Algemeen Bangkok

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik ben altijd goed bediend geweest in Suzie Wong.

Crazy House (net om de hoek van Soi Cowboy in Soi 23) is ook altijd de moeite van het bezoeken waard. De dames daar zijn echter wel expert in het bestellen van "dubbele" ladydrinks, waardoor de rekening snel oploopt als je niet goed oplet. HEt is ook wel de bar waar de daames het minste kleding dragen. Niet zelden nemen de danseressen niet de moeite iets aan te trekken wanneeer ze na hun dansroutine door de bar wandelen.

Rio en Sahara zijn uitzuip-bars. Te vermijden.

Cock-a-too is voor de ladyboy liefhebbers.

Afterskool (let op: de naam boven de ingang is "Sunshine Bar") is een kleine bar. De dames komen meestal met twee of drie tegelijk naar je toe en bestellen dan dubbele ladydrinks. Dat gaat hard! Achteraan de bar is de "naughty boys corner" en daar is alles mogelijk. Blowjobs in het zicht van iedereen zijn gebruikelijk, maar een durfal (of iemand die ladderzat is) kan er een bargirl aan z'n degen rijgen.

Tilac is de grootste bar in Soi Cowboy. Helaas is het nu eerder een verzamelplaats van coyotes en is de kans dat je iemand kan meekrijgen eerder gering (of heel erg duur). De Hangover Part II (Bangkok) film is deels daar opgenomen.

Midnite Coyote Bar is een andere coyote-bar en is gemengd bargirls en ladyboys.

The Dollhouse is bijzonder omdat de dames er niet worden aangespoord meteen om een ladydrink te vragen. Je kan dus eerst even met ze praten voor het je geld kost. Populair bij lokale expats.

Spice Girls staat erom bekend de mooiste bargirls te hebben. Althans diegene die buiten staan om je binnen te lokken zien er wel leuk uit. Helaas, eenmaal binnen, blijkt dat er maar weinig bargirls mee willen gaan.
 
Laatst bewerkt:
Hangt altijd een beetje van het moment af. Heb al super avonds beleefd in een Gogo bar en de volgende keer een heel stuk minder in dezelfde bar. Just go with the flow.
 
Ibis daar is heel lawaaiig. Het is de hele nacht een komen en gaan van gasten. De deuren hebben zo'n ding (veer?) waarmee ze automatisch dichtvallen. Bam!
Had toen voor 3 nachten geboekt. Eerste nacht bijna geen oog dichtgedaan. Heb maar iets van 2 uurtjes tussen 4:00 en 6:00 kunnen slapen. Ben 's ochtend naar de receptie gegaan en gezegd dat ik niet langer wil blijven. Dat was prima en kreeg het bedrag van de 2e en 3e nacht terug.
 
Ibis daar is heel lawaaiig. Het is de hele nacht een komen en gaan van gasten. De deuren hebben zo'n ding (veer?) waarmee ze automatisch dichtvallen. Bam!
Had toen voor 3 nachten geboekt. Eerste nacht bijna geen oog dichtgedaan. Heb maar iets van 2 uurtjes tussen 4:00 en 6:00 kunnen slapen. Ben 's ochtend naar de receptie gegaan en gezegd dat ik niet langer wil blijven. Dat was prima en kreeg het bedrag van de 2e en 3e nacht terug.
Wij hebben er al zeker 5 keer geweest, telkens goed geslapen. Wel liggen wij altijd op het einde van de gang . En ok we zijn dan ook wel moe en voldaan wanneer we gaan slapen 😁😁😁
 
Ik weet niet precies wat je betaalbaar vind, maar ik kan het Eleven Hotel in Soi 11 ook zeker aanraden. Meestal ongeveer 50 euro per nacht, en je loopt in een minuutje of 10 naar Nana.
Redelijk nieuw hotel met prachtige kamers en een mooi zwembad + bar/restaurant op het dak. Sowieso vind ik Soi 11 een leuke straat, heel veel bars/clubs en restaurants. Vroeger had je daar ook nog de vele booze vans maar die zijn helaas al tijdje verbannen.
 
Nog tips voor een goed en betaalbaar hotel in de buurt van Nana ?
Nana is behoorlijk lawaaiig en het komt wel eens voor dat de hele straat potdicht is. Dus ik weet niet of je daar wil slapen. Waar dan wel? Soi 11 zou ik aanraden. Dan zit je nog op loopafstand van alles maar dan kun je nog lekker slapen. Ze doen daar ook niet moeilijk over gezelschap
 
Nog tips voor een goed en betaalbaar hotel in de buurt van Nana ?
ik zou niet te dicht bij nana gaan zitten ivm lawaai (tenzij je dat geen probleem vindt) Night Hotel in Sukhimvit 15 is op wandelafafstand van Nana en Soy Cowboy in een heel rustig straatje. Fantastisch hotel en zeer betaalbaar.
Bonus is dat Thermae op minder dan 2 minuten lopen zit, en je de dames gewoon mee kunt nemen naar je kamer ;-)
 
The Promenade in soi 8 Sukhumvit is een prima hotel (met zwembad op dak). Rond 1200 Baht op Agoda (Booking is duurder hoewel ze tot dezelfde groep behoren).

Is een typisch Thais hotel qua interieur. Oogt wat conservatief, maar hotel is prima onderhouden. Het ligt 200 meter vanaf Sukhumvit en BTS Nana. Ontbijt kan, maar je eet beter en goedkoper in het tegenoverliggende Det5.
 
The Promenade in soi 8 Sukhumvit is een prima hotel (met zwembad op dak). Rond 1200 Baht op Agoda (Booking is duurder hoewel ze tot dezelfde groep behoren).

Is een typisch Thais hotel qua interieur. Oogt wat conservatief, maar hotel is prima onderhouden. Het ligt 200 meter vanaf Sukhumvit en BTS Nana. Ontbijt kan, maar je eet beter en goedkoper in het tegenoverliggende Det5.
ik ken dat hotel vroeger heete het furama inn ( furama silom)
ze hadden eerst gewone kamers , later alles gerenoveerd , zwembad op de negentiende verdieping !
het eet gedeelte keek uit op silom road , erg goed hotel .
ik koop altijd alleen een vliegticket , en zoek daar een hotel , dan zit er geen boooker tussen , vaak het goedkoopst .
het ligt vlakbij de hoerenbuurt
rt , en lumpini park , waar destijds de varanen vrolijk rondliepen
 
verblijf meestal in atlas hotel soi 7/1 is meestal goedkoop en vlak aan bts nana ,is wel niets speciaal aan de kamer en geen zwembad maar ik verblijf ook enkel eerste en laatste nacht van de vakantie in Bangkok,het is wel leuk in Bangkok maar veel te duur en druk voor mij persoonlijk.
 
Ik heb n aantal kwer in het Nana hotel gezeten, recht tegenover nana plaza. Goed geluidsgeisoleerd, geen last gehad van herrie. Kamers zijn net voor covid geheel gerenoveerd, betaalde destijds (net voor Covid) ongeveer 30 euro pwr nacht incl ontbijt...

Overigens als je op de bonnefooi eeb hotel in azie zoekt, geven de receptiemedewerkers vaan aan dat je beter een directe booking op agoda kan doen, is vaak goedkoper. Gewoon vanuit de lobby van het desbetreffebde hotel, en zo 30% goedkoper als direct bij de balie boeken..
 
Ik heb n aantal kwer in het Nana hotel gezeten, recht tegenover nana plaza. Goed geluidsgeisoleerd, geen last gehad van herrie. Kamers zijn net voor covid geheel gerenoveerd, betaalde destijds (net voor Covid) ongeveer 30 euro pwr nacht incl ontbijt...

Overigens als je op de bonnefooi eeb hotel in azie zoekt, geven de receptiemedewerkers vaan aan dat je beter een directe booking op agoda kan doen, is vaak goedkoper. Gewoon vanuit de lobby van het desbetreffebde hotel, en zo 30% goedkoper als direct bij de balie boeken..
Klopt, ik vraag altijd wat de prijs is aan de balie, laat ze ook weten dat ik anders via Booking ga boeken als ze niet met een mooie deal komen.

9/10 X krijg je een mooie deal!

Tegenwoordig zit ik vaker achter in Soi 11.

Ben ook fan van Soi 21-23 met genoeg straatjes ook, de BTS 2 haltes tot nana of 20 min lopen.
 
Klopt, ik vraag altijd wat de prijs is aan de balie, laat ze ook weten dat ik anders via Booking ga boeken als ze niet met een mooie deal komen.

9/10 X krijg je een mooie deal!

Tegenwoordig zit ik vaker achter in Soi 11.

Ben ook fan van Soi 21-23 met genoeg straatjes ook, de BTS 2 haltes tot nana of 20 min lopen.
ik heb dit ooit ook eens geprobeerd in Thailand ,eerst prijs bekeken op booking daarna naar de prijs geluisterd en was veel duurder dan op booking en dit dan vermeld tegen receptie, zij zegde toen dat ze het ging bekijken en moest 5min wachten en na 5min herhaalde ze de duurdere prijs ,ik dacht oké en wilde boeken op booking en al de kamers waren weg :rolleyes::rolleyes:,weet niet meer juist waar dit was in Thailand maar er waren niet veel andere opties toen in de buurt ,in bangkok kan je gewoon naar volgende hotel wandelen.
 
Klopt, ik vraag altijd wat de prijs is aan de balie, laat ze ook weten dat ik anders via Booking ga boeken als ze niet met een mooie deal komen.

9/10 X krijg je een mooie deal!
Wat noem jij een mooie deal? Want om voor een paar tientjes voor Piet Snot met mijn koffers ergens te staan in de hitte en van ellende nog een ander hotel te moeten zoeken is mij dat niet waard...
 
Yo guys. Ik weet dat ik terug kan lezen en het op kan zoeken maar waar kan je terecht voor een bordeel dat bijna op een privehuis lijkt?

In een notendop: Naar binnen, vrouwen zien, vrouw kiezen, betalen, naar de kamer, neuken en weggaan.

Ook het liefst bijna heel de dag door. Ook in de ochtend. Zo vroeg mogelijk ook goed. Niet al mijn vrienden zijn wandelaars.

Wanneer ze nog slapen even een wipje doen bij Thaise prive huis equivalent.
 
Maar die soapy-massage is niet "even een wipje doen". Daar ben je toch al snel een uurtje of langer mee bezig.
Een wippie maken kost nou eenmaal tijd.
Een shorttime hotel inclusief dame opzoeken kost ook tijd.
Zelf ging ik wel eens naar een massagesalon in Sukhumwhit soi 8, waar de massage niet de hoofdzaak was.
Volgens mij was het onderstaande, je kon bij de receptie een fotoboek inzien en de "masseuse " uit kiezen.

 
Bangkok, Sukhumvit Road, Soi 22 staat volmet massage-shops die nauwelijks verhulde bordelen zijn. Je mag al van geluk spreken dat die dames iets afweten van massage. Ik had al een paar keer goede ervaringen met Honey Bee massage daar.
Maar ik kan me ook voorstellen, dat deze massage shops de onervaren thailandlandganger een beetje afschrikt. Daar wil je namelijk niet, dat je reisgezelschap of wellicht je partner, je naar binnen of naar buiten ziet komen, als je begrijpt wat ik bedoel.
 
Sukhumvit Soi 7/1 daar is het wippen en klaar , dames staan vooraan aan de bar en ze hebben kamers ,maar beginnen pas om 10/11 uur tot 23 u 's avonds dacht ik en de eerste bars in de straat zijn vooral ladyboys😁.
Ik kom er in oktober pas terug kan het dan met zekerheid zeggen welk uur ze beginnen
 
Terug
Bovenaan Onderaan