Phnom Pehn

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Schipper

Wandelaar
Forumpionier
38
09/07/21
62
Maand of wat geleden was ik in Cambodja. Een paar dagen voor een klus met een paar dagen vakantie er achteraan (Kilingfields heftig, Ankor Wat gaaf). Cambodja vond ik een heel prettig land. Relatief schoon, lekker eten, goede infrastructuur, vriendelijke mensen en niet continue lastig gevallen worden door verkopers.

Was maar een halve dag plus 1 nacht Phnom Penh, prettige stad en leuk om langs de rivier te wandelen. Ik wilde eten op de night market, was niet bijzonder maar prima en goedkoop (tapbier voor 50 US dollarcent!). Terug wandelend naar het hotel zag ik vanaf de boulevard gezellige straten en daar naar toe gewandeld. Ik had het red light district gevonden. Uiteraard een paar biertjes gedronken met een paar leuke meiden. Was allemaal relaxed, niet te duur (al ben ik de prijs van een LD vergeten maar ik was er niet van geschokken). Bij de 4e bar uiteindelijk weggejaagd door een groep chinezen dat kwam poolen en gelijk de hele zaak blauw zette. Meisje waar ik mee zat was leuk, zoenen en aanzitten was allemaal geen probleem. Ze sprak ook redelijk engels.

Daarna nog even een rondje gelopen en er zijn echt heel veel barren. veelal rondom de straten van de night market. Ik heb geen meisje meegenomen want geen idee wat mijn hotel daar van zou vinden (plus betaald door opdrachtgever) en volgende morgen erg vroeg op. Daarna wel wat onderzoek gedaan en Phnom Penh lijkt een prima wandel bestemming te zijn. Verdiend wel een topic op deze site. Ik ga nog wel een keer terug naar Phnom Penh maar dan voor langer dan 1 nacht :)

Er zijn vast mensen hier geweest, klopt mijn ervaring van deze ene avond en is Phnom Penh de moeite waard?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan