200 of 250, goede sfeer of heftige kritiek

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
maar Ik zie ook steeds meer dames die qua uiterlijk niet veel voorstellen en zelfs in de 40 zijn die de hoofdprijs vragen.
precies dit, al lang over de houdbaarheidsdatum heen.
Wellicht nog aantrekkelijk voor een kleine groep mannen, maar te oud voor het merendeel van de wandelaars.
Dat hangt toch helemaal af van je voorkeuren?
maar dat zal maar voor een hele kleine minderheid van de wandelaars af. Er zijn ook jonge wandelaars die van oma's houden, maar dat is maar een kleine beperkte groep.
 
Voor iedere soort vrouw en soort prostitutie is een markt mannen. En iedere dame v plezier heeft een andere lat v hoogte wat ze per maand wil verdienen in combi met de uren die ze daarvoor moet vrijmaken en eventuele kosten die ze ervoor moet maken. En wij als klanten hebben de luxe positie van kiexen tussen al die dames, vormen van prostitutie en tarieven.😊
 
. Ik vind dat we daar kritisch naar moeten kijken als wandelaars en het niet moeten toestaan dat deze soort dames de hoofdprijs vragen.
mis Rimon, wij hebben daar helemaal niets aan te toestaan of niet toestaan.
Het is totaal aan ons niet om te zeggen wat iemand moet vragen voor sekswerk.

Het zou nogal wat zijn dat jij een beetje gaat bepalen wat iemand anders moet vragen om seks te hebben met iemand anders.

Het enige wat jij kan doen is deze dames niet bezoeken en in je eigen prijscategorie zoeken en je verder van geen fluit aantrekken van dames die voor jou te duur zijn.

En hier natuurlijk volop klagen en proberen een front te vormen met alle wandelaars tegen de dames die jij te duur vind.
Veel succes daarmee overigens.
 
Precies, als klanten de nieuwe pooiers worden... je kan als klant gewoon bepaalde dames mijden dan krijgen ze jouw geld niet. In het gewone leven bepaal je ook bij wie je boodschappen doet of bepaalde diensten wel of niet afneemt. Consumentenvrijheid en macht👊
 
mis Rimon, wij hebben daar helemaal niets aan te toestaan of niet toestaan.
Het is totaal aan ons niet om te zeggen wat iemand moet vragen voor sekswerk.

Het zou nogal wat zijn dat jij een beetje gaat bepalen wat iemand anders moet vragen om seks te hebben met iemand anders.
Kijk dat is nou wat ik bedoel met wandelaars die zich makkelijk beïnvloeden jij bent er één van. Het is alleen maar goed dat er wandelaars als mij zijn die kritisch naar de prijzen kijken want daardoor blijven de prijzen nog enigzins betaalbaar. Leuk en aardig dat vele geld betalen maar de enige die je ermee benadeeld is jezelf en alle andere wandelaars die steeds hun budget moeten verhogen om aan hun trekken te komen.
 
Kijk dat is nou wat ik bedoel met wandelaars die zich makkelijk beïnvloeden jij bent er één van.
niet zo raar natuurlijk, als je pas op je veertigste je eerste wippie hebt gemaakt, dan ben je al gauw tevreden en niet veeleisend, als je eens een keer van bil kan gaan.
Het zijn met name, die links progressieve mannen die normaal niet aan de bak komen en die flink hun beurs moeten open trekken, die hier het hoogste woord hebben.
 
niet zo raar natuurlijk, als je pas op je veertigste je eerste wippie hebt gemaakt, dan ben je al gauw tevreden en niet veeleisend, als je eens een keer van bil kan gaan.
Het zijn met name, die links progressieve mannen die normaal niet aan de bak komen en die flink hun beurs moeten open trekken, die hier het hoogste woord hebben.
En dat zijn juist de wandelaars die mij hier een lesje willen geven dat ik maar moet zwijgen en de hoge prijzen moet accepteren gasten als bernardus.
 
En dat zijn juist de wandelaars die mij hier een lesje willen geven dat ik maar moet zwijgen en de hoge prijzen moet accepteren.
precies, dat is precies de reden waarom jij dat soort mannen op je negeerlijst hebt staan. De mannen die vroeger toen ze jong waren, nooit een vriendinnetje hadden, en meestal verlegen in een hoekje zaten. Maar met een toetsenboord het hoogste woord hebben.
 
Het zijn met name, die links progressieve mannen die normaal niet aan de bak komen en die flink hun beurs moeten open trekken, die hier het hoogste woord hebben.
Heb je in de spiegel gekeken tijdens het schrijven of zo.

Waar haal je deze onzin vandaan. Ik stem al jaren rechts. En stem mijn budget aan, aan de wens die ik op dat moment heb. Kost de dvp 150€ top. Zie ik een echt leuke dame met een bepaalde dienstverlening dan heb ik er geen probleem mee pm hier 200/250€ voor te betalen.

En wil ik snel neuken, ga ik na de ramen.
 
Klopt maar die dames zijn van een buitencategorie maar Ik zie ook steeds meer dames die qua uiterlijk niet veel voorstellen en zelfs in de 40 zijn die de hoofdprijs vragen. Ik vind dat we daar kritisch naar moeten kijken als wandelaars en het niet moeten toestaan dat deze soort dames de hoofdprijs vragen. Want sommige wandelaars laten zich heel makkelijk overhalen om dure prijzen te betalen.

Zo, dat klinkt militant.
En wat is je actieplan dan om 'kritisch te moeten kijken als wandelaars en niet moeten toestaan (oef wat een dwingende woordkeuze) dat dit soort (???) dames de hoofdprijs vragen' ?
 
Zo, dat klinkt militant.
En wat is je actieplan dan om 'kritisch te moeten kijken als wandelaars en niet moeten toestaan (oef wat een dwingende woordkeuze) dat dit soort (???) dames de hoofdprijs vragen' ?
Met kritisch kijken bedoel ik dat
je niet zomaar met elke prijsverhoging moet meegaan maar je gezonde verstand moet gebruiken en kijken of de prijsverhoging wel terecht is.
 
Met kritisch kijken bedoel ik dat
je niet zomaar met elke prijsverhoging moet meegaan maar je gezonde verstand moet gebruiken en kijken of de prijsverhoging wel terecht is.
Kijken of de prijsverhoging wel terecht is?
Maak jij die uitgebreide analyse ook steeds bij de plaatselijke supermarkt, in een restaurant of kroeg, tankstation of internetprovider? En zeg je dan ook geregeld je internetabonnement op en doe je een paar weken geen boodschappen?

Ik heb in dit topic al een paar keer de meest eenvoudige economische wet van Vraag en Aanbod genoemd. Die is heel eenvoudig maar zo waar.
 
Met kritisch kijken bedoel ik dat
je niet zomaar met elke prijsverhoging moet meegaan maar je gezonde verstand moet gebruiken en kijken of de prijsverhoging wel terecht is.

Naar mijn idee doen de meeste mensen dat wel.
Elke prijsverhoging wordt beoordeeld:
1) ofwel te duur geworden voor de dienst,
2) ofwel nog ruim acceptabel, ofwel
3) begint te nijpen en kijken wat de alternatieven zijn.

En aangezien we een aanbieder niet kunnen dwingen om een prijs aan te passen (is zelfs bij wet verboden) ligt de bal helemaal bij degene die de dienst af wil nemen.

En daarna besluiten om al dan niet hierin mee te gaan. Afhankelijk van de individuele behoefte en het aanbod. En dat is een echt individuele afweging.
En als voldoende mensen ervoor kiezen om de dienst niet meer bij deze aanbieder af te nemen zal er bij de aanbieder misschien iets gaan gebeuren: stoppen met het aanbieden van de dienst of verlagen van de prijs.

En het is prima om medestanders te vinden, maar voor succes is vaak de toon die de muziek maakt van belang. De goede toon mis ik momenteel in de complete discussie, waardoor men, tenminste ik, af gaat haken in de discussie of de loopgraven in gaat.
Simpel.

En met die keuze van anderen heb ik volledig vrede mee, want gelukkig mag iedereen over zijn eigen geld beschikken (tenzij je onder bewindvoering staat, want dan moet je je sexgeld aanvragen bij je bewindvoerder en die beslist dan voor jou of je mag voor dat geld ..... 😉😂).
 
Ik verdien zeer boven gemiddeld, maar ik ga niet €250/uur neerleggen voor een matige date. €150/30m vind ik eigenlijk al te veel om 'zomaar' te proberen. Dan moeten er al hele goede recensies zijn. Erger wordt het wanneer ze ook nog veel geld gaan vragen voor extra's (€50 voor pzc, etc.).

Lorena uit Zwolle is wat mij betreft een uitzondering. Ik kom al bij haar voordat ze zo bekend werd en ze toen 'maar' €200/uur vroeg. En hoewel €250/uur veel geld is, krijg je bij haar wel waar voor je geld.
Precies hier idem. Verdien zeer goed, maar 200 / 250 p/u voelt bij mij niet goed. Wat de opties of mogelijkheden ook zijn. Rond 2015 waren "we" al blij met 75.- voor een 1/2 uur en 125 voor een uur.
 
Pov van een dvp:
Wij, voornamelijk de sekswerkers geboren en of getogen in Nederland (spreek niet voor iedereen natuurlijk)zien ook alle advertenties, recensies en prijzen..

Persoonlijk vind ik dat zwart werkende buitenlandse dames de markt wel hebben veranderd (verpest).
We zien dat rondreizende sekswerkers heel veel mannen afwerken en voor de hoogste prijs..
Die maken inderdaad wel eens 2000 per dag ofzo.

Werk je zoals vele Nederlandse dames gewoon wit, en heb je een beetje een reken brein, natuurlijk ga je dan ook mee met de markt. We houden er sowieso veel minder van over. Maar we hebben ook meer te verliezen want wij reizen niet rond. Wij hebben gewoon onze kosten.
En net zoals wandelaars hebben we dus dezelfde woonkosten etc.

Verder is lingerie, kapper, nagels etc niet aftrekbaar vd belasting (al eens geprobeerd😅). Benzine/ov/uber, oppas indien nodig want kinderopvangtoeslag kan ook niet altijd, ga zo maar door.
Verder werken de meeste Nederlandse dames niet 7 dgn per week van open tot sluit..

Wij hebben in ons privehuisje onderling gezamelijke afspraken wat betreft de extra's en dat is vrij uitzonderlijk, want meestal is ook dat nog concurrerend in een privehuis.

Van bv 150 pu, hou je maar 60 euro over in een privehuis. En niet elke klant rekent een extra af, waar ook belasting over betaald wordt.
Als je een oostblok of latina dame de hoofdprijs betaald voor een matige service, natuurlijk vraagt iemand die Nederlands kan lezen en schrijven alsook rekenen dan hetzelfde bedrag.

Maar Bernardus heeft ook een punt, veel Nederlandstalige dames plannen langere dates. Verhoudingsgewijs kom je dan ook uit op een betere prijs.

Als je iemand kunt verstaan, kan je ook beter afstemmen over de prijs, ipv van bij elke aanraking extra extra te horen 😅
 
Hopelijk niet door de vergrijzing.
Extreem zou wel meevallen, er gaat maar slecht 10 procent van de mannelijke bevolking vanaf 18 jaar naar de hoeren.
Het gaat er niet om of 10% van de mannelijke bevolking naar dvp gaat, maar of het aanbod van dvp voor die 10% voldoende is om aan de vraag te voldoen. En als dat wringt heeft dat dus gevolgen voor de prijs.
 
Persoonlijk vind ik dat zwart werkende buitenlandse dames de markt wel hebben veranderd (verpest).
We zien dat rondreizende sekswerkers heel veel mannen afwerken en voor de hoogste prijs..
Precies en zolang zij weten dat deze lukt... zullen ze blijven komen en dat gaat er niet beter op worden.
zij trekken het hun niet aan of ze slechte service bieden.
Kassa is massa
 
Maar Bernardus heeft ook een punt, veel Nederlandstalige dames plannen langere dates. Verhoudingsgewijs kom je dan ook uit op een betere prijs.
Als een nederlandse of Vlaamse dame je ding is, heeft hij wel een punt.
Maar je bezoekt een dvp niet voor een goed gesprek, dus wat dat aangaat vind ik dat van ondergeschikt belang.
Een groot deel van de wandelaars gaan toch voor de looks en uitstraling van de dame. En laten we eerlijk zijn, merendeel van de nederlandse dames van plezier ziet er nou niet echt lekker uit.
 
Als een nederlandse of Vlaamse dame je ding is, heeft hij wel een punt.
Maar je bezoekt een dvp niet voor een goed gesprek, dus wat dat aangaat vind ik dat van ondergeschikt belang.
Een groot deel van de wandelaars gaan toch voor de looks en uitstraling van de dame. En laten we eerlijk zijn, merendeel van de nederlandse dames van plezier ziet er nou niet echt lekker uit.
Naja zij hebben de markt verpest hahaha

Met 2000 per dag kan iedereen er overigens goed uitzien. Billen borsten gezicht zelfs schaamlippen zijn te koop 😂
 
De vraag naar Dvp is extreem groot.
Meld je voor de gein eens aan als vrouw op Sexjobs. je zal omkomen in de mailtjes. Zelfs al is tweederde fake dan is het nog veel te veel.
De vrouwen weten dat ook.
en toch merk ik dat veel dames (geen planner) best rap reageren. En merk dat de dame die ik eerder hier noemde bv de hele ochtend dr ad aan het vernieuwen was (wat ook een godsvermogen kost)
 
Naja zij hebben de markt verpest hahaha

Met 2000 per dag kan iedereen er overigens goed uitzien. Billen borsten gezicht zelfs schaamlippen zijn te koop 😂
ik ben het wel met je eens over die zwartwerkende Latina of Oost Europese dame, die geen belasting betalen.
Dat mogen ze van mij ook harder aanpakken.
 
Laatst bewerkt:
Als een nederlandse of Vlaamse dame je ding is, heeft hij wel een punt.
Maar je bezoekt een dvp niet voor een goed gesprek, dus wat dat aangaat vind ik dat van ondergeschikt belang.
Een groot deel van de wandelaars gaan toch voor de looks en uitstraling van de dame. En laten we eerlijk zijn, merendeel van de nederlandse dames van plezier ziet er nou niet echt lekker uit.
Hoe dikwijls lezen we... het is niet de de dame van op de foto's.
Tel maar 10kg bij
Leeftijd enz...
Toch kruipen ze erop.
Nu vragen ze selfies voor bevestiging en dat is al ver gaan vind ik
 
Met kritisch kijken bedoel ik dat
je niet zomaar met elke prijsverhoging moet meegaan maar je gezonde verstand moet gebruiken en kijken of de prijsverhoging wel terecht is.
Wie zegr dat mannen dat niet doen hier? Alles,wordt ieder jaar duurder, dus mag prostitutie eens in de zoveel jssr ook duurder worden? En momenteel blijft het grootste gedeelte van de prostitutieprijzen gelijk, dus wat een drukte om niks, je kan nog steeds de groep bezoeken due giga groot is die geen prijsverhogingen heeft doorgevoerd
 
Terug
Bovenaan Onderaan