Didi, Amsterdam

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Dat blijft altijd heel verrot. Dat jij de moeite neemt. Het is ook geen goedkope dame.

Heb Didi ook telefonisch gesproken. Ook dat was een prettig gesprek. Vroeg mij een app te sturen voor een afspraak, omdat ze druk was en geen zicht had op haar agenda, maar vervolgens bleef het stil.
 
Dat blijft altijd heel verrot. Dat jij de moeite neemt. Het is ook geen goedkope dame.

Heb Didi ook telefonisch gesproken. Ook dat was een prettig gesprek. Vroeg mij een app te sturen voor een afspraak, omdat ze druk was en geen zicht had op haar agenda, maar vervolgens bleef het stil.

Dat blijft altijd heel verrot. Dat jij de moeite neemt. Het is ook geen goedkope dame.

Heb Didi ook telefonisch gesproken. Ook dat was een prettig gesprek. Vroeg mij een app te sturen voor een afspraak, omdat ze druk was en geen zicht had op haar agenda, maar vervolgens bleef het stil.
Mijn verhaal speelt zich echter wel enige tijd geleden af. Toen waren haar prijzen nog wat lager, echter wel in het hogere segment.

Ja, heb wel wat verloren qua geld maar echt had het niet verwacht, niet zien aankomen en verantwoordelijkheid neemt ze sowieso niet.

Helaas en jammer. Ze is de kans gegeven en ze neemt het niet, meerdere malen zelfs.

Maar goed, hier houd het op. Dan maar mensen informeren.
 
Kan ook uit ervaring spreken. Ze is super geil en spontaan. Heb een heerlijk uurtje met haar gehad en haar moederkamer meerdere malen beklad met m'n holy paint 🙈. Dat ze wat minder receptief is op app komt door het feit dat ze overspoeld wordt met berichten, 1300 ongelezen berichten. Dusja. Denk dat je gewoon geluk moet hebben om haar aan de haak te slaan.
 
Laatst bewerkt:
Zeker geen fake. Van de week afgesproken. Wat een lieve, leuke, mooie meid. Ze babbelt graag en is heel open. Ze geniet er ook echt van. Pijpen en neuken zonder condoom is beide mogelijk.
 
Heb ervaring met haar...

Je moet haar een appje sturen. Let op ze krijgt er een paar honderd per dag binnen. Dus doe iets wat haar attentie trekt. Ze ontvangt echter geen donkere mannen en liever geen mannen ouder dan 35 tenzij je net zoals ik een relaxte persoon bent. Dan maakt ze graag een uitzondering.

Het is de dame van de foto's, ze verzorgt zichzelf en is schoon. Daarbij is ze leuk, open, grappig, in voor een babbeltje en ook de seks is prima.

Je moet er wat moeite voor doen om haar te pakken te krijgen, maar heb je haar te pakken dan zal ze je niet teleurstellen.
 
Heb op 10 december nog app contact met haar gehad. Daarna heb ik haar niet meer te pakken gekregen. En ze reageert normaal gesproken bij mij altijd wel. Misschien even op vakantie of een pauze ingelast?
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan