Algemeen 1st tips Gent

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

JohnAtIt

Newbie
2
08/10/23
7
Hey mannen,
2 vragen van beginner hier..
Even een context geven... (niet echt relevant maar gwn funny story)
Ik ben een 22-jarige man, wonend en studerend in Gent.
In mei was ik op een donderdagavond met de vrienden op stap en besloten we na een paar cafés om eens door het Glazen straatje te wandelen.
Omdat velen van ons hier nog nooit geweest waren. Waaronder ook mezelf. Ik had hier nooit aan gedacht om er eens voorbij te lopen omdat ik toen in een relatie zat en hier geen interesse in wou tonen. Ik weet het, heel preuts :))
Zo ongeveer rond middernacht hebben we onze trip hierdoor gemaakt (van het glazen straatje, en zo verder naar de clubs). Terwijl mijn vrienden hierbij heel vlot tegen elkaar waren aan het discussiëren over welk meisje het mooiste/beste was (allemaal respectvol natuurlijk), was ik iets stiller omdat dit me echt aanstond. Ik werd er zelfs wat opgewonden van. Ik liet uiteindelijk niks merken en deed gewoon wat mee. De meesten waren toen ook nog maagd dus dat was wel lachen :)) Ongeveer 20 minuten wat rondgelopen door de buurt en dan ben ik gewoon naar huis gegaan.
Het gekke is dat ik hier bleef aan denken en het werd een soort van seksuele fantasie van mij om dit ooit eens te doen. En dan niet perse hier in Gent maar gewoon betalen voor seks met dvp.
Dit was tuurlijk allemaal verkeerd omdat ik toen een vriendin had, en ik zou nooit iemand bedriegen, dus schoof ik het naar achter.
Na onze relatiebreuk begin September (niks daarmee te maken, heb hier ook nooit iets over verteld), ben ik sinds een paar weken geleden weer op deze gedachten gekomen na een toevallige passage in de buurt met een van mn vrienden. Was het eerlijkgezegd nooit vergeten :))

Ik weet niet hoe het komt maar ik krijg er echt bijna een kick uit om er gewoon maar aan te denken, heel raar.. Ik denk dat het mij een enorme rush zou geven en dit zet mij echt aan om het te doen.
Ook rationeel gezien lijkt het mij op dit moment een perfecte gateway aangezien ik nu toch single ben. Dus waarom niet, toch? Ik zou het niet erg vinden om dit nu voor enige tijd te doen. Ik ben nog jong en kan wel wat aan. Deze vrouwen zijn ook zonder twijfel meer ervaren en beter dan de meisjes van mijn leeftijd dus dit is ook een win .
Ook lijkt het mij een heel praktisch en handig concept. Geen gezaag, geen stress, en geen gedoe...Wat is jullie inzicht hierop (aan de ervaren wandelaars :))?

Nu kom ik eindelijk op het 2e deel van mijn vraag.
Deze nacht voor het eerst opnieuw gepasseerd sinds vorige maand. Mijn doel was om gewoon even de buurt opnieuw te verkennen (zonder invloed van alcohol deze keer, ook voor eerste keer alleen). Ik kwam daar aan vanuit de Belgradostraat en heb dan ongeveer het volledige ding afgelopen. Het was net na middernacht. Wat mij opviel is dat het eigenlijk totaal niet druk was. Er was wel altijd wel iemand in je geburen. (In Belgradostraat was ik wel de enige)
Het probleem is wel dat ik nu alleen was en ik irriteerde me heel hard aan de groepjes buitenlanders en mannen die gewoon dicht voor de ramen stonden te kijken en dan commentaar gaven in een vreemde taal aan iedere man die voorbij liep. Ik voelde me hierdoor heel gestresseerd en voelde me ook heel erg bekeken en ongemakkelijk. Ik wou gewoon even rustig door de straten wandelen en eens deftig naar de vrouwen daar kijken. Dit ging nu niet zo goed omdat ik te ongemakkelijk was. Ik blijf er nog steeds hetzelfde over denken, enkel heeft het mij nu wat afgeschrikt.
Mijn vraag is dus of mensen uit gent hiervoor tips hebben. Is er een betere bezoektijd of andere dagen dat je best komt? Ben ik gewoon te laat gekomen? Of is dit gewoon een fase waar je doorgaat waar je je zo hard bekeken voelt en zijn de 'herrieschoppers' altijd aanwezig? Soms voel ik me ook gewoon bekeken omdat ik denk dat ik te jong ben. Maar wat voor probleem is dat? Ik ben 22 en ik doe toch met mn geld wat ik wil zeker (verdien ook veel dus das al geen probleem) Ik ben ook los boven de minimumgrens en ik ben niet van plan om dit te doen later (met bv vrouw+kind). Dus als ik het echt wil doen moet ik het nu doen toch?
 
Als je zin hebt gewoon doen. Ben ook begonnen als student. Is niets verkeerd mee. Kies een meisje dat je leuk vind. Sommige zijn super, andere willen je gewoon vlug buiten. Deze reviews kunnen helpen. Succes en geniet.
 
Overdag zit er een goeike in bar crystal 19a schepenenvijverstraat, vanessa.
In de nacht keer Chiara proberen
Is een Afrikaanse met Franse roots. Prachtig meisje met mooi zwart krullend kroeselhaar.
Zit ook in schepenenvijverstraat 19a bar crystal, geloof ik toch.
Verder is het gene vetten meer in Gent.
Eventueel ook nog aan te raden was Denise bij kiya in Gent maar is er momenteel even tussenuit. Dat is ook echt het neusje van de zalm quasi van schoonheid.
Verder als tip zou zeggen, goed review lezen hier en vooraleer je ergens binnen gaat hun naam vragen en eventueel dan eens opzoeken hier. (doe ik altijd) als ik een nieuwe dame bezoek die me totaal onbekend is.
Veel succes alvast maar kan u ook meedelen eens je eraan begint en de eerste keren vallen mee word het een verslaving 😉. Zeker als je met meisjes gelijk vanessa, Chiara en Denise bent binnen geweest verlang je naar meer. En zeker als je zegt dat het nu al zo in je hoofd rondspeelt, zal het op de duur een verslaving worden denk ik.
 
Je moet maar denken: iedereen die daar rondloopt, is daar voor hetzelfde en iedereen weet het van elkaar.

Toen ik pas begon te wandelen, dacht ik ook dat iedereen naar me keek en stapte ik altijd zo snel mogelijk ergens binnen, gewoon om maar van de straat af te zijn. Maar dat heb ik afgeleerd. Het zit echt tussen je oren. Loop gewoon op je gemak wat rond, spreek af en toe een dame aan die je aantrekkelijk vindt en maak je keuze. Het voordeel van raamdames (t.o.v. privé) is dat je eerste een praatje kan maken voor je je keuze maakt en dat je ook op voorhand exact weet hoe ze eruitziet. Bovendien is het ook goedkoper.

Die groepjes die daar soms rondhangen in Gent zijn idd wel irritant. Ik ga meestal voor middernacht wandelen en dan valt het nog wel mee.

Als je echt op je gemak wil wandelen (en knappere meisjes wilt), raad ik je aan om eens naar het SKW in Antwerpen af te zakken.
 
als je dinsdag,woensdag,donderdavond (zeker op regendagen) van 21u-2u wandelt is er minder volk en betere service 😉dan bv op een vrijdag-zaterdagavond dan zitten de meeste meiden er toch om zoveel en snel mogelijk geld binnen te harken. het zal zeker verslavend zijn dus let op , je zegt ik verdien veel... wat is veel? 3000netto/maand of 3000 netto/week vergeet niet een goed draaiende meid verdient op een avond al snel tussen de 300-900 per dag of 1000-2000 op een goeie dag het is maar hoe je het bekijkt... let dus op je met je money's zeker als het verslavend word...
 
als je dinsdag,woensdag,donderdavond (zeker op regendagen) van 21u-2u wandelt is er minder volk en betere service 😉dan bv op een vrijdag-zaterdagavond dan zitten de meeste meiden er toch om zoveel en snel mogelijk geld binnen te harken. het zal zeker verslavend zijn dus let op , je zegt ik verdien veel... wat is veel? 3000netto/maand of 3000 netto/week vergeet niet een goed draaiende meid verdient op een avond al snel tussen de 300-900 per dag of 1000-2000 op een goeie dag het is maar hoe je het bekijkt... let dus op je met je money's zeker als het verslavend word...
Thx voor de tips, ga dat ns proberen...
Vergeet niet dat ik student ben, dus neen geen duizenden per dag... Ik spreek enkel in vergelijking met andere studenten mag ik zeker niet klagen.
Ik weet niet juist hoe dit verslavend zou kunnen werken zoals velen van jullie zeggen, maar ik zal zeker en vast opletten met vast budget, research,...
Zolang dat dit niet de enige soort sex is dat ik heb, zie ik hier geen probleem mee hebben. Het is niet uit noodzaak dat ik dit wil doen, het is gewoon uit interesse...
 
hoe dit verslavend zou kunnen werken
mmmm niet moeilijk eigenlijk . ik ben ook begonnen als student , had al een paar relaties achter de rug. Na 4 maand droog te staan is in het midden van de dag na de les door het glazenstraatje gelopen , was wat verlegen en gewoon handjob gevraagd aan een knappe meid ,wel dat was de beste handjob van men leven en de doos van pandora was geopend, in dat jaar alles gepakt wat ik wou dik ,dun ,blond ,brunette ,jong ,oud , nu 10 jaar later ken ik mijn type wel maar je ziet 1 bezoekje en je geraakt er moeilijk vanaf.toffe hobby wel met 2 meiden mooie herinneringen gemaakt 😂
 
Werkt idd verslavend, weet het maar al te goed 🤣🤣. Begint altijd met 1 keer proberen maar erna ben je zo verkocht. Tja wat wil je, als je met dames mag neuken Ala Bonita, vanessa, Chiara, Nathalie indertijd en Denise. Tis gelijk een kind in een snoepwinkel. Je weet nooit wat gekozen eerst.
 
Over dag gaan iets minder keuze. Maar als je Maya of Bonita kunt strikken. (Er zijn zijn wel nog paar)
De grote groepen daar heb ik me overgezet als ik eens snachts ga in weekend. Erger vind ik als ik wandelen ben dat iemand tegen kom die ik ken. Gebeurde al twee keer met medewandelaar en 2 keer toevallig passant in buurt.
 
Het probleem is wel dat ik nu alleen was en ik irriteerde me heel hard aan de groepjes buitenlanders en mannen die gewoon dicht voor de ramen stonden te kijken en dan commentaar gaven in een vreemde taal aan iedere man die voorbij liep. Ik voelde me hierdoor heel gestresseerd en voelde me ook heel erg bekeken en ongemakkelijk. Ik wou gewoon even rustig door de straten wandelen en eens deftig naar de vrouwen daar kijken. Dit ging nu niet zo goed omdat ik te ongemakkelijk was. Ik blijf er nog steeds hetzelfde over denken, enkel heeft het mij nu wat afgeschrikt.
Mijn vraag is dus of mensen uit gent hiervoor tips hebben. Is er een betere bezoektijd of andere dagen dat je best komt? Ben ik gewoon te laat gekomen? Of is dit gewoon een fase waar je doorgaat waar je je zo hard bekeken voelt en zijn de 'herrieschoppers' altijd aanwezig? Soms voel ik me ook gewoon bekeken omdat ik denk dat ik te jong ben. Maar wat voor probleem is dat? Ik ben 22 en ik doe toch met mn geld wat ik wil zeker (verdien ook veel dus das al geen probleem) Ik ben ook los boven de minimumgrens en ik ben niet van plan om dit te doen later (met bv vrouw+kind). Dus als ik het echt wil doen moet ik het nu doen toch?

Ik ben tot nu toe steeds op donderdag of vrijdag tussen 12 en 16 uur geweest. Het is meestal erg rustig op die uren in die buurt, er lopen weinig tot geen mensen in die straatjes rond. Van dat bekeken worden, van dat gevoel heb ik ook nog wel eens last, maar het verdwijnt als je het meermaals doet, het gewoon wordt.
 
Eerst en vooral schrijf je dat deze dames meer ervaren zijn dan iemand waar je een relatie mee gehad hebt, dat is maar deels waar omdat sommige dames die zogezegd jaren ervaring hebben er nog altijd niks van kunnen.
Sommigen zijn goed en anderen niet, veralgemenen kun je niet.
Mocht de eerste keer met een dvp tegenvallen kan het met een ander veel beter zijn!
Betaal ook voor te beginnen een basisbedrag, valt het tegen kies je de volgende keer gewoon iemand anders en kun je mss bij iemand waar je tevreden over was eens iets meer betalen.

Groepjes jongeren die commentaar geven geef je zo weinig mogelijk aandacht en negeer je zoveel mogelijk en dan gaan ze zelf sneller stoppen omdat je er geen aandacht aan geeft.

Overdag ga je die groepjes niet hebben en kun je uiteraard ook eens een kijkje nemen maar de keuze overdag is wel heel wat minder dan in de nacht.
 
Hoe herkenbaar allemaal.

Ach, ben ook beetje op die manier begonnen. Maar heb wel al snel geleerd: iedereen die daar loopt... wat is daar nu verkeerd aan? Bijna iedereen in Gent is daar al eens geweest, so what... laten we daar nu vooral niet onnozel of beschaamd over gaan doen.

Ik doe daar dus totaal niet moeilijk over en... als je iemand tegenkomt die je kent... nou, dan is dat toch wederzijds? Sla direct een praatje, ge hebt meteen een fantastisch onderwerp, en wandel dan verder, niks mis mee.

En als je daar een tijdje loopt, ga dan eens binnen bij dat ene dametje dat steeds zo lief is blijven lachen naar jou. Ze verdienen dat en ze doen er echt wel hun best voor..

Awel: beloon ze dus eens met een bezoekje, en geef eens ietsje meer dan de gewoonlijke rest. En zo, stillekesaan, leer je die wereld en haar bewoonsters beter en beter kennen...

Soms staat er zo een groepje heel dwaas te doen voor een raam. Welnu, die dame, die vindt dat ook helemaal niet leuk. Kan je komaf mee maken door héél erg ostentatief binnen te gaan. Dan staan ze allemaal met open mond naar jou te kijken, knalrood van jaloezigheid. De dame in kwestie is daarentegen wreed content, en gij lacht u te pletter met al die dwaze vreemde oelewappers. Keer dat ambetante gevoel in 1 wip (!!) om in een groot voordeel. Ideaal om het ijs te breken!

Op den duur loop je daar helemaal op je gemak.... en zegt iedereen onopgemerkt goeiedag tegen je. Zelfs als je ze eens tegenkomt in de Veldstraat of zo, en zélfs als je dan in gezelschap bent van je vriendin. Spannend is dat, verdomd spannend soms :LOL:
 
Laatst bewerkt:
Gewoon doen ! Omdat het mag en omdat het kan. Op klaarlichte dag. Niks aantrekken van eventuele hippokriete blikken. Altijd vriendelijk en korrekt zijn tegen de dames. Ik ga ook regelmatig naar Gent. Ik ken daar niet zo veel mensen, da's handig. Als je regelmatig wandelt zal je snel merken dat je bij de knapste dames niet noodzakelijk de beste service krijgt. Vooral in de voormiddag is het er erg rustig : het spijbelen zeker waard. Tip van een kenner : tracht online enkele woorden Roemeens te leren. (Of een andere taal van een dame naar je keuze). Veel plezier.
 
Gewoon doen zou ik zeggen , toon niet dat je meer geld bij je hebt Het mijne zit steeds appart en houd je de eerste keer bij een dame aan het basis bedrag !
Moest het zijn dat je toch eens naar antwerpen wil , ik ga regelmatig naar ginder . Stuur me gerust een prive berichtje en dan kunnen we eventueel verder afspreken , maar het is een wereld van verschil !
 
Thx voor de tips, ga dat ns proberen...
Vergeet niet dat ik student ben, dus neen geen duizenden per dag... Ik spreek enkel in vergelijking met andere studenten mag ik zeker niet klagen.
Ik weet niet juist hoe dit verslavend zou kunnen werken zoals velen van jullie zeggen, maar ik zal zeker en vast opletten met vast budget, research,...
Zolang dat dit niet de enige soort sex is dat ik heb, zie ik hier geen probleem mee hebben. Het is niet uit noodzaak dat ik dit wil doen, het is gewoon uit interesse...
Verslavend in die zin dat je sex hebt zonder dat je er moeite moet voor doen. Dat is wel even anders als je gewoon op de versiertoer gaat.

Op de duur ben je het zo gewoon dat je ook geen moeite meer gaat doen. Of andere vrouwen stellen misschien te snel teleur wegens minder gewillig en varierend, waardoor je ook weer kiest voor gemak en zekerheid. Een beetje seksueel lui en gemakzuchtig worden is niet ondenkbaar.
 
Terug
Bovenaan Onderaan