Fysiek geweld tijdens verkeerd gelopen date

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Tja, er zijn tegenwoordig weinig nederlandstalige dames die hun diensten aanbieden. Ik ging toevallig eergisteren het aanbod op Kinky bekijken (Amsterdam en regio Noord Holland). Voor 90% Oosteuropa of Zuid Amerika. En je mag je gelukkig prijzen als de dame in staat is om redelijk in het engels te converseren.
......hoe zou dat toch komen haha
 
Mmm in mijn toch wel langdurige wandeltijd wel wat meegemaakt.

Altijd in geval van oplichting hetzij niet de geadverteerde persoon, hetzij poging tot afpersing zonder service te verlenen.

Ik blijf altijd rustig maar fysiek geweld wordt niet getolereerd. Daar zijn prima trucjes voor.

In vrijwel alle gevallen loopt het met een sisser af. In een handvol gevallen heb ik de wouten gebeld als de deur op slot is gedaan terwijl er niet geleverd is.

Vrijheidberoving is een serieus delict.
 
Dat zou heel goed kunnen @Rimon, of het zijn wellicht dames, die niet zo goed in de markt liggen, om wat voor reden dan ook, en op deze manier nog wat klandizie te krijgen.
Ik zelf snap die mannen niet, die zo nodig zonder condoom bij een dvp willen, lijkt mij een onnodig risico.

Liever niet zo goed in de markt liggen dan nzc aanbieden voor slechts 50 euro extra.
Al mee gekregen dat gonorroe weer flink in de lift zit?
Dan vraag je er ook zelf om.
 
Liever niet zo goed in de markt liggen dan nzc aanbieden voor slechts 50 euro extra.
Al mee gekregen dat gonorroe weer flink in de lift zit?
Dan vraag je er ook zelf om.
Nou Joke, ik zat van de week even op dat andere forum te kijken, het NZC forum.
Wat mij opviel was, dat de dames die nzc aanbieden in het prostitutiestraatje in Den Haag, haast allemaal dames zijn, die er niet erg aantrekkelijk uit zien, en vaak ook wat ouder zijn. Ik zag eigenlijk geen jonge goed uitziende dames daar tussen staan.
Het gekke was nog, dat de leden elkaar zaten te beschuldigen van het doorgeven van soa's, of verbaasd waren dat ze een soa hadden op gelopen bij een dame.
Ik neuk, net als iedereen ook liever zonder condoom, maar ik vind het een onnodig risico bij een prostituee.
 
Laatst bewerkt:
Omg.. als ze op dat forum daar verbaasd over zijn, moeten ze misschien weer eens naar biologie les.

Het is heel makkelijk te snappen..

1. Als je nzc doet met iemand heb je veel kans op nageslacht
2. Als je nzc doet met iemand heb je veel kans op ziektes

1. Als je nmc doet met iemand heb je weinig tot geen kans op nageslacht
2. Als je nmc doet met iemand heb je een stuk minder kans op ziektes

Nzc is altijd fijner, maar als je de juiste vindt die niet knelt, is nmc echt niet zo vreselijk. Maar de meeste sekswerkers en huizen gebruiken juist de goedkoopste knel condooms, dus begrijp ik goed dat mannen het eigenlijk niet zien zitten.

Het is een kwestie vd juiste condoomsoorten aanschaffen en voor de condoomfoob een speciale ( dus niet 1 soort ). En tijdens uitpakken gewoon doorgaan met verwennen en dan er snel omheen. Dat is de jarenlange ervaring die ik met die dingen heb.
Het is een kwestie van willen investeren in je werk, waardoor de meeste mannen weer terugkomen 🤷‍♀️
 
Omg.. als ze op dat forum daar verbaasd over zijn, moeten ze misschien weer eens naar biologie les.
inderdaad, mijn broek zakte ook af van verbazing van zoveel onnozelheid.

Ik ben van een leeftijd, dat ik het nog hebt mee gemaakt hebt dat Aids een dodelijke ziekte was. Dus condoom gebruik zit in mijn systeem en dat zal ook niet veranderen.
 
inderdaad, mijn broek zakte ook af van verbazing van zoveel onnozelheid.

Ik ben van een leeftijd, dat ik het nog hebt mee gemaakt hebt dat Aids een dodelijke ziekte was. Dus condoom gebruik zit in mijn systeem en dat zal ook niet veranderen.
AIDS is nog altijd een dodelijke ziekte! Ok, misschien niet bij ons... waar de samenleving het overgrote deel van de kosten voor zich neemt. Maar... in al die andere landen waar je zelf de volledige kost van je medicatie moet ophoesten (die je dan voor de rest van je leven moet nemen!)
 
AIDS is nog altijd een dodelijke ziekte! Ok, misschien niet bij ons... waar de samenleving het overgrote deel van de kosten voor zich neemt. Maar... in al die andere landen waar je zelf de volledige kost van je medicatie moet ophoesten (die je dan voor de rest van je leven moet nemen!)
Dat klopt ik ga er maar even van uit zoals het hier is.
Maar je hele leven medicijnen slikken lijkt mij ook geen pretje, en wie weet wat dat op de langere termijn met je lichaam doet.
Ik zat in de jaren negentig en tweeduizend vrij veel in Thailand en heb daar veel mensen met Aids gezien, niet dat je het er van af zag, maar wel dat het in je oor werd gefluisterd, van hij of zij is zero positief of heeft Aids. Vaak trokken ze zich dan in de laatste fase terug in een Boedistisch klooster om daar uiteindelijk in eenzaamheid te sterven.
 
Het is een kwestie vd juiste condoomsoorten aanschaffen en voor de condoomfoob een speciale ( dus niet 1 soort ). En tijdens uitpakken gewoon doorgaan met verwennen en dan er snel omheen. Dat is de jarenlange ervaring die ik met die dingen heb.
Het is een kwestie van willen investeren in je werk, waardoor de meeste mannen weer terugkomen 🤷‍♀️
Misschien moet jij cursussen beginnen geven aan dames (dvp of niet) hoe ze dit allemaal moeten doen want bij sommigen is het echt een heel gedoe.

Soms zo erg zelfs dat de flow van de date er echt een serieuze deuk van krijgt.

Jokescondoomlessen.nl
 
Terug
Bovenaan Onderaan