Algemeen Rustig hotel in Pattaya gezocht

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
@Therealones sowieso gebruik agoda.com en niet booking.com!
Airbnb kan maar zijn vaak OF kamers of gelijk hele woningen (en dus verder van de actie)

ALS je een hotel gevonden hebt -> www.google.com/travel en daar zoeken. Soms staat er een link naar agoda.com die weer 1 euro goedkoper is dan direct via de website boeken (bij agoda.com kan zelfs de APP goedkoper zijn dan de website)
 
Ik kijk altijd eerst bij booking en agoda en ook altijd op de website van het hotel zelf. ik kan je hotel Amber aanbevelen. Kort bij Three Town en LK Metro. The Stay Soi 10 is zoals a
eerder vermeld ook een goeie optie
 
@trommelkonijn; hij zoekt rust en cultuur, maar wil toch "per sé" naar Pattaya ? Ik denk dat jouw vriend gewoon nog niet durft toegeven dat hij vooral een "fuck-vakantie" wil. 😊

Zoals door anderen reeds vernoemd zou Chiang Mai voor hem ideaal zijn. Eventueel ook Phuket mocht hij wat meer de nadruk leggen op de stranden en minder op de tempels.

Maar ik veronderstel dat hij overdag gemakkelijk wil kunnen "scoren", en/of een partner vinden voor de nacht bij hem door te brengen, maar dat hij weinig interesse heeft in het luidruchtige nachtleven. Een keuze die ikzelf maar al te goed kan begrijpen.

Dan is Jomtien inderdaad de beste keuze, maar ik zou vooral uitkijken naar een hotel(keten) die eerder op gezinnen/koppels gericht is. Indien je een luidruchtige omgeving wil vermijden, dan wil je evenmin groepen jonge (of minder jonge) mannen die 's nachts met veel kabaal naar hun kamer terugkeren. En zolang je "low profile" blijft, hebben die hotels er meestal ook geen probleem mee wanneer een dame je vergezelt.
Uiteraard gaat iedereen naar Thailand voor de cultuur en de tempels.
Toch? 😇😇
 
Heey fellow Pattayabangers,

Ik ben ongeveer 5 keer naar Thailand (Patt,BKK,Phuk) geweest en vroeg me nou nog een paar dingen af voor mijn volgende 14 daagse trip in Pattaya.

Nu heb ik overnacht in wat hotels in Pattaya voor 40-50 euro per nacht. Deze waren dicht bij de actie en zouden misschien in de caterogie luxe vallen. Alleen heb ik die heel snel gekozen via booking en niet echt naar alternatieve gezocht. Deze bleken achteraf wel overpriced te zijn aangezien ik soms wat aanraders lees die mensen op forums hebben gedeeld.

Het zoeken naar kamers op Booking is ook irritant aangezien je eerst de hotel fotos ziet en daarna moet klikken om de kamer te zien en erg veel opties zijn.

Nu heb ik een paar vragen.

1. Hebben jullie ervaring met Airbnb's in Pattaya? Zo ja zijn deze aan te raden en heb je misschien 1 om aan te raden.

2. Als ik dus voor een airbnb ga, zit 24/7 receptie er denk ik dus niet bij waardoor het bestellen van wat drinken/eten op de kamer niet lukt/kan. Tenzij er dus gebruik gemaakt wordt van een app zoals bijv Grab. Werkt deze app goed en ook het midden in de nacht?

3. Heeft er iemand een goede aanrader voor een hotelkamer max 45 euro per nacht. Graag eentje die wel luxe(schone) look heeft(geen houtgeur of oude meubels) met zwembad en dicht bij de actie is. Dus beetje bij de soi's/WS in de buurt.

Misschien kan iemand delen hoe jullie hotels zoeken en wat misschien een efficiënte manier is om dit te doen?

Wellicht kan het een idee zijn om hier jullie vaste fijne hotels te delen ook de hotels met mindere luxe of wat verder weg zijn van de actie.

Dit is mijn eerste post hier, ik lees bijna dagelijks wat jullie posten om zo beetje de Thaise vakantie vibes erin te houden.

Bedankt alvast!
gewoon even via booking.com of hotels.com zoeken, er zijn echt genoeg hotels te vinden in pattaya.
airbnb is volgens mij niet toegestaan, en als je al een appartement vindt dan zal er altijd een stuk minder service zijn dan in een hotel.
 
gewoon even via booking.com of hotels.com zoeken, er zijn echt genoeg hotels te vinden in pattaya.
airbnb is volgens mij niet toegestaan, en als je al een appartement vindt dan zal er altijd een stuk minder service zijn dan in een hotel.
Bij Booking.com worden ook appartementen aangeboden, dus opletten.

Zoals BigBenny vermeldt is dit illegaal, tenminste indien je dit voor minder dan een maand huurt. Het risico op problemen is misschien gering. Maar vooral; dit zijn residenties en geen hotels. Verwacht dus geen "hotelservice".

@Therealones; Hotels aan 40-50 euro per nacht zou ik trouwens niet als "luxe" omschrijven. ;)
Mijn persoonlijke ervaringen :
- Sleep With Me vond ik een leuk, recent hotelletje, maar ligt voor jou misschien iets te ver.
- Het Intimate hotel ligt veel centraler, en toch weinig last van lawaai. Heel ruime kamers, maar wel verouderd.
- Areca Lodge voldoet volledig aan jouw eisen, maar is meestal wat duurder dan wat je wil spenderen.
- Maytara hotel was voor een budget hotel zeker niet slecht. Basic kamer, maar netjes en de kamers op het gelijkvloers geven rechtstreeks toegang tot het zwembad.
 
Areca Lodge voldoet volledig aan jouw eisen, maar is meestal wat duurder dan wat je wil spenderen.
Klopt helemaal, maar niet veel duurder. Ik zit hier de eerste week van September en heb 352 € betaald voor 7 nachten voor een Delux poolview inclusief ontbijt
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan Onderaan