Algemeen Thaise Eilanden Algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

ben13

Stamgast
Forumpionier
324
06/07/21
408
Koh Samui
Chaweng het grootste dorp van het eiland en de meeste barren,er zijn 2 voornamelijk regio's met barren;
-in de buurt van the green mango dansclub zijn de voornaamste barren en enkele gogo bars ,ook in green mango zelf zitten freelancers.
-yai soi 13 is een straat met enkel bars waar je meiden kan meepakken.

Lamai een dorp met voornamelijk westerse toeristen ,de barren zijn allemaal in het centrum gelegen

richting pralarn pier(juiste naam van het dorp weet ik meer)hier zijn enkele simpele barren die gelegen zijn naast de grote baan.

Koh Samui is bereikbaar via privé luchthaven op het eiland (vluchten +100€ enkel)of via luchthaven van Surat Thani(vluchten 25€ enkel) maar dan moet je nog een ferry nemen naar het eiland.
Transport op het eiland is duur en hier werken geen apps zoals grab of uber ,best een scooter huren.

Koh Chang
White Sand is het grootse dorp van het eiland ,hier is een bar complex in het centrum gelegen met een 25 tal bars.

Chai Chet hier liggen de barren naast de grote baan ,een 20 barren ongeveer.

Kai Bae hier is een kleine walkingstreet met een 10 barren ongeveer.

Massage salons met happy endings zijn vooral gelegen tussen Chai Chet en Kai Bae.

Koh Chang is bereikbaar met vliegtuig via trat airport of met de bus/minibus vanuit Bangkok of Pattaya,voornaamelijk zijn hier Europese toeristen.

Koh Phangnang
hier zijn een 3 tal barren gelegen als je richting Full moon party beach rijd aan de rechterzijde juist buiten het dorp van de ferry, hier zijn ook enkele massage salons gelegen.

Koh Tao
hier zijn een 2 tal massage salons met happy ending ,deze bevinden zich in de buurt van het tankstation als je de baan richting shark bay neemt en zijn pas geopend na 19u

Koh Lanta
hier zijn voor zover dat ik weet geen bars.
 
Koh Samui
Chaweng het grootste dorp van het eiland en de meeste barren,er zijn 2 voornamelijk regio's met barren;
-in de buurt van the green mango dansclub zijn de voornaamste barren en enkele gogo bars ,ook in green mango zelf zitten freelancers.
-yai soi 13 is een straat met enkel bars waar je meiden kan meepakken.

Lamai een dorp met voornamelijk westerse toeristen ,de barren zijn allemaal in het centrum gelegen

richting pralarn pier(juiste naam van het dorp weet ik meer)hier zijn enkele simpele barren die gelegen zijn naast de grote baan.

Koh Samui is bereikbaar via privé luchthaven op het eiland (vluchten +100€ enkel)of via luchthaven van Surat Thani(vluchten 25€ enkel) maar dan moet je nog een ferry nemen naar het eiland.
Transport op het eiland is duur en hier werken geen apps zoals grab of uber ,best een scooter huren.

Koh Chang
White Sand is het grootse dorp van het eiland ,hier is een bar complex in het centrum gelegen met een 25 tal bars.

Chai Chet hier liggen de barren naast de grote baan ,een 20 barren ongeveer.

Kai Bae hier is een kleine walkingstreet met een 10 barren ongeveer.

Massage salons met happy endings zijn vooral gelegen tussen Chai Chet en Kai Bae.

Koh Chang is bereikbaar met vliegtuig via trat airport of met de bus/minibus vanuit Bangkok of Pattaya,voornaamelijk zijn hier Europese toeristen.

Koh Phangnang
hier zijn een 3 tal barren gelegen als je richting Full moon party beach rijd aan de rechterzijde juist buiten het dorp van de ferry, hier zijn ook enkele massage salons gelegen.

Koh Tao
hier zijn een 2 tal massage salons met happy ending ,deze bevinden zich in de buurt van het tankstation als je de baan richting shark bay neemt en zijn pas geopend na 19u

Koh Lanta
hier zijn voor zover dat ik weet geen bars.
Was in Chaweng iets voor corona. Henry Africa's bar was voor mij de leukste plek. Goede muziek, zeer vriendelijk personeel en security, een mix van prof dames en freelancers, alleenstaande mannen en koppels. Heb daar leuke tijden beleefd. Maar voor de doorwinterde wandelaar is het aanbod misschien te mager. Maar ik wil nog wel eens teruggaan.
 
Koh Mak gelegen in de archipel rondom Koh Chang 0 bars en geen dames.
Met wat geluk kun je via Tinder een over laten komen vanaf Koh Chang maar ik zou een dame meenemen.
Wel een heel mooi rustig klein eiland met vriendelijke mensen vooral een bezoekje aan Koh Kham is echt ook de moeite waard.
 
De hele maand februari in Thailand doorgebracht.
Op Koh Samui een bezoek gebracht aan een massagesalon met de bijzondere naam Meow. Deze zaak zit redelijk tegen het einde van de hoofdstraat, richting het volgende plaatsje Lamai. Aan het einde van die hoofdstraat zit een bocht en na die bocht zitten tien salons waar de massage bijzaak is. De dames hebben ze weinig aan dat er weinig te raden overblijft. Als het eenmaal donker is, komen ze je zelfs achterna om je naar binnen te halen. Iets te gretig voor mij.
De zaak waar ik ging heet dus Meow, Love Massage. Van de eigenaresse Meow mocht ik mee naar binnen om een meisje uit te kiezen. Ik koos een werkelijk prachtig, tattoo loos, superstrak jong meisje met lang haar en een prachtige lach. Denk een jaar of 20. Ze droeg een kort topje en een kort broekje.
Met haar mee naar binnen voor de olie massage van een uur. Met de olie was ze al snel klaar. Ik moest omdraaien en ze kwam bovenop mij zitten. Haar Engels was belabberd (Lisa heette ze). Omdat ik niet begreep wat ze bedoelde, trok ze maar vast haar broekje en string uit. Zag er meer dan prima uit. Onder het topje zaten mini tietjes. Ze wilde boom-boom. In de verste verte zag ik geen condoom en ik wilde niet teveel riskeren. Ze zette de onderhandeling in op €75 voor alles wat ik maar wilde. Ik mocht alles met haar doen. Toen ik dat niet wilde, verlaagde ze haar prijs naar €50. Ze kon echt niet begrijpen dat ik haar niet wilde neuken en zetten nog maar eens een pussy sliding in.
Uiteindelijk heb ik voor €25 gekozen voor de blowjob. Kan niet anders zeggen: daar kan ze prijzen mee winnen. Zonder schroom en zonder condoom. Ik mocht met mijn vingers ook overal aankomen. Bij het afrekenen fluisterde ze me toe " tomorrow you come for boom-boom".

Wordt vervolgd.
 
Aangekomen in Ao Nang maar gelijk een massage genomen. In de vrij korte straat telde ik 8 salons rondom het hotel. Ik zat in de straat van het Ramada hotel.
Om niet gelijk in de salon pal naast de deur van het hotel terecht te komen liep ik verder richting de Seven eleven. Daar zat een zaak waar een jong meisje aan de desk met de menu kaart stond. Ik dacht dat zij het lokaas was, maar ze was daadwerkelijk de masseuse. Ik koos voor een uur full body olie massage. Kort samengevat: massage was redelijk, handjob voor een tientje was beter.
Volgende dag richting het centrum lopend binnengestapt bij Diamond Massage. Hier kan je je kleding laten verstellen, je haar laten knippen en naar achteren voor een massage. Ik trof een dame die zei Jennifer te heten. Dat was makkelijker voor de toeristen om te onthouden. De massage van Jennifer was nogal pik gericht en ook zat al heel snel haar middelvinger in mijn hol. Ze kon niet wachten om mij te bespringen. Bij nader inzien vond ik haar niet bepaald aantrekkelijk, vooral door haar vurig gewenste boom-boom. Ik heb het op een handjob gehouden en was een tientje of twee kwijt.
Een dagje later liep ik weer langs de eerste salon en zag een leuke dame aan de desk. Bij het binnenkomen werd een voorstelrondje gedaan maar ik koos toch voor haar. Als zijnde haar trofee mocht ik haar volgen naar de kamer waar ik twee dagen eerder was. Er stonden vier bedden en we hadden de ruimte voor ons samen. Ze deed de deur op slot en vroeg of ik wilde douchen. Altijd wel lekker.
De massage verliep heerlijk ontspannen maar er hing toch iets spannends in de lucht. Toen ik mij na een half uur mocht omdraaien zag ik dat ze het bovenste deel van haar massage kostuum uit had getrokken. Ze begeleidde mijn hand naar haar borsten terwijl ze van achteren de sluiting los maakte. Ze had een mooi setje boobies. Ongevraagd kreeg ik een Russian massage die mij niet onberoerd liet. Ze had ondertussen nog steeds helemaal niets gevraagd of ik iets extra's wilde. Zou dit allemaal "from the house" zijn?
Alsof het nog niet genoeg was startte ze een prikkelende prostaatmassage. Pff, ook dat nog. Mijn pik stond ondertussen aardig gespannen en mijn ballen begonnen te gloeien. Alsof ze dat aanvoelde...zonder aarzelen verdween mijn trots diep in haar mondje. Normaliter ben ik geen fan van blowjob. Tot mijn ervaring op Koh Samui ben ik nog nooit eerder tot een goed einde gekomen met een blowjob. Dat was echter next level, zo heerlijk! Ik kreeg bijna een hernia van het klaarkomen, zo hard. Ik zag haar wangen bijna opbollen. Geen druppel werd verspild, ze slikte alles door. Over de prijs hebben we met geen woord gesproken. Ik gaf haar omgerekend €7,50 voor de oliemassage en €17,50 voor haar aanvullende diensten. Het was zeker vier keer de prijs waard en afsluitend maakte ze het uur vol met een nek-en hoofdmassage.
 
Aangekomen in Ao Nang
Ik heb eventueel nog wel een Whatsapp nummer van 1 van de dames van daar.. stuur me maar een pb bij interesse. (en ja, ze weet er van dat ik dit deel)
Vrouw begin 40, supergrappig en ook lief, en ontzettend goede blowjob skills, redelijk Engels. Werkt er pas een paar maanden om een studie te bekostigen, dus nog niet verpest. Verdwijnt ergens in Mei daar. Kleine borsten met supergevoelige tepels, kreunt heerlijk als ze klaarkomt :p
 

Bijlagen

  • 1711197241194.jpg
    1711197241194.jpg
    131,2 KB · Weergaven: 54
Laatst bewerkt:
RCA vond ik niet veel aan. Heel opdringerige proppers die je haast naar een tafeltje toe trekken. Zitten en drinken. De dames die er zaten vond waren in aantallen zeer ruim aanwezig. Allemaal redelijk op leeftijd en weinig tot geen die mij aansprak. Snel maar weer door!

In Patong op Phuket is de meest voorkomende zaak een massagesalon. Mijn hotel had zelfs twee salons. Na het ontbijt werden de serveersters omgekat tot masseuse. Om 10.30 uur klanten werven en werken tot 23.00 uur. Volgende ochtend om 7.00 uur bij het ontbijt gereed staan. Leven in Thailand is niet altijd een feestje…
Ik koos voor de zekerheid toch maar voor een salon een paar straten verder. De dame voor de deur zag er oogverblindend uit. Ik stapte op haar af en vroeg naar de mogelijkheden. Oliemassage kostte €11,25 voor een uur. Normale prijs is €7,50 voor een uur fullbody oilmassage. Omdat het midden op de dag was en verder geen klanten, vroeg ik naar de prijs van "happy hour". Oh, you want happy end? No,I want a happy price. Oh, you want…ze bewoog haar vuistje op en neer naar haar mond terwijl ze met haar tong een bolling in haar wang naar buiten duwt. Ze kijkt mij vol verwachting aan. Ik schud mijn hoofd. Dan weet ze het: want boem-boem! Ik heb haar ondertussen goed kunnen bekijken. Iets teveel make-up, iets teveel gelijke borsten, iets te grote voeten en iets te veel adamsappel. Hoe mooi ze ook lijkt, dit lijkt mij teveel op mijn broer.
Volgende zaak naar binnen. De mooie dame aan de desk verruilt zichzelf voor een minder mooi maar meer kundig exemplaar. Douchegordijn dicht en liggen maar. Achter het flinterdunne gordijn naast mij wordt een jonge Rus klaargetrokken. Als hij weg is laat ik mij tot de laatste drup uitmelken. Toch nog prima van mijn last verlost .
 
Laatst bewerkt:
RCA vond ik niet veel aan. Heel opdringerige proppers die je haast naar een tafeltje toe trekken. Zitten en drinken. De dames die er zaten vond waren in aantallen zeer ruim aanwezig. Allemaal redelijk op leeftijd en weinig tot geen die mij aansprak. Snel maar weer door!

In Patong op Phuket is de meest voorkomende zaak een massagesalon.
Hmm jammer van RCA, ik heb begrepen dat de doorloopsnelheid van de dames best hoog is, dus heb je misschien pech gehad. De dame waar ik de foto van stuurde meldde me ook dat het rustiger werd nu het heter wordt daar.

Je gaat me niet vertellen dat je niet op Bangla road ben geweest in Phuket?
 
Iemand ervaring met een bezoek aan Ko Lipe ?
20 jaar geleden was het een stukje paradijs op aarde. Eén beperkt aantal hutjes op het eiland voor de toeristen. Elektriciteit was beperkt tot enkele uren 's avonds wanneer de generatoren werkten en daarna kon je ongestoord op het strand van de sterrenhemel genieten. Toen moest je nog overstappen van een ferry, die in de buurt passeerde, naar longtailboten die je op het strand afzetten. Gegarandeerd natte voeten en grote kans op natte bagage. 😝

Inmiddels zijn er resorts op het eiland en is er een pier waar men kan aanleggen. De charme van weleer zal je niet meer vinden, maar het blijft een mooi, klein eiland.
 
Terug
Bovenaan Onderaan