200 of 250, goede sfeer of heftige kritiek

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Je verblijft gratis in zijn kop.
ocharme, ik hoop dat hij er geen slaap om laat.
Als hij ooit een vakbond opricht ter bescherming van de wandelaars wil ik me gerust lid maken.

Ik wens de arme man echt geen kwaad toe. Ik wou gewoon dat hij zich niet zo boos en druk maakt om zaken waar hij toch geen invloed op heeft.
Het leven is kort en het is prettiger om je te focussen op de leuke dingen in het leven die je gelukkiger maken : zoals dvps die wel in je budget vallen en goede service leveren 😘
 
ocharme, ik hoop dat hij er geen slaap om laat.
Als hij ooit een vakbond opricht ter bescherming van de wandelaars wil ik me gerust lid maken.

Ik wens de arme man echt geen kwaad toe. Ik wou gewoon dat hij zich niet zo boos en druk maakt om zaken waar hij toch geen invloed op heeft.
Het leven is kort en het is prettiger om je te focussen op de leuke dingen in het leven die je gelukkiger maken : zoals dvps die wel in je budget vallen en goede service leveren 😘
100%
Godver, mijn popcorn is op :(
Ik heb chips wa wil je zout parika....
 
en toch merk ik dat veel dames (geen planner) best rap reageren. En merk dat de dame die ik eerder hier noemde bv de hele ochtend dr ad aan het vernieuwen was (wat ook een godsvermogen kost)
Zoveel klanten hebben ze niet meer sommige gasten hier denken dat de dvp's die 200 of meer vragen geen tijd hebben om af te spreken. Maar vele dvp's zitten zich te vervelen en af te vragen waarom de klanten niet willen komen. Maar verlagen willen ze niet ze willen minder werken en veel geld verdienen maar dat werkt alleen bij sommige dvp's die tot de buitencategorie behoren.
 
Het leven is inderdaad kort, te kort om zo lang te zagen...

Vanaf 15 april 2023 😅 73 pagina's lang, was dit na pagina 10 al niet duidelijk 🤭
Idd wees ik zie het zo als je het geld kan missen waarom niet. Wat heb ik aan die 250€ dat meer op mijn rekening staat. Niets op dat moment buiten dat ik kan zeggen ik heb 250€ gespaard. 😇🤑

Geef ik die 250€ uit kan ik mss vertellen over een leuke date.


Ik leef nu ik ga niet alles potten voor later dat mss nooit komt.
 
Ik leef nu ik ga niet alles potten voor later dat mss nooit komt
Heb je gelijk in. Heb ik ook moeten leren.
Ik was altijd heel spaarzaam (net een Zeeuw), tot er een keer was ingebroken jaren terug.

Toen besefte ik, dat ik eigenlijk nooit genoot van geld.
Voordeel was wel dat ik alles makkelijk kon vervangen.

Maar ja ik denk zolang je verlangt naar iets binnen je budget, heb je nooit te klagen.
Zodra je alles wilt wat een ander heeft of wel kan betalen, ja dan kom je altijd bedrogen uit. Alles buiten het budget is zonde.
Plus dat je er ook veel meer van verwacht.
Als je weinig hebt verwacht je heel veel van iets dat duur is.
Als je genoeg hebt, is die verwachting lager. Als je echt rijk bent, dan maak je soms niet eens je tijd vol.

Ik heb zo een klant, knappe Nederlandse dertiger. Hij betaald voor 2 uur omdat hij wilt dat ik een uur van te voren geen mannen heb ontvangen 😅 Normaal persoon zou dat niet eens doen. Maar voor hem is dat bedrag wisselgeld.
Dat is ook maar een handjevol mannen, maar zijn gedrag kan ik niet vergelijken met de modale klant.

Zo zou ook de modale klant kunnen kiezen voor een standaard prijs zonder extra's bij een populaire dvp of een minder populaire dvp met alle extra's voor hetzelfde bedrag.

Het is altijd een keuze.

En natuurlijk gaat het mij ook aan, vraag en aanbod gaat dvp's juist aan. Is ons inkomen.
 
Heb je gelijk in. Heb ik ook moeten leren.
Ik was altijd heel spaarzaam (net een Zeeuw), tot er een keer was ingebroken jaren terug.

Toen besefte ik, dat ik eigenlijk nooit genoot van geld.
Voordeel was wel dat ik alles makkelijk kon vervangen.

Maar ja ik denk zolang je verlangt naar iets binnen je budget, heb je nooit te klagen.
Zodra je alles wilt wat een ander heeft of wel kan betalen, ja dan kom je altijd bedrogen uit. Alles buiten het budget is zonde.
Plus dat je er ook veel meer van verwacht.
Als je weinig hebt verwacht je heel veel van iets dat duur is.
Als je genoeg hebt, is die verwachting lager. Als je echt rijk bent, dan maak je soms niet eens je tijd vol.

Ik heb zo een klant, knappe Nederlandse dertiger. Hij betaald voor 2 uur omdat hij wilt dat ik een uur van te voren geen mannen heb ontvangen 😅 Normaal persoon zou dat niet eens doen. Maar voor hem is dat bedrag wisselgeld.
Dat is ook maar een handjevol mannen, maar zijn gedrag kan ik niet vergelijken met de modale klant.

Zo zou ook de modale klant kunnen kiezen voor een standaard prijs zonder extra's bij een populaire dvp of een minder populaire dvp met alle extra's voor hetzelfde bedrag.

Het is altijd een keuze.

En natuurlijk gaat het mij ook aan, vraag en aanbod gaat dvp's juist aan. Is ons inkomen.
Toch denk ik dat het beter voor je is om dit topic te verlaten voor je gezonde welzijn.😉😅
 
Ik heb zo een klant, knappe Nederlandse dertiger. Hij betaald voor 2 uur omdat hij wilt dat ik een uur van te voren geen mannen heb ontvangen 😅 Normaal persoon zou dat niet eens doen. Maar voor hem is dat bedrag wisselgeld.
Nu... van wat ik al over jou vernomen heb zou ik je wellicht ook wel twee uur boeken. Maar... alvast niet om je een uur alleen op de kamer te laten zitten! Haha!
 
Heb je gelijk in. Heb ik ook moeten leren.
Ik was altijd heel spaarzaam (net een Zeeuw), tot er een keer was ingebroken jaren terug.

Toen besefte ik, dat ik eigenlijk nooit genoot van geld.
Voordeel was wel dat ik alles makkelijk kon vervangen.

Maar ja ik denk zolang je verlangt naar iets binnen je budget, heb je nooit te klagen.
Zodra je alles wilt wat een ander heeft of wel kan betalen, ja dan kom je altijd bedrogen uit. Alles buiten het budget is zonde.
Plus dat je er ook veel meer van verwacht.
Als je weinig hebt verwacht je heel veel van iets dat duur is.
Als je genoeg hebt, is die verwachting lager. Als je echt rijk bent, dan maak je soms niet eens je tijd vol.

Ik heb zo een klant, knappe Nederlandse dertiger. Hij betaald voor 2 uur omdat hij wilt dat ik een uur van te voren geen mannen heb ontvangen 😅 Normaal persoon zou dat niet eens doen. Maar voor hem is dat bedrag wisselgeld.
Dat is ook maar een handjevol mannen, maar zijn gedrag kan ik niet vergelijken met de modale klant.

Zo zou ook de modale klant kunnen kiezen voor een standaard prijs zonder extra's bij een populaire dvp of een minder populaire dvp met alle extra's voor hetzelfde bedrag.

Het is altijd een keuze.

En natuurlijk gaat het mij ook aan, vraag en aanbod gaat dvp's juist aan. Is ons inkomen.
Van mij is het ook opvoeding. Mijn ouders zegde altijd geld dient voor van te leven en niet voor te leven. Ik heb geen respect voor geld. Ik heb alles wat ik nodig heb en wil. Buiten een vriendin. En dat kan je niet kopen ( toch niet de juiste)

Het is zijn geld als hij een uur extra betaald voor zo dat je dan niemand ontvangt. Waarom niet. Ik aan mijn 30 zou liever de 2 u vol gebruiken. 😅
 
Van mij is het ook opvoeding. Mijn ouders zegde altijd geld dient voor van te leven en niet voor te leven. Ik heb geen respect voor geld. Ik heb alles wat ik nodig heb en wil. Buiten een vriendin. En dat kan je niet kopen ( toch niet de juiste)

Het is zijn geld als hij een uur extra betaald voor zo dat je dan niemand ontvangt. Waarom niet. Ik aan mijn 30 zou liever de 2 u vol gebruiken. 😅
Denk er net zo over!
 
Terug
Bovenaan Onderaan