Didi, Amsterdam

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Wat zijn nu eigenlijk de "misstanden" met Didi? Behalve het feit dat dates soms niet doorgaan en ze kennelijk nogal kieskeurig is, lees ik niets. Misstanden zijn in mijn ogen: signalen van dwang, minderjarigheid, geestelijke beperking, slechte hygiëne etc. Van dat alles lees ik hier helemaal niets. Ook is de veiligheid van ons klanten niet in het gedrang gekomen.

Ervaringen en bijna ervaringen zijn het wel. Zou deze draad niet beter bij 'wie heeft er ervaring met' staan?
 
Hahaha zo wat een wantrouwen zeg. Ik ben gewoon druk guys niks persoonlijks😅 ik was een tijdje gestopt maar werk weer.
En sommige mensen komen gewoon niet zo relaxed op me over. Als ik het gevoel bij iemand krijg dat hij me meer als een object dan een mens ziet haak ik af. Sorry
Sommige mensen op dit forum beweren dat ze een soa bij je hadden opgelopen. Klopt dit?
 
Soa dingetjes zijn niet toegelaten volgens de forumregels, vandaar dat deze verwijderd worden.
Geeft de dame dit zelf aan, prima.
Wij kunnen niet controleren of iemand al dan niet correct is mbt tot deze verhalen.
Ik noem niemand een leugenaar, maar we kunnen dit gewoon niet controleren.

Verder zou ik ook sommigen willen nogmaals willen vragen om niet op de man te gaan spelen, maar een TR aan te maken.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan