Fysiek geweld tijdens verkeerd gelopen date

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Pippi Langkous

Meubelstuk
Forumpionier
1.106
19/07/21
1.619
12
Gisteravond een afspraak gemaakt met een DVP. Eerst per WA goed afgesproken wat ik wilde en wat het zou kosten: kussen, pzc en seks, kosten: 150.

Kom ik daar, zie ik een plaatje van een DVP, maar tot mijn verbazing bleek niets van wat ik wou, mogelijk. De DVP schoof het af op haar baas (die later telefonist werd genoemd).

Wat vervolgens gebeurde, was killing voor mijn opwinding, want terwijl we naakt op bed zaten, moest ik gaan onderhandelen over wat er wat betreft mijn wensen wel mogelijk was en wat niet. Kort gezegd was er niets mogelijk.

Ik heb toen gezegd dat ik zou vertrekken en dat ik niet zou betalen. Maar daar wilde ze niets van weten: ik moest 50 euro betalen, omdat ik haar naakt had gezien en omhelsd. Nou, het werd een vervelende discussie over wat onderhandeld was en wat ik uiteindelijk zou moeten betalen. Ik ben toen opgestaan en heb het geld gepakt.

Toen werd het naast het schreeuwen fysiek: ze probeerde het geld uit mijn handen te grissen en ik deed dat ook weer bij haar. Daarop werd de sfeer nog grimmiger en greep ze me bij mijn keel. Ik dacht bij mezelf: dit wordt gewoon te gek! Ik maak hier politiewerk van op deze manier.

Na een hoop getelefoneer in een vreemde taal, gooide ze de 50 euro die ze nog in haar hand had, op de grond. Zo had ik toch nog mijn geld terug.

Een bijzonder nare ervaring die ik niet meer zal vergeten. Ik ben toen doorgereden naar een vast adresje waar ik gelukkig heel goed aan mijn trekken ben gekomen.
 
Jeetje, wat een verhaal. Heftig om mee te maken. Ik weet niet of ik zelf voor zo'n klein bedrag zo'n probleem zou maken. Ergens had ze wel een punt. Maar, het is goed gekomen. Ik vraag me af in hoeverre dit soort meiden alles vrijwillig doen. Blijkbaar wordt ze wel 'verkocht' met deze beloftes er wordt zij steeds geconfronteerd met klanten die meer verwachten dan ze zelf wil. Erg naar voor jullie beiden.
 
Weer een bizar verhaal hoe een dame in een monster veranderd.
Alleen maar op geld uit.

Dit soort dames verpesten het dus voor ons als hobby'isten maar ook voor de dames die wel netjes en eerlijk zijn.

Ik mis alleen een linkje naar de advertentie, kan dat kloppen?
Is misschien goed om andere ervoor te waarschuwen dan weten we over welke dame dit gaat.
 
Weer een bizar verhaal hoe een dame in een monster veranderd.
Alleen maar op geld uit.

Dit soort dames verpesten het dus voor ons als hobby'isten maar ook voor de dames die wel netjes en eerlijk zijn.
Je gaat ervan uit dat de dame niet eerlijk is geweest, maar je weet niet welke rol haar 'planner' heeft gehad. Wel eens dat dit soort incidenten niet helpen om vertrouwen te krijgen in de seksindustrie, terwijl de meeste dames wel eerlijk zijn.

Daarom is het veel fijner om direct met de dame te kunnen overleggen, zonder tussenpersoon. Ik betaal dan liever wat extra voor een betere service. Een club is natuurlijk ook altijd veilig.
 
Je gaat ervan uit dat de dame niet eerlijk is geweest, maar je weet niet welke rol haar 'planner' heeft gehad. Wel eens dat dit soort incidenten niet helpen om vertrouwen te krijgen in de seksindustrie, terwijl de meeste dames wel eerlijk zijn.

Daarom is het veel fijner om direct met de dame te kunnen overleggen, zonder tussenpersoon. Ik betaal dan liever wat extra voor een betere service. Een club is natuurlijk ook altijd veilig.
Daarom het Whatsapp gesprek laten zien, dan heb je het zwart op wit staan. Moet zij het maar even met haar planner uitvechten.
Doet ze dat niet dan is de kans groot dan een klant wegloopt.

Alleen jammer dat de klant dan de dupe is van een dame en planner die andere dingen beloven en niet nakomen.
 
Moet zij het maar even met haar planner uitvechten.
Als zij die vrijheid heeft. Het zal vast niet de eerste keer zijn. Misschien is het een pressiemiddel om haar dingen te laten doen die ze liever niet wil?

… maar, ik weet niet hoe de omstandigheden waren. Misschien zijn het beiden inderdaad gewoon oplichters. Als ik het verhaal nog een keer lees, dan vermoed ik het laatste. Misschien dat @Pipilangkous meer kan vertellen.
 
Als zij die vrijheid heeft. Het zal vast niet de eerste keer zijn. Misschien is het een pressiemiddel om haar dingen te laten doen die ze liever niet wil?

… maar, ik weet niet hoe de omstandigheden waren. Misschien zijn het beiden inderdaad gewoon oplichters. Als ik het verhaal nog een keer lees, dan vermoed ik het laatste. Misschien dat @Pipilangkous meer kan vertellen.
Ik ben vooral benieuwd naar de dame, het linkje naar haar advertentie zodat ik ook op onderzoek uit kan
 
Iemand anders heeft ook een recensie gepost.
 
Heeft die meid mazzel dat je haar niet meld bij de politie! Zo'n grote bek hebben in een stad waar de zedenpolitie strooit met dikke boetes als ze een adres hebben.
Nog meer mazzel voor haar dat je zelf niet agressief werd.

En toch blijft iedereen maar naar niet verstaanbare sekswerkers gaan.. tja... merkwaardig blijft het wel.
 
Daarom het Whatsapp gesprek laten zien, dan heb je het zwart op wit staan. Moet zij het maar even met haar planner uitvechten.
Doet ze dat niet dan is de kans groot dan een klant wegloopt.

Alleen jammer dat de klant dan de dupe is van een dame en planner die andere dingen beloven en niet nakomen.
Die dames zijn zo geslepen dat ze het gaan ontkennen en met smoesje gaan komen dat de booker niet met ze heeft overlegd over de mogelijkheden. Ze gokken erop dat je het maar accepteert en gewoon betaald zonder de mogelijkheden die de booker je beloofd had. De dvp en de booker spelen onder een hoedje en weten beide hoe ze het spel moeten spelen totdat ze een klant tegenkomen die zulke trucjes niet pikt en ontstaat er een gevaarlijke situatie als deze waar zelfs fysiek geweld wordt gebruikt.
 
Laatst bewerkt:
Heeft die meid mazzel dat je haar niet meld bij de politie! Zo'n grote bek hebben in een stad waar de zedenpolitie strooit met dikke boetes als ze een adres hebben.
Nog meer mazzel voor haar dat je zelf niet agressief werd.

En toch blijft iedereen maar naar niet verstaanbare sekswerkers gaan.. tja... merkwaardig blijft het wel.
Heb je helemaal gelijk in , buiten de sex is comuniecatie ook belangrijk dus begrijp niet wat men fijn vindt om met iemand sex te hebben waar je niet mee kunt praten.
 
@Rimon heeft een punt. Weten jullie: ik heb erover nagedacht en betwijfel of er überhaupt een planner is.
Heeft die meid mazzel dat je haar niet meld bij de politie! Zo'n grote bek hebben in een stad waar de zedenpolitie strooit met dikke boetes als ze een adres hebben.
Nog meer mazzel voor haar dat je zelf niet agressief werd.

En toch blijft iedereen maar naar niet verstaanbare sekswerkers gaan.. tja... merkwaardig blijft het wel.
Dank je wel, @JokePrive ik ben het helemaal met je eens. Ik kon trouwens prima met haar in het Engels communiceren, hoor.
 
Jeetje, wat een verhaal. Heftig om mee te maken. Ik weet niet of ik zelf voor zo'n klein bedrag zo'n probleem zou maken. Ergens had ze wel een punt. Maar, het is goed gekomen.
Precies! Een boel herrie... en een (bijna) vechtpartij... voor 50,-!! Je moet het maar willen...

Klote natuurlijk dat het zo liep... maar ze was wél al uit de kleren voor jou...
Eenmaal zoiets meegemaakt. Ik heb voor 50 euro m'n verlies genomen en dat als leergeld gezien. Ik ga niet vechten met een vrouw.
Precies!
Hoe gek moet het zijn?
 
Wat ik niet snap is hoe zo'n meid uit de Dominicaanse Republiek hier zo makkelijk Nederland binnenkomt.
Ze trouwen zogenaamd met een Spaanse vent krijgen een Spaanse verblijfsvergunning en kunnen dan legaal in Nederland verblijven. Ze mogen eigenlijk niet onvergund werken maar ze hebben daar maling aan net als zovele buitenlandse dames die aan thuisontvangst doen.
 
Precies! Een boel herrie... en een (bijna) vechtpartij... voor 50,-!! Je moet het maar willen...

Klote natuurlijk dat het zo liep... maar ze was wél al uit de kleren voor jou...

Precies!
Hoe gek moet het zijn?
Daar zit wat in, maar ik vind 50 euro neerleggen en volledig teleurgesteld vertrekken ook niks. In mijn ogen werd ik óf door haar opgelicht (en is er helemaal geen planner) óf (is er wel een planner en) heeft die planner broddelwerk geleverd. Dan is die planner in mijn ogen verantwoordelijk.

En ik heb haar niet fysiek belaagd, zij mij wel.

Ik ben geen krentenkakker, jongens. Ik had al geschreven dat ik daarna meteen naar een vast adresje was gereden. Wat heb ik daar van een Aziatische DVP heb gekregen en voor hoeveel:

- samen douchen voor en na
- tongzoenen
- pzc
- een uitgebreide rimbeurt
- intieme seks (mc)

Let op: voordat we het bed instapten, vertelde ze me dat ze beffen niet kan doen, omdat ze dan naderhand heel veel jeuk krijgt. Ik vind dat jammer, maar daar ging ik mee akkoord.

Schade: 200. Vanwege uitgebreide inzet heb ik 40 euro fooi gegeven.
Eenmaal zoiets meegemaakt. Ik heb voor 50 euro m'n verlies genomen en dat als leergeld gezien. Ik ga niet vechten met een vrouw.
Respect voor je, @Aart Nouveau maar 50 euro is 50 euro. Ik ben Caransa niet!
 
De laatste jaren zijn die planners steeds meer actief. Beetje de rol van een seksbedrijf overnemen en intussen ook cashen per gemaakte afspraak. Precies zoals je stelt; zeggen op alles ja om je maar over te halen.

En men weet ook wel dat als je daar eenmaal bent, dat 7 van de 10 "toch wel overstag" gaat. Blijf voet bij stuk houden.
Van Chinese DVP's die geen woord Europees kennen, heb ik begrepen dat zij werken met planners die 10% van de maandelijkse omzet krijgen. Die planners regelen dan ook de advertentie op Kinky. Dan worden het wel gauw broodafspraakjes. Misschien is het wel daarom dat bij die Chinese DVP's volgens Kinky alles mogelijk is inclusief nzc
 
Van Chinese DVP's die geen woord Europees kennen, heb ik begrepen dat zij werken met planners die 10% van de maandelijkse omzet krijgen. Die planners regelen dan ook de advertentie op Kinky. Dan worden het wel gauw broodafspraakjes. Misschien is het wel daarom dat bij die Chinese DVP's volgens Kinky alles mogelijk is inclusief nzc
Persoonlijk mijd ik die meiden dan ook!
 
Terug
Bovenaan Onderaan