200 of 250, goede sfeer of heftige kritiek

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Het is zijn geld als hij een uur extra betaald voor zo dat je dan niemand ontvangt. Waarom niet. Ik aan mijn 30 zou liever de 2 u vol gebruiken. 😅

Ik denk dat het voor hem een kink is. De dominantie dat het kan en ik volg het ook netjes op. Uurtje om voor te bereiden.

Wie weet wordt wordt het wel lager als Wilders wat strenger wordt Nachtjager.

Maar zoals Rony aangaf zijn wij niet aantrekkelijk genoeg 😂
Dus kan best dat de prijs nog even hoog blijft totdat alle sekswerkers aantrekkelijk genoeg zijn 😂😂
Soort Stepford Prostitutes meets Coming to America: What ever You like for €150 after surgery
😂
 
Arabische dames denken ALTIJD dat veel "waard" zijn. Zal wel cultuur ding zijn
250 all in
Anaal, pzc, tongzoenen, meerdere malen klaarkomen, beffen, vingeren, massage, bad/douche, discreet en vergunde locatie, parkeren voor de deur, Nederlands opgevoed en nette dame.
Maar dat is de huidige gangbare prijs.

Gewone normale date zonder extra's is de prijs vh huis €150 60min en die is marktconform. 😊
Omdat je niet weg wilt en hier aandacht blijft zoeken ik lees alleen maar Tiffany. Waarschijnlijk heb je niet genoeg klanten dus ik kan het enigzins begrijpen.
Ben blij dat je kan lezen, begrijpend lezen is dan helaas weer een dingetje voor jou want ik reageer nu alleen op jouw post. Ik heb op alle andere niet gereageerd Badboy RiRi
Doeiii
 
Laatst bewerkt:
@Rimon Je natuurlijke charmes werken niet bij @Miss Tiffany .
Je kan ze nooit allemaal verleiden.
Gelukkig maar , want er zijn nog meer mannen.
Als die dekhengst Marco een afspraak gaat maken. En als ik hem hier zo inschat gaat hij dat doen. Kan je hem beter een leuk aanbod voor z'n 6 uur date doen. Want bij een date van 2 uur doe je die uren erna ook niets meer als ik hem altijd zo hoor hier.😉
Zo lang mogelijk vastleggen en afrekenen. Ik heb het zelf nooit gedaan maar stel je boekt 4 uur en je gaat na 3 uur weg , krijg je dan wat terug?
 
Terug
Bovenaan Onderaan