Algemeen Indonesië Batam

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Michel851

Stamgast
263
26/12/21
162
8
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Ik was in Oktober 2023 in Batam een kleine eiland voor de kust van Singapore. Je vliegt op Singapore en kunt dan een veerpont nemen naar Batam.

Veerpont naar het noorden van Batam duurt ongeveer een uur. Let wel op dat er een tijdsverschil is tussen Batam en Singapore.

Het eiland zelf is niet er groot en valt niet heel veel te beleven. Het eiland is echter wel een tradefreezone dus het inkopen van auto's etc is een stuk goedkoper dan in de rest van Indonesië. Verder is het door de lage prijs een speeltuin voor mensen uit Singapore. Het stik er van de karaoke, massage, barretje en clubs. Het gaat er in Batam een stuk relaxter aan toe dan op Java. De dames van de nacht zijn daardoor een stuk makkelijker te herkennen.

Mocht iemand hier ooit naar toe gaan dan zou ik harborbay omgeving adviseren. Hier kan men genoeg plekken vinden voor wat ontspanning.

Pasific hotel (hotel in de vorm van een boot) bijvoorbeeld wat een werkelijk sin city is. Bij aankomst een van de zijingangen nemen. Op de begane grond is een waar men kan gokken en drinken. Zelf ben ik hier maar even gebleven. Je kan het beste meteen naar de 8ste etage gaan. Op de etage aangekomen is er een balie waar je naar mogelijkheden kan vragen.
1 plus massage waarbij je niet zelf een dame mag kiezen. Die is puur handmatige happy end. Kost ongeveer 600K
2 vraag naar de boom boom room. Hier mag je wel een dame kiezen. Je wordt dan meegenomen naar een zijkamer waar je aan ongeveer 20 dame voorgesteld wordt. Gold package 900k en platinum package 1.1mil. Wat is het verschil hoor ik je vragen wel dat is puur het lichaam van de dames. Alle dames hebben duidelijk een sticker op om aan te geven of ze gold of platinum zijn. Alles dames zagen er goed uit. Platinum dames hadden alleen grotere borsten. Na het kiezen ga je samen naar een kamertje waar je gewassen wordt en een massage krijgt waarna tot de daad over gaat. Alles met condoom en service is zo zo. Je kan wel je nummer uitwisselen met dr dame en dan later zelf bij je op de kamer afspreken. Prijs rond de 3mil voor een halve dag.

Verder is er delta spa waar alleen plus plus massage aangeboden worden a 600k. Hier is absoluut geen sex mogelijk. Je ligt ook dichter bij andere hokjes en je kan best veel horen. Voordeel is wel dat het schoner en netter eruit ziet.

Verder kan je naar campung bule gaan waar erg veel barretjes en massage salons aanwezig zijn. Dit is een soort expat / red light zone. Het is er echter vrij stil omdat de meeste expats naar harborbay verplaatst zijn. Hier staan nu de nieuwste hotels.

In de bars zitten na 22:00 genoeg dames van de nacht. Meestal komen ze zelf langs. Soms een ober of mama san die vraagt of de dames zich mogen voorstellen. Ze komen dan alleen even langs gelopen en gaan weer zitten. Je kan dan doorgeven of er een van ze bij je kan komen zitten. Je kletst dan wat en betaalt dan haar drankje (extra duur). Aan het eind van de kan je haar meenemen na een soort bar boete betaald te hebben a 200k. De rest ligt aan wat je wil en wat haar uur tarief is. Meestal tussen de 600k en 1mil afhankelijk wat je wil en hoe knap ze is. Voordeel is wel dat je nummers kan uitwisselen om later af te spreken.

Tip proost nooit in de richting of met de andere meiden waar ze mee zat anders heb je een rondje gegeven. Je kan ook een fles kopen en dan samen drinken dit is misschien wat voordeliger.

Sommige clubs en bar hanteren een minimum bedrag bv als een bank wil dan betaal je een minimum van 1mil voor een avond. Of beter gezegd je moet 1mil per nacht uitgeven aan drank eten etc. Pas dus op want als je aan het eind van de avond niet 1mil heb uitgegeven dan moet je meer kopen of een boete betalen. Vreemd genoeg kan je zelf eten bestellen om mee te nemen.

Er zijn natuurlijk nog veel meer dingen te doen. De dames zijn best gewillig vooral als je blank bent dan gaan er een heleboel deuren voor je open. Wees niet verlegen en probeer in het Engels een praatje te maken. Bars en clubs zijn elk geval goed voor je ego. Genoeg mooi dames op killer heels en jurkjes te vinden die allemaal je aan zullen staren. Te lang oog contact is meestal al genoeg voor een praatje. Vreemd genoeg heb ik geen blanke meiden gezien maar goed ben ook niet overal geweest.

Ik ga elk geval zeker weer terug voor wat ontspanning.
 
Terug
Bovenaan Onderaan