Algemeen Bangkok

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
De Nana-buurt is dan ook niet de beste plek voor massages. Het is voor een stuk daar wel een "tourist trap".
Waar moet ik zijn voor de beste plek voor massages ? 😄

Ik merk ook aan alles dat het een touristtrap is. Prijzen zijn hoog en kwaliteit is laag. Besloot maar naar een hiphopclub(sugar club) te gaan om daar te kijken of ik wat leuks tegenkwam. Moest 400 baht entree betalen maar kreeg er wel een biertje voor terug. Een dame die ook toerist was had interesse maar ik kreeg het niet echt warm van haar. Bij binnenkomst keek 1 lange slanke dame me indringend aan maar ik was vooral bezig met rondkijken. Uiteindelijk raakte ze in gesprek met iemand anders maar die was opeens ook weg. Ze kwam steeds dichterbij mij staan daarna.

Ik vroeg haar waar haar vriendje was en daarop antwoordde ze dat ze er geen had. Vroeg of ze wilde dansen. Had ze wel trek in maar ik merkte dat ze erg terughoudend was in verder gaan dan dansen. Nietsvermoedend heb ik nog ruim een uur ermee staan schuren. Vervolgens gevraagd wat ze na het feest deed. Toen zei ze dat ze me leuk vond en 3000 baht vroeg. Het was donker en ik kon niet goed genoeg zien hoe ze eruit zag. Was wel lang en mager. Bleek dat ze uit Spanje kwam dus dat verklaart de prijs wss. Vond het wel veel geld en ik had er geen trek in om de gok te wagen op dat moment. Heb alleen haar line id gevraagd en ben verder gegaan met mijn avond.

Volgens mij zitten er veel freelancers hier die uiteraard op geld uit zijn. Een handjevol non-freelancer locals en toeristen.

Na het feesten heb ik nog iemand ontmoet in een restaurant. Leuk gesprek gehad en ze vond dat ik haar eten moest proeven. Heb het niet afgeslagen maar verder het contact netjes en kort gehouden.

Ben er wel klaar voor om ergens anders heen te gaan inmiddels. Ik ben blij dat ik voor maar 3-4 dagen geboekt hebt ipv de hele reis. Morgen maar kijken of ik naar Pattaya of Phuket ga.
 
Laatst bewerkt:
In Sukhumvit Soi 7/1 zijjn wel wat massage-shops die meer dan alleen massage aanbieden.

Sukhumvit 23 (vlakbij Soi Cowboy) heeft ook een mooie verzameling, maar niet alle plekken bieden daar iets extra aan.

In Sukhumvit Soi 22 is er dan weer een overaanbod van massageshops en de meeste bieden allerlei extra's aan. Daar is ook Honeybee Massage die een "couple massage" aanbieden. Heb ik ooit gedaan met m'n Thaise vriendin. Zéér aan te bevelen! Erg geil, maar ook erg prijzig.
 
Kwam net op Twitter (of 'X') een foto tegen van de voormalige Beer Garden in soi 7.
Het gedeelte links is één van die barren van het barrencomplex dat een paar geleden is gebouwd. Het gedeelte rechts was de Beer Garden.
Wat zonde zeg...
Is iemand hier eigenlijk al geweest?

F9_gBUFXMAAo6mn.jpg
 
Kwam net op Twitter (of 'X') een foto tegen van de voormalige Beer Garden in soi 7.
Het gedeelte links is één van die barren van het barrencomplex dat een paar geleden is gebouwd. Het gedeelte rechts was de Beer Garden.
Wat zonde zeg...
Is iemand hier eigenlijk al geweest?

Bekijk bijlage 148602
Ik ben er gisteren langs gelopen maar vond het geen prettige ervaring dat er om de haverklap langs alle kanten aan mij getrokken werd door de vrouwen daar.

Wist niet hoe snel ik moest vertrekken. Ruamchitt vond ik wat gemoedelijker. Alleen geen fan van dat ze je verplichten een drankje te kopen. Ik ga morgen nog richting khao San Road en daarna ben ik er wel even klaar mee. Denk dat ik dan de bus naar Pattaya of het vliegtuig naar Chiang Mai pak om mijn weekend te spenderen.
 
In Sukhumvit Soi 7/1 zijjn wel wat massage-shops die meer dan alleen massage aanbieden.

Sukhumvit 23 (vlakbij Soi Cowboy) heeft ook een mooie verzameling, maar niet alle plekken bieden daar iets extra aan.

In Sukhumvit Soi 22 is er dan weer een overaanbod van massageshops en de meeste bieden allerlei extra's aan. Daar is ook Honeybee Massage die een "couple massage" aanbieden. Heb ik ooit gedaan met m'n Thaise vriendin. Zéér aan te bevelen! Erg geil, maar ook erg prijzig.
Soi 7/1 bezocht. Had het eerst verward met soi 7. De dames stappen meteen op je af om je naar binnen te krijgen. Het zijn wel lieve dames verder dus niets te klagen. Ik ben doorgelopen tot de woodbar maar toch besloten nergens naar binnen te gaan. Kan dus geen reviews geven.

Soi 22-23 nog niet bezocht maar ik denk dat ik vandaag die kant op ga wandelen.

Zit nu bij khao San Road en ik raad je sterk af om hier te zitten. Zonde van je tijd.
Foto, gisterenavond gemaakt.
IMG_20231207_201544.jpg
Kwam net op Twitter (of 'X') een foto tegen van de voormalige Beer Garden in soi 7.
Het gedeelte links is één van die barren van het barrencomplex dat een paar geleden is gebouwd. Het gedeelte rechts was de Beer Garden.
Wat zonde zeg...
Is iemand hier eigenlijk al geweest?

Bekijk bijlage 148602
 
Laatst bewerkt:
In Sukhumvit Soi 7/1 zijjn wel wat massage-shops die meer dan alleen massage aanbieden.

Sukhumvit 23 (vlakbij Soi Cowboy) heeft ook een mooie verzameling, maar niet alle plekken bieden daar iets extra aan.

In Sukhumvit Soi 22 is er dan weer een overaanbod van massageshops en de meeste bieden allerlei extra's aan. Daar is ook Honeybee Massage die een "couple massage" aanbieden. Heb ik ooit gedaan met m'n Thaise vriendin. Zéér aan te bevelen! Erg geil, maar ook erg prijzig.
Iemand bekend met Alice massage in soi22 ? Net via thaifriendly een contactje gelegd met een leuke LB die daar werkt.
 
Waarom zonde van je tijd?
Ik vind het juist wel leuk om even wat te drinken en mensen te bekijken op Khao San rond, het is even wat anders.
Vond er persoonlijk niet zoveel aan. Kan per persoon verschillen natuurlijk.

Je kan idd wel mensen bekijken en drinken maar ik zou dat liever elders doen. Denk dat je het ook zelf moet ervaren om te begrijpen wat ik bedoel.
 
Vond er persoonlijk niet zoveel aan. Kan per persoon verschillen natuurlijk.

Je kan idd wel mensen bekijken en drinken maar ik zou dat liever elders doen. Denk dat je het ook zelf moet ervaren om te begrijpen wat ik bedoel.
ik ben er vaak genoeg geweest om te weten wat je bedoelt.
 
Iemand bekend met Alice massage in soi22 ? Net via thaifriendly een contactje gelegd met een leuke LB die daar werkt.
Het personeel in al die massageshops wisselt zo snel en zo vaak dat daar geen lijn meer op valt te trekken. Dus een recensie van een massageshop kan iets zeggen over de inrichting en prijzen en hoe netjes het daar allemaal is (of niet is), maar de kwaliteit van de massage hangt helemaal af van de masseuse en zelfs dat kan van dag tot dag verschillen.
 
ik ben er vaak genoeg geweest om te weten wat je bedoelt.
Bedoelde het niet op een slechte manier hoor :). Blijf erbij dat het verschilt p.p. en dat je het zelf moet ervaren om te kijken of het je bevalt of niet. Ik zat ook in buddy lodge boven/naast een club/bar. Behoorlijk slecht geslapen.

Ben inmiddels gelukkig weer weg en ben blij met waar ik nu zit.
Kijk eens of "Kiss Bangkok Massage" wat voor u is.
Zal kijken of dit in de buurt is van waar ik ben.
 
Bedoelde het niet op een slechte manier hoor :). Blijf erbij dat het verschilt p.p. en dat je het zelf moet ervaren om te kijken of het je bevalt of niet. Ik zat ook in buddy lodge boven/naast een club/bar. Behoorlijk slecht geslapen.

Ben inmiddels gelukkig weer weg en ben blij met waar ik nu zit.

Zal kijken of dit in de buurt is van waar ik ben.
Dat is mij ook overkomen, zat in City Lodge hotel. Naast Nana station.
Vrij luidruchtig. Had beter 1 nacht kunnen boeken en daarna verder kijken.

Ik moet wel zeggen Bangkok is erg nice en vind Nana Plaza wel erg gezellig om rond te hangen. Met wat andere mensen gewoon wat te gaan drinken en een gezellige tijd te hebben.

Jammer genoeg mijn eerste ervaring met een bargirl liep wel slecht uit. Nam haar vanuit Twisters mee, 8000baht LT, ik wist niet dat ik haar ID moest laten afgegeven bij de bali. Tijdens de daad, zat er bloed op het condoom en was ze blijkbaar op haar period? Heb haar toen maar weg gestuurd.
Wel een wijze les ervan geleerd
 
Pfff, 8000, ook al is uit Nana Plaza en LT, is toch de markt een beetje op zijn kop; kwam natuurlijk ook nog een forse barfine bij; en dan nog een bloedbad.
Daar word je niet vrolijk van.....
 
Dat is mij ook overkomen, zat in City Lodge hotel. Naast Nana station.
Vrij luidruchtig. Had beter 1 nacht kunnen boeken en daarna verder kijken.

Ik moet wel zeggen Bangkok is erg nice en vind Nana Plaza wel erg gezellig om rond te hangen. Met wat andere mensen gewoon wat te gaan drinken en een gezellige tijd te hebben.

Jammer genoeg mijn eerste ervaring met een bargirl liep wel slecht uit. Nam haar vanuit Twisters mee, 8000baht LT, ik wist niet dat ik haar ID moest laten afgegeven bij de bali. Tijdens de daad, zat er bloed op het condoom en was ze blijkbaar op haar period? Heb haar toen maar weg gestuurd.
Wel een wijze les ervan geleerd
Voor niet geleverde of onvolledige diensten kun je natuurlijk reclameren. Oftewel geen 8000 betalen maar veel minder. Dat is niet onaardig, want zij wist dat ze ongesteld was of op z'n minst dat ze het zou worden. Dan betaal je dus minder. Zij weet ook wel dat het spel zo gespeeld wordt. Les voor de volgende keer. Of een ladyboy nemen, die hebben daar geen last van.
 
Prijzen zullen niet zo heel veel schelen, maar als je ze niet uit go go's of uit Nana Plaza haalt, gaat het een stuk gunstiger zijn, ook voor pareltjes....
Ieder z'n smaak
 
Die 8000k was incl bar fine. 5000ST 7000LT was het. Ben nu momenteel in Pattaya. Ben benieuwd daarna die prijzen
Belachelijke prijzen! Weer een goede reden om die gogo-bars te vermijden.
Ik zoek ze wel ergens anders voor maximaal de helft, zonder barfine en zonder dat ze je eerst een paar ladydrinks aftroggelen.
 
De dames in bars vind ik maar niks. Voelt allemaal geforceerd om de drankjes te slijten. Het is wel leuk om bij hooters een drankje te doen en te kijken hoe dat allemaal gaat. Dat je bv ziet dat mannen uit India bij een freelancer 5000 baht moeten betalen voor short time en een Koreaans ogende man 3000 baht bij dezelfde freelancer. Hoewel ik de dames interessant vond ogen af en toe zag ik niets ertussen zitten waardoor ik behoefte kreeg om iemand mee te nemen.

Ik zit in soi11 en hier is er ook muziek maar het hotel trilt niet gelukkig. Straat zit vol met freelancers en dat is altijd een leuke wandeling naar mijn hotel na een bezoek aan 711.

Ik heb 7heaven bezocht. Bij aankomst kwam ik een gast tegen die er net vandaan kwam en nog even aan het nagenieten was. Hij raadde het aan. Ik besloot een kijkje te nemen. Zonder te veel te verklappen was het een ervaring om niet te vergeten😁
 
Dat je bv ziet dat mannen uit India bij een freelancer 5000 baht moeten betalen voor short time en een Koreaans ogende man 3000 baht bij dezelfde freelancer.

Leer een meisje wat beter kennen en ze vertellen je waarom ze een hekel hebben aan indiaase mannen...

Er zijn er nogal wat waar zelfs "voor een dubbeltje op de eerste rij willen zitten" nog een zwaar understatement is.

En het "onderhandelen" zit in hun cultuur... maar dat slaat voor de Thai zover door dat ze er geen zin meer in hebben.
 
Joh het is heel simpel. Thaise vinden Indische mannen stinken EN goedkoop. Regelmatig willen ze voor een te laag bedrag en dan bij voorkeur als groep er ff snel overheen. Dus de gemiddelde Thaise dame moet niets van hun weten...

Bovenaan de pickorder staan trouwens Japanners/Koreanen. Waarom? Die betalen bizare bedragen... gaan vaak stappen en wat fotos maken en grote kans dat er niet eens geneukt hoeft te worden
 
Leer een meisje wat beter kennen en ze vertellen je waarom ze een hekel hebben aan indiaase mannen...

Er zijn er nogal wat waar zelfs "voor een dubbeltje op de eerste rij willen zitten" nog een zwaar understatement is.

En het "onderhandelen" zit in hun cultuur... maar dat slaat voor de Thai zover door dat ze er geen zin meer in hebben.
Ik was al bewust van waarom ze er een hekel aan hebben. Zag het ook met mijn eigen ogen. Willen idd heel goedkoop overheen en onderhandelen lang door. Voor Thaise mensen waar respect een belangrijk onderdeel is van hun omgangsvormen tsja... dat gaat niet werken natuurlijk. Je ziet ook dat die mensen uit India soms hun streken meenemen en Thaise mensen bewust slecht behandelen. In India kan je best met veel wegkomen als je personeel in huis hebt. Snap niet waarom ze niet in India blijven en het daar doen. Lijkt mij dat het daar al redelijk goedkoop en makkelijk is.

Joh het is heel simpel. Thaise vinden Indische mannen stinken EN goedkoop. Regelmatig willen ze voor een te laag bedrag en dan bij voorkeur als groep er ff snel overheen. Dus de gemiddelde Thaise dame moet niets van hun weten...

Bovenaan de pickorder staan trouwens Japanners/Koreanen. Waarom? Die betalen bizare bedragen... gaan vaak stappen en wat fotos maken en grote kans dat er niet eens geneukt hoeft te worden
Dacht dat witte mannen. Bovenaan de pickorder stonden? Die zijn, als ik de vele verhalen mag geloven, wel gek genoeg om een bargirl als toekomstige vrouw te zien. Ook bereid om daar heel veel geld aan uit te geven. Een Japanner/Koreaan kan niet met zo een meid thuiskomen dus long term hebben ze er minder aan.

De laatste dag van mijn Bangkokreis is aangebroken. Nu weer terug naar NL en een paar maandjes de loonslaaf uithangen tot ik weer kan verkassen 😇 De volgende keer ga ik naar de Filippijnen😄
 
Dacht dat witte mannen. Bovenaan de pickorder stonden? Die zijn, als ik de vele verhalen mag geloven, wel gek genoeg om een bargirl als toekomstige vrouw te zien. Ook bereid om daar heel veel geld aan uit te geven. Een Japanner/Koreaan kan niet met zo een meid thuiskomen dus long term hebben ze er minder aan.

Vroeger misschien.. maar nu zeker niet meer. Thaise toeristische demografie is onwijs veranderd in de laatste paar jaar. Door covid... door dure tickers vanuit EU/USA...
En baseer mijn mening op wat ik hoor van 4 verschillende eigenaren van verschillende agogos én wat ik hoor van dames die ik al langer ken.
Overigens is het hebben van een "farang" als vriend/man zeker geen statussymbool ofzo in Thailand. Ja maybe 20+ jaar geleden. Maar nu niet meer. De meeste Thaise dames die een farang zoeken doen dat vaak (niet altijd) vanwege het sponsor component.
 
Het Aziatische schoonheidsideaal is wat anders dan hier in Europa.
De dames in Thailand hebben liever een oost aziaat uit Korea of Japan met een blanke huid en een rechte neus.
De Thai uit bangkok en centraal thailand kijken al een beetje neer op hun landgenoten uit de Isaan, met vaak een wat donkere huid en vaak andere gelaatstrekken.
De meeste Thaise dames vinden Europeanen te behaard en vaak stinken ze in hun optiek.
Waar de meeste helemaal niks van willen hebben, zijn negers (chocolat man) dat staat bij hun onderaan de ladder, net als Indiers en Arabieren of fransen van
Algerijnse afkomst.
 
Terug
Bovenaan Onderaan