Algemeen Bangkok

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Mijn ervaring met reizen tussen Bangkok en Pattaya.

Trein gaat alleen s'morgens ergens tussen 6 en 7, voor mij te vroeg.

Vanaf Ekkamai een bus gepakt, was goedkoop iets van €4.- (baht 140/150) eens maar nooit meer. Veel tussenstops, ergens een 45 min op een doos met vis staan wachten die naar Pattaya moest, zittend in een veel te krappe stoel in een bloedhete bus. Chauffeur hield met 1 hand zijn telefoon vast om zijn appjes te lezen, en met de andere was hij chips aan het eten, terwijl we op de snelweg zaten... werd bijna voor de deur van mijn hotel afgezet dat was dan ook het enige positieve. Alles bij elkaar 4 uur onderweg.

Taxi, deal gemaakt voor € 40 (1500 baht incl tol). Op de afgesproken tijd afgehaald, keurige chauffeur, airco aan en rechtstreeks. iets van 90 min reistijd.

De taxi was zoveel comfortabeler, en die 4 tientjes waren het echt wel waard, ook omdat het zoveel veiliger rijden was.
 
Vanaf Ekkamai een bus gepakt, was goedkoop iets van €4.- (baht 140/150) eens maar nooit meer. Veel tussenstops, ergens een 45 min op een doos met vis staan wachten die naar Pattaya moest, zittend in een veel te krappe stoel in een bloedhete bus.
Wat apart haha 😝.

Afgelopen zomer reisde ik ook met de bus🚌 vanaf station Ekkamai naar Pattaya. Het was weliswaar geen luxe touringcar maar krap waren de stoelen absoluut niet en er was ac aan boord.

Het was inderdaad goedkoop en de totale reisduur was een halve dag. De chauffeur concentreerde zich op het verkeer en stopte slechts een keer bij een pompstation om te tanken. Maar zeer zeker niet om een visboer op te pikken 😂 !
 
Ik heb de bus ook al verschillende keren gepakt van ekamai en deze rijd rechtstreeks naar het station ,wel geen airco en simpel maar ja wat kan je verwachten van 3/4€ 🤷‍♂️.
Taxi voor 1500 bhat of minder dan moet je wel heel goed kunnen onderhandelen ,laatste keer van pattaya naar Bangkok 1700 dacht ik maar heb hier wel bij 3/4 verschillende taxi's moeten luisteren.
Bolt heb ik ook geprobeerd maar toen de chauffeur arriveerde zegde hij mij dat bolt enkel voor Bangkok of pattaya zelf is niet voor tussen de 2 ,moest bijbetalen anders reed hij niet 🤷‍♂️
 
Dit wordt mijn eerste bijdrage aan dit forum maar ik heb al wel aardig wat in Bangkok rond gewandeld. Een heel concrete tip : een goed opgeleide, uitstekend Engels sprekende en zeer sensuele dame. Zoiets ben ik nog niet eerder tegengekomen in Bangkok. Ze heet Gina en werkt bij smile BKK. Ik weet niet of ik hier een website mag geven maar hierbij: smilebangkak.com .
 
Ik heb de bus ook al verschillende keren gepakt van ekamai en deze rijd rechtstreeks naar het station ,wel geen airco en simpel maar ja wat kan je verwachten van 3/4€ 🤷‍♂️.
Taxi voor 1500 bhat of minder dan moet je wel heel goed kunnen onderhandelen ,laatste keer van pattaya naar Bangkok 1700 dacht ik maar heb hier wel bij 3/4 verschillende taxi's moeten luisteren.
Bolt heb ik ook geprobeerd maar toen de chauffeur arriveerde zegde hij mij dat bolt enkel voor Bangkok of pattaya zelf is niet voor tussen de 2 ,moest bijbetalen anders rijde hij niet 🤷‍♂️

Vaste prijzen en goede chauffeurs. Onderhandelen is niet nodig. :) De prijs varieert van 1.300 tot 1.500 THB voor een rit van Sukhumvit omgeving in Bangkok naar Pattaya, afhankelijk van de grootte van de wagen.

Afhankelijk van de bagage en het uur waarop je vertrekt, zou ik persoonlijk eerst de skytrain nemen naar Suvarnabuhmi en vanaf daar de taxi nemen. Niet voor die paar honderd Baht uit te sparen, maar om de files in Bangkok te vermijden.
 
Hoe ga je het beste van Bangkok naar Pattaya toe? Ik dacht zelf van skytrain terug naar het vliegveld om daar een bus te pakken richting die kant op

Tips zijn welkom 😁
In April 500 baht betaald taxi (meter) van BKK naar The Landmark Hotel ,( dicht bij Nana). Inclusief de toll. Skytrain vermoedelijk goedkoper maar minder praktisch als je met bagage reist.
 
Voor de wandelaars die in Bangkok wonen een off topic vraag;

Kan je in Bangkok een auto huren, zonder chauffeur, zonder creditcard?

Heb altijd een NL creditcard gehouden terwijl ik in Indonesia woon, maar precies nu blokkeert de maatschappij hem. Weet dit al een tijdje en heb daarom een creditcard in Indonesië aangevraagd, maar die is er niet op tijd…Krijg elke keer te horen "binnen 3 dagen", maar heb er weinig geloof in 😂

En ben bekend met het verkeer in Azië; wil een rondreis maken en rij graag..;)
 
Voor de wandelaars die in Bangkok wonen een off topic vraag;

Kan je in Bangkok een auto huren, zonder chauffeur, zonder creditcard?

Heb altijd een NL creditcard gehouden terwijl ik in Indonesia woon, maar precies nu blokkeert de maatschappij hem. Weet dit al een tijdje en heb daarom een creditcard in Indonesië aangevraagd, maar die is er niet op tijd…Krijg elke keer te horen "binnen 3 dagen", maar heb er weinig geloof in 😂

En ben bekend met het verkeer in Azië; wil een rondreis maken en rij graag..;)
Geen echt antwoord op je vraag want er zijn meerdere verhuurbedrijven. Maar een paar manden geleden auto gehuurd bij Hertz (ook echt goedkoop) en daar was CC wel nodig. (Relatief) makkelijk rijden trouwens in Thailand, kan het iedereen aanraden.
 
Eind deze maand zal de legendarische Beer Garden in Sukhumvit Soi 7 haar deuren sluiten.
Ongeveer opgericht in dezelfde tijd als Nana Plaza kan er wel gesproken worden van een icoon.
Na de corona lock downs is het echter nooit meer hetzelfde geworden als voorheen.
Voornamelijk omdat er veel expats afkomstig uit Australië, Nieuw Zeeland en USA zijn vertrokken uit BKK.

Tevens zal het eind deze maand niet meer toegestaan zijn om 'buiten barretjes' neer te zetten tussen, en in, de Soi 1 en Soi 21.
Las het gister pas. Erg jammer!
Elke keer als ik Bangkok was ging ik er wel een avondje heen.
De laatste keer afgelopen maart. Het was op een doordeweekse dag. Kwam binnen ergens tussen 8 en half 9. Het was er best rustig met bezoekers. Ook maar een handjevol dames aanwezig, leeftijd allemaal zo tussen de 45-50 schat ik.
Pas na half 10 kwamen de wat jongere dames binnendruppelen. Eentje daarvan zag mij gelijk zitten en kwam naar mij toe. Na een drankje en wat geklets kwam ze al snel to the point. Haar meegenomen om 10 uur voor een st. a 2000 baht. Na het plezier op de hotelkamer zei ze dat ze weer terug ging naar de Beer Garden. Had al in de gaten dat ze een beroeps freelancer was. En volgens mij had ik haar een paar jaar eerder ook al eens een keer meegenomen!

Ook jammer van de andere barretjes. In 2018 daar een toppertje gevonden in soi 7. Ze noemde zich Noi, had een wat korter alternatiever kapsel en zo'n grotere hippe bril. Vond het wel wat hebben. Weet niet meer hoe oud ze was, eind 30, misschien al 40. Het klikte wel en haar die avond meegenomen. Een week later ook nog een avond en weer een week later 2 avonden.
Na de eerste avond hadden we elkaar op Line toegevoegd. Ze was een soort freelancer. Ze hoefde niet perse naar dat barretje elke avond en ik hoefde dus ook niet elke keer een barfine te betalen. Ze vroeg maar 2000 voor lt.

De seks was lekker. Ze begon met tongzoenen en daarna pijpen. Rubbertje er omheen en ze begon mij als een cowgirl te bereiden. Mooi uitzicht op haar borsten die ik ook graag in mijn handen nam. Ze masseerde haar klitje, waar ik ook mooi uitzicht op had, en kwam eerder klaar dan mij. Rubbertje eraf en ze pijpte me tot ik haar mondje vol spoot. 's Ochtends weer een ronde, het neuken een keer afgewisseld met missionary of doggy.
De maanden erna nog een heel klein beetje contact gehad op Line, maar op een dag was haar account verdwenen. Jammer, had op mijn vakantie in 2019 weer graag in haar mondje willen komen. Haar natuurlijk ook niet meer gezien is Soi 7 in 2019.

Dat jaar wel in Beer Garden nog een toppertje gevonden. Wel op mijn laatste avond helaas. Ze noemde zich Lucy. Ik schat haar midden/eind twintig. Strak slank figuurtje, kleine borsten. Op de hotelkamer aangekomen heb ik even snel gedoucht en heeft zij zich even opgefrist. Ik ging op bed liggen met mijn handdoek om en toen zij terugkwam uit de badkamer trok ze haar jurk langzaam uit. Ze had er niks onder aan. Ze kroop bovenop me, begonnen te zoenen, daarna langzaam naar beneden en maakte mijn handdoek los om mijn inmiddels enorm harde paal in haar mondje te nemen. Na een minuutje of 2 is ze bovenop me komen zitten om me lekker te berijden. Mijn favoriete standje vanwege het uitzicht, dus duurde het niet lang meer voordat ik het rubbertje helemaal vol spoot. Jammer dat ze alleen ST deed, had het de ochtend daarna graag herhaald. Ze had nog een gewone baan overdag.

Ah, Soi 7 memories... Ga het missen.
De Beer Garden is nu omgebouwd tot een barrencomplex. Ben geen liefhebber van bars met ladydrinks en barfines. Bij freelancers op straat weet ik het ook zo net nog niet. Zijn er nog andere goede plekken waar freelancers rondhangen? Van ThaiFriendly ben ik al lid. ;)

Soi7-Biergarten-mid-October2023.jpg
Bron foto:
 
Laatst bewerkt:
Las het gister pas. Erg jammer!
Elke keer als ik Bangkok was ging ik er wel een avondje heen.
De laatste keer afgelopen maart. Het was op een doordeweekse dag. Kwam binnen ergens tussen 8 en half 9. Het was er best rustig met bezoekers. Ook maar een handjevol dames aanwezig, leeftijd allemaal zo tussen de 45-50 schat ik.
Pas na half 10 kwamen de wat jongere dames binnendruppelen. Eentje daarvan zag mij gelijk zitten en kwam naar mij toe. Na een drankje en wat geklets kwam ze al snel to the point. Haar meegenomen om 10 uur voor een st. a 2000 baht. Na het plezier op de hotelkamer zei ze dat ze weer terug ging naar de Beer Garden. Had al in de gaten dat ze een beroeps freelancer was. En volgens mij had ik haar een paar jaar eerder ook al eens een keer meegenomen!

Ook jammer van de andere barretjes. In 2018 daar een toppertje gevonden in soi 7. Ze noemde zich Noi, had een wat korter alternatiever kapsel en zo'n grotere hippe bril. Vond het wel wat hebben. Weet niet meer hoe oud ze was, eind 30, misschien al 40. Het klikte wel en haar die avond meegenomen. Een week later ook nog een avond en weer een week later 2 avonden.
Na de eerste avond hadden we elkaar op Line toegevoegd. Ze was een soort freelancer. Ze hoefde niet perse naar dat barretje elke avond en ik hoefde dus ook niet elke keer een barfine te betalen. Ze vroeg maar 2000 voor lt.

De seks was lekker. Ze begon met tongzoenen en daarna pijpen. Rubbertje er omheen en ze begon mij als een cowgirl te bereiden. Mooi uitzicht op haar borsten die ik ook graag in mijn handen nam. Ze masseerde haar klitje, waar ik ook mooi uitzicht op had, en kwam eerder klaar dan mij. Rubbertje eraf en ze pijpte me tot ik haar mondje vol spoot. 's Ochtends weer een ronde, het neuken een keer afgewisseld met missionary of doggy.
De maanden erna nog een heel klein beetje contact gehad op Line, maar op een dag was haar account verdwenen. Jammer, had op mijn vakantie in 2019 weer graag in haar mondje willen komen. Haar natuurlijk ook niet meer gezien is Soi 7 in 2019.

Dat jaar wel in Beer Garden nog een toppertje gevonden. Wel op mijn laatste avond helaas. Ze noemde zich Lucy. Ik schat haar midden/eind twintig. Strak slank figuurtje, kleine borsten. Op de hotelkamer aangekomen heb ik even snel gedoucht en heeft zij zich even opgefrist. Ik ging op bed liggen met mijn handdoek om en toen zij terugkwam uit de badkamer trok ze haar jurk langzaam uit. Ze had er niks onder aan. Ze kroop bovenop me, begonnen te zoenen, daarna langzaam naar beneden en maakte mijn handdoek los om mijn inmiddels enorm harde paal in haar mondje te nemen. Na een minuutje of 2 is ze bovenop me komen zitten om me lekker te berijden. Mijn favoriete standje vanwege het uitzicht, dus duurde het niet lang meer voordat ik het rubbertje helemaal vol spoot. Jammer dat ze alleen ST deed, had het de ochtend daarna graag herhaald. Ze had nog een gewone baan overdag.

Ah, Soi 7 memories... Ga het missen.
De Beer Garden is nu omgebouwd tot een barrencomplex. Ben geen liefhebber van bars met ladydrinks en barfines. Bij freelancers op straat weet ik het ook zo net nog niet. Zijn er nog andere goede plekken waar freelancers rondhangen? Van ThaiFriendly ben ik al lid. ;)

Bekijk bijlage 143124
Bron foto:
Echt jammer, dat de Beergarden er niet meer is, kwam daar eigenlijk vaak in de namiddag, om even een biertje doen, leuk gevarieerd publiek waaronder veel expats.
Ook vaak wel eens een dametje meegenomen.
 
Heb een paar maanden geleden al een lekkere freelancer op Thaifriendly gevonden. Vandaag eens even aangesproken voor volgende week. Zij vraagt 2000 st en helaas maar liefst 5000 voor lt. Dat laatste bedrag vind ik toch eventjes iets te veel. Ga zeker wel met haar voor st afspreken. Zit namelijk al maanden op haar foto's te geilen...

Dus afgelopen keer in Bangkok met haar afgesproken. Het is een chubby dame. Niks hangt, alles is nog lekker stevig. Vooral haar heerlijke grote borsten met twee flinke knoppen erop.
Ze begint met een korte massage. Eerst lag ik op me buik, daarna op me rug. Al snel begon ze te masseren met haar borsten, waarbij ze mijn jongeheer niet oversloeg. Ze kwam naast me liggen en begon me af te trekken. Zoenen deed ze niet, maar kon wel aan haar tepels sabbelen. Moest mij inhouden om niet te komen. Ze deed het ook expres wat rustiger aan. Daarna kwam ze tussen mijn benen zitten en begon me te pijpen. Had een mooi zicht op haar pijpgezichtje en borsten.
Vervolgens rubbertje erom en kwam ze bovenop me zitten en begon lekker langzaam te rijden. Haar borsten al snel in mijn handen. Hierna even missionaris om daarna over te gaan op doggy. Ze ging langzaam op haar buik liggen met haar benen steeds wijder. Het gekets tegen haar geile kont aan deed mij snel komen en goed ook!

Ga de volgende keer zeker weer met haar afspreken. Ze zit nog steeds op ThaiFriendly, gebruikersnaam Girlinbkk04. Meeste tijd is ze in Bkk, maar af en toe ook in Pattaya.

 
Laatst bewerkt:
Zijn de straat barren er nog in Soi 7 ?(de barren waar meestal wel wat Afrikaanse zitten😁,pak er hier niet snel 1 van mee ( vragen 5xprijs van Afrika)maar zitten wel dikwijls knappe bij ),heb eens gelezen dat zouden verdwijnen.
 
Ik ga binnen 4 weken enkele dagen naar Bangkok.
wat zijn daar de aanraders om te bezoeken / om zo snel mogelijk eens van de grond te gaan met mooie jonge vrouwen ?
niet veel tijd om daar alles te onderzoeken daarom alle tips welkom 🙃
en wat zijn de ervaringen met de club Spanky's ?
 
Zijn de straat barren er nog in Soi 7 ?(de barren waar meestal wel wat Afrikaanse zitten😁,pak er hier niet snel 1 van mee ( vragen 5xprijs van Afrika)maar zitten wel dikwijls knappe bij ),heb eens gelezen dat zouden verdwijnen.
Die bars zijn nog open, maar de Beergarden ernaast is recentelijk gesloten.
 
Binnen enkele weken vertrek ik naar bangkok.
vraag me af wat jullie doen met jullie geld/gsm ed bij een massage bijvoorbeeld.

ik Ga wel zo een klein heuptasje of iets dergelijks bij mij hebben ….maar wat doe je ermee tijdens sex/massage wanneer je ergens binnengaat ??
kan het toch moeilijk rond mij houden….en wordt het ginder al zeker niet graag gestolen 🙃
 
Ik ga binnen 4 weken enkele dagen naar Bangkok.
wat zijn daar de aanraders om te bezoeken / om zo snel mogelijk eens van de grond te gaan met mooie jonge vrouwen ?
niet veel tijd om daar alles te onderzoeken daarom alle tips welkom 🙃
en wat zijn de ervaringen met de club Spanky's ?
Nana Plaza (Sukhumvit rd Sukhumvit allye nr 4) is in de avond een groot go go paradijs, en in de directe omgeving ook bars met dames, ook overdag zijn diverse bars open.

Voor het oppikken en meenemen van een dame, vond ik zelf Thermae op Sukhumvit tussen soi 13 en 15 onder hotel Ruamchitt de fijnste locatie. Geen knalharde muziek, heel erg veel leuke dames (keuzestress) betaalbare drankjes en relaxte sfeer. Ook is er de mogelijkheid om ter plekke een kamer te huren.
Geen gedoe met ladydrinks en barfine want daar doen ze niet aan.
 
Binnen enkele weken vertrek ik naar bangkok.
vraag me af wat jullie doen met jullie geld/gsm ed bij een massage bijvoorbeeld.

ik Ga wel zo een klein heuptasje of iets dergelijks bij mij hebben ….maar wat doe je ermee tijdens sex/massage wanneer je ergens binnengaat ??
kan het toch moeilijk rond mij houden….en wordt het ginder al zeker niet graag gestolen 🙃
niet te veel meenemen; als je je onzeker voelt..Hotelkamers hebben kluisjes.
Maar je niet al te druk maken, BKK is echt relaxed en veilig
 
Binnen enkele weken vertrek ik naar bangkok.
vraag me af wat jullie doen met jullie geld/gsm ed bij een massage bijvoorbeeld.

ik Ga wel zo een klein heuptasje of iets dergelijks bij mij hebben ….maar wat doe je ermee tijdens sex/massage wanneer je ergens binnengaat ??
kan het toch moeilijk rond mij houden….en wordt het ginder al zeker niet graag gestolen 🙃
dit zijn meestal kleine kamers waar jij je moet uitkleden en ik leg mijn broek met geld in het zicht of naast het bed ,als er douche mogelijkheden zijn pak ik mijn kleren mee maar nog nooit problemen gehad en in normale plaatsen is het wel veilig ;)
 
dit zijn meestal kleine kamers waar jij je moet uitkleden en ik leg mijn broek met geld in het zicht of naast het bed ,als er douche mogelijkheden zijn pak ik mijn kleren mee maar nog nooit problemen gehad en in normale plaatsen is het wel veilig ;)
ik heb hier ook nooit een probleem mee gehad.
Enige waar je mijn inziens een beetje voor moet oppassen, zijn de loslopende ladyboys, die je proberen te rollen.
 
tongzoenen verschil per dame en je kan ST.2x finsh onderhandelen..

zeker bij ST is het hit&miss want je kan dus best afwerksex krijgen soms.... en dan is "2xcum" goed om te vragen... de durcal dames haken dan namelijk af natuurlijk...
 
Zo! Zit ik dan eindelijk. Na welgeteld 2 jaar fantaseren en POV walking videos kijken op youtube. 33 graden, zweet me rot! Mijn bilnaad is net een waterval. Ik kom kersvers van Amsterdam waar het -2 is. Het is ff wennen. Sterkte allen die nu in de kou zitten.

Alles gaat veel makkelijker hier dan verwacht. Kon mijn hotelkamer nog niet in dus liep een rondje nana. Na een halfuurtje in de hitte hield ik het voor gezien. Het was of een koud biertje ergens drinken of een massage voor 300-500 baht per uur doen. Gekozen voor het laatste omdat er een douche aanwezig is. Voor een tientje mocht ik douchen en poedelnaakt liggen. Na wat ge-tease kwam het overleggen. Ze vroeg 3000 baht voor full service dus zei nee doe maar 1000 baht. Uiteindelijk wel een tip gegeven. Het gaat geen gewoonte worden want dan zit ik gauw Nederlandse prijzen te betalen. Achteraf gezien baal ik een beetje maar ik beschouw het als lesgeld. Volgende x maar sober over straat en volhardend zijn over de prijs.

De Dame in kwestie was wel aardig. Heb dr op line toegevoegd en ik kreeg een paar leuke selfies toegestuurd. Toen ze me naar buiten begeleidde zag ik een aantal hete jonge meiden vooraan zitten die er nog niet zaten toen ik langs liep. Die had ik met alle liefde 3x volle mep betaald.

Het is wel ff wennen. Ze zien aan je dat je het beter hebt dus mijn advies is om niet te netjes/duur over straat te gaan. Laat je duur uitziende kleding thuis.

Tips:
Let erop dat je je Nederlandse bankpas omzet naar wereld profiel voordat je gaat pinnen hier. Anders lukt het nergens :)
Bestel een simkaart via klook. Deze kan je dan ophalen na de imilmigratiecontrole.

Probeer superrich om je geld om te wisselen op het vliegveld. Mocht je het geld direct nodig hebben dan zijn de koersen redelijk bij deze tent. In de buurt van je hotel krijg je wel iets meer lijkt het wel.

Verneem het graag wat jullie normaal zouden uitgeven bij een massagesalon in bkk voor extra's
 
Verneem het graag wat jullie normaal zouden uitgeven bij een massagesalon in bkk voor extra's
December 2022 500 handjob en 750 blowjob.

Ik ga in een massagesalon eigenlijk nooit verder omdat ik de entourage zelden relaxed genoeg voor volledige sex vindt. Heb alleen in Khon Kaen een keer all the way gehad, maar daar was de private room van de salon inclusief televisie, keukentje en goed bed en at ik na de massagee met wip gewoon mee :p .
 
Terug
Bovenaan Onderaan