Algemeen Noord Thailand, Isaan, Chiang Mai, ...

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
@Rony80 het is maar hoe je het bekijkt, sambal kan ik eigenlijk ook niet als saus bestempelen. Maar beiden hebben voor mij wel een sausachtige textuur. Als ik iets maak volgens de receptuur, van mijn Ambonese oma, dann lijkt het nergens naar. Dus aan Nam Prik ga ik me culinair ook niet wagen. Alles wat ook maar een vleugje ZO.Aziatische keuken heeft, wordt bij mij al gauw blauwe hap.
ik bedoel eigenlijk dat er niet zo iets is, als thaise saus, waar @f4fun het over heeft.
Naast Nam prik heb je ook Nam pla en Thaise soya saus.
 
Overdag bordeel in Nimman area in Chiang Mai- Een heel lokaal huis met een paar lokale meisjes.
Het is handig als je een paar woordjes Thai kent. De prijs varieert van 400 Bth tot 600 Bth.Bekijk bijlage 67316
Mijn verblijf in Chiang Mai nadert zijn einde, en ik was zelf er nog nietbinnen gelopen.
Vandaag even binnengelopen en de keus viel op Ae.
500 Bth Full Service.
 

Bijlagen

  • Ae.jpg
    Ae.jpg
    116,5 KB · Weergaven: 197
Volgens mij, is dat een tube KY glijmiddel, hoor...

Dit blijft de beste naam 🥳

s-l1600.jpg
 
Als je echt "local" wil gaan is "Sayuri Massage Parlour and Entertainment Complex" in Chiang Mai aan te raden. Typische "fish bowl" set-up.


En ze openen al van in de vroege namiddag.
Dit is een waardevolle tip.
Eerst eens polshoogte genomen, rond half 4 vanmiddag. Ik zou het zelf nooit gevonden hebben, maar de maps.me app bracht me snel op bestemming.
Parkeerplaats opgereden, motorbike geparkeerd, en hup! via de portier de trap op. De viskom, met links 2200 baht voor een uur-dames, en rechts de 1800 baht-dames. Nog magere bezetting, totaal 10 dames. De inrichting doet een beetje gedateerd aan, maar dat heeft ook zijn charme.
Eventjes de boel aangekeken, er zaten een paar heren hun keus te maken. Of verdwenen, net als ik. Ik wist wat ik kon krijgen voor mijn geld.

Om half zeven was ik weer terug. Iets meer dames, en rustig een half uurtje zitten koekeloeren. Nummer 28 werd het, een goedlachse dame uit ChiangRai. Vrolijk, beetje Engels. Bad vol laten lopen, uitgebreid ingezeept en gewassen. Lekker hoor met zo'n dame in bad. Daarna glibberen op het plastic opblaasmatras, de dame werkte het verwenpakket op een aangename wijze af. Afdrogen en een feestje op bed.

Al met al een plezierige ervaring. Leuk om eens mee te maken. Kan ik weer afvinken.
 
Bij mijn volgende bezoek aan Thailand (maart-april) ben ik van plan om een dag of 2 naar Lopburi te gaan.
Overdag genoeg oude ruïnes om te bekijken, maar is er 's avonds ook nog wat te doen?
Kan er online niets over vinden. Zelfs niets op dat vreselijke ISG. Alleen een paar hints bij de Google reviews over het Taipei Hotel. Daar schijnt op de bovenste verdieping wat te doen zijn, maar heb er geen bevestiging over kunnen vinden. Dames zouden daar kamers huren en je kunt dan over de gang lopen en er eentje uitzoeken.
Zou het alleen voor Thaise mannen zijn, waardoor het onder de radars van de farangs blijft?
Ben afgelopen april in Lopburi geweest.
Het stadje is mij goed bevallen en wil weer een keer terug. Het is er erg rustig, geen buitenlandse toerist te bekennen, alleen een paar Thaise dagjesmensen. Bij de meeste ruïnes die ik had bezocht was ik helemaal alleen. Apen zijn er wel genoeg, maar geen last van gehad.
Het is er niet meer van gekomen om eens bij dat Taipei Hotel te gaan kijken. Had het plan om bij het restaurantje naast het hotel (zelfde pand) te gaan zitten om de boel eens even in de gaten te houden.
Nu kan ik er via Google helemaal niets meer over vinden. Het staat ook niet meer op Google Maps vermeld en ook geen reviews meer. Op Streetview foto's van afgelopen augustus is het hotel nog wel te zien en de deur van de receptie staat open.
De kans is klein, maar is iemand van jullie ooit in Lopburi geweest en zo ja, valt er wat te halen in de avond?
 
Laatst bewerkt:
Heeft er iemand ervaringen in Ubon ?ga er heen voor een visarun naar Laos te doen maar zie er weinig informatie van op het internet.
 
@ben13 Ubon of Udon? Scheelt een paar honderd kilometer...

Udon (thani) is wel wat te vinden. NIet veel maar zijn een paar straten. Zitten best veel expats. Ubon? Ander verhaal.. daar is echt niets
 
ubon ratchathani = niets te doen dus. Tenzij je via TF vooraf wat gaat scoren. Want in Oost Isaan wonen natuurlijk wel veel dames die in o.a. Pattaya werken..

Op het vliegveld wilde ze daar vorig jaar nog fotos met me maken.. zoveel farang komen er....
 
Vandaag binnen gewandeld bij een wat verouderde massage salon in Udon Thani (Relax Massage). De eigenaresse (ca. 50 jaar maar super goed lijf) heeft me verleid tot een olie massage. Uiteindelijk werd het een prima massage aangevuld met haar volledig naakt & een happy end (in totaal 1000 baht) Ik kwam veel te snel klaar, maar ze masseerde de tijd netjes vol. Gaandeweg verteld ze over haar dochter die studeert en net 18 is geworden. Na school wil ze wel eens een massage geven (meestal voeten oid), maar ik kreeg het idee dat er wel meer mogelijk zou zijn. Ze heeft me een foto van haar dochter gestuurd en ze ziet er leuk uit. Hopelijk in de komende dagen eens kijken of ik een vergelijkbare service van deze mooie dame kan verkrijgen ;).

To be continued :)
 
Vandaag binnen gewandeld bij een wat verouderde massage salon in Udon Thani (Relax Massage). De eigenaresse (ca. 50 jaar maar super goed lijf) heeft me verleid tot een olie massage. Uiteindelijk werd het een prima massage aangevuld met haar volledig naakt & een happy end (in totaal 1000 baht) Ik kwam veel te snel klaar, maar ze masseerde de tijd netjes vol. Gaandeweg verteld ze over haar dochter die studeert en net 18 is geworden. Na school wil ze wel eens een massage geven (meestal voeten oid), maar ik kreeg het idee dat er wel meer mogelijk zou zijn. Ze heeft me een foto van haar dochter gestuurd en ze ziet er leuk uit. Hopelijk in de komende dagen eens kijken of ik een vergelijkbare service van deze mooie dame kan verkrijgen ;).

To be continued :)
ik wil die foto wel eens zien
 
@Anaal.ist Thanks for the heads up! Ik ben sowieso voornemens om haar ID te vragen vooraf 👌.
Let even op de Thaise jaartal notering, die loopt 543 jaar voor op de westerse (huidig jaartal 2567). Als ze 18 is, is ze dus in 2548/2549 geboren

Als je met hun meegaat naar een ST, of hun eigen kamer, kan je inderdaad naar hun ID vragen. Je kan ze ook gewoon direct vragen of ze real woman/ladyboy is.

Als je ze naar jouw hotel meeneemt, dienen de meiden, doorgaans, hun ID bij de hotel receptie achter te laten., of op zijn minst te tonen.


PS zeggen dat ze 18 is, kan net zo goed 16 als 26 zijn. 😏
 
Laatst bewerkt:
Let even op de Thaise jaartal notering, die loopt 543 jaar voor op de westerse (huidig jaartal 2567). Als ze 18 is, is ze dus in 2548/2549 geboren

Als je met hun meegaat naar een ST, of hun eigen kamer, kan je inderdaad naar hun ID vragen. Je kan ze ook gewoon direct vragen of ze real woman/ladyboy is.

Als je ze naar jouw hotel meeneemt, dienen de meiden, doorgaans, hun ID bij de hotel receptie achter te laten., of op zijn minst te tonen.


PS zeggen dat ze 18 is, kan net zo goed 16 als 26 zijn. 😏
wat mijn ervaring is met Thaise dames, is dat ze in het algemeen ouder zijn dan ze er uit zien.
Maar ik zou daar inderdaad geen risico mee nemen, en het niet doen, want vaak zegt een id bewijs ook niet alles.
 
De leeftijd is nooit een garantie op goede of slecht sex ,nu meer dan 5 weken in Thailand en Laos en de beste sex kwam van een 20 jarige die er 16 uitzag 😉,gisteren nog een massage van een 40 jarige waar ik geen enkele bhat aan wou geven (de massage niet en happy ending niet)en dan nog zagen voor een tip😡.
Momenteel onderweg naar udon 😁zal zelf ook maar eens gaan kijken naar de massage 😜.
 
Wilde enkel zeggen dat je niet op de leeftijd moet voortgaan om goede sex te hebben 😉en ze zien er allemaal jonger hier in Thailand ,maar als je denkt dat ik pedo ben dan zit je er naast 😉ik doe 18 jarige tot 40 jarige als er maar een kleine klik is.
 
hier mijn ervaringen uit Ubon en Udon

Ubon Ratchathani
2 maal massage ,1 soapy en 1 body to body
soapy massage plaats noemt atami ,prijs 2100 bhat service is oké maar ook niet super ,er zat 1 echt knappe meid maar ging niet met blanken of met mij kan ook 🤷‍♂️.

1 body tot body maar was niet goed en ben de naam van deze plaats ook vergeten, ben toen wel een andere massage binnen gesprongen om eens een kijkje te nemen en hier waren echt knappe vrouwen, spijtig genoeg kwam ik juist van vorige massage en niet uitgetest,en nadien ook niet meer kunnen uittesten,
de naam is Z-THROUGH SPA prijs was 1800 alles in.

ben ook 2 keer uitgeweest in tawan daeng(disco)en hier is zeker iets mogelijk om vrouwen te versieren, zelf ben ik 2 maal aan de praat geraakt met vrouwen maar ben absoluut geen talent in vrouwen versieren, heb het te traag aangepakt denk en de vrouwen zijn met andere thaise mannen vertrokken,1 meisje kwam nog zeggen tegen mij volgende keer komt het goed maar niet meer tegengekomen,dus als je sociaal bent kan je zeker in de discos vrouwen versieren enkel begint er echt pas leven in de keet te komen na 12u.

Udon Thani
barren zitten nog knappe meiden het is alleen beetje zoeken, ook hier kan je makkelijk meiden versieren in disco, ik en vriend zijn 1 avond uitgeweest naar disco en mijn vriend had vrij snel 1 meid versierd (ik had een meid van de bar meegenomen:)),dag nadien vertelde hij mij beste sex van het verlof deze wou ook geen geld aanpakken ,heeft enkel een fles hong tong(Thai whisky)gekost.
heb enkel massage bezocht maar niets bijzonder, heb ook een soapy bezocht en ook hier heel knappe vrouwen ,U CLUB prijs van 1900 tot 2200 naargelang service en uiterlijk van de meid.
hotel udon kan ik charoen hotel aanraden, simpel met zwembad, 800bhat zonder ontbijt 1000 met ontbijt wel 5min wandelen van barren maar huur altijd brommer, kan ik heen waar ik wil.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Terug
Bovenaan Onderaan