Recensie Beatrice, Villa Weizigt, Dordrecht 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Stapschoen

Wandelaar
77
13/12/22
36
14
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen op lichaam
  3. Penismassage
  4. Pijpen zonder condoom
  5. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Blond
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
45 minuten
Dag
Donderdag
Totale kosten (in euro)
125 + 50pzc = 175 euro
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Afgelopen week op doorreis eens gestopt bij Villa Weizigt, nadat een andere dame op mijn route niet beschikbaar was, en ik toch al wel wat had zien passeren van deze club. Gekozen om rechtstreeks naar de kamer te gaan met een dame zonder entree voor de saunaclub, waarna de gastvrouw de dames sommeerde om zich in de inkomhal te komen voorstellen. Van de meesten ben ik meteen de naam en het uitzicht vergeten, maar grote twijfel tussen de Nederlandse Cindy en de Roemeense Beatrice. Twee totaal andere types. De eerste, een rasechte Hollandse brunette met grote tieten waar de ervaring vanaf droop, de tweede een fijnere blondine met een erg strak lijfje. De ripped jeans die de laatste droeg, en waardoor ik haar mooie zongebruinde benen zag, trokken me over de streep.

Aan de bar 125 euro afgerekend voor 45 minuten kamer met Beatrice, en ik mocht volgen doorheen de club naar een kamer naast het zwembad, terwijl aan de bar een paar heren rustig zaten te keuvelen. De kamer was klein en donker, maar wel heel net, met een mooie inloopdouche en een propere wasbak. Na het wasje mocht ik me meteen neervlijen, waarna Beatrice - inmiddels ook zelf ontdaan van alle kleding met fijne maar stevige tietjes - mijn naakte lichaam begon te bewerken met haar mond en handen/nagels. Ze verstond basis-Engels, maar veel woorden waren er niet nodig. Enkel om aan te geven dat pzc 50 euro extra was. Ik kon niet anders dan toegeven, zo gek had ze me al gemaakt. Bovendien hou ik van oraal geven en nemen en hoeft intiem niet altijd voor mij. Na een heerlijke en uitgebreide pijpbeurt waarbij ik haar af en toe moest afremmen om het feestje niet te vroeg te stoppen - ze is echt goed - vroeg ik of ik haar mocht beffen. Dat liet ze gewillig toe, waarbij ze echt nat werd en me begon te sturen en aan te moedigen. Volgens mij kwam ze uiteindelijk klaar, maar wilde ze dat niet laten merken. Ze duwde mijn hoofd hard tegen haar poesje aan en loste na een paar seconden, terwijl ze plots muisstil was. ik ging weer naar boven, waarna we heel spontaan (niets over gevraagd of gezegd) geil begonnen te tongen.

Uiteindelijk heeft ze me lekker klaargepijpt op de rand van het bed, waarbij ze zeker mijn ballen niet vergat. De hele lading ging netjes over haar tietjes, waarvan de tepels nog steeds even stijf stonden als mijn jongeheer. Nadien nog wat nagepraat en opnieuw de douche in, dit keer samen. Naar ik begreep was ze pas twee weken terug in NL, nadat ze er eerder al een paar jaar was (weet niet in deze club of elders). Net voor het buitengaan haar nog netjes de beloofde extra 50 euro overhandigd.

Ik kom zelden in de buurt, maar de mogelijkheid bestaat zeker dat ik nog eens binnenwip (pun intended) wanneer het past. Beatrice is alvast een aanrader, maar er waren zeker nog andere mooie meiden. De prijs van 175 euro (incl pz) voor 45 minuten is wel aan de hoge kant vind ik persoonlijk, dus af en toe zal ik ook nog wel andere dvp's bezoeken.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Blond
Cupmaat
A
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Donderdag
Totale kosten (in euro)
170
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Leuk Roemeense meid, spreek goed engels, lekker ontspannen uurtje mee gehad. Gekozen met bad (zonder in € 140).
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan