar geweest.
Blijft voor mij een toppertje.
Als je binnen komt rustig aan en zij begint dan gewoon eerst zoenen
En dan zakt ze naar beneden.
Na een herlijken pijp beurt in haar mond klaargekomen en ja ze slikt het door zonder moeite.
Nog lekker van elkaar liggen genieten en nog even naar de tweede ronden haar lekker geeft en zoenend om hoog ze laat hem er vanzelfsprekend in glijden en na niet al te veel tijd ook heerlijk klaargekomen in haar.
Ze houd je dan nog even stevig vast en na 10 min samen onder de douche.
Ze is echt mijn geld waard.
Dankje Didi