Recensie Didi, Rotterdam (vh Amsterdam) 4,40 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

WTF

Vaste klant
187
11/06/22
333
10
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Anaal bij sekswerker
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Bare seks
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Blond
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
120 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/5777245-didi
Totale kosten (in euro)
550
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Ze is via de telefoon lastig te bereiken. Een Nederlands en jong meisje dat kom je niet veel meer tegen op SJ en Kinky. Daarom heb best even moeten volhouden om in contact te komen met haar. Ze krijgt honderden berichten per dag. Uiteindelijk ben ik door de selectie gekomen. Ze date liever met wat jongere mannen en date niet met donkere mannen. Echter ik ben wat ouder, maar ze vindt mij een relaxt en ontspannen. Daarom ben ik welkom.

Ze ontvangt op meerdere plekken in en rondom Amsterdam. maar altijd in een nette, discrete en schone kamer. Bij mij opende ze de deur in lingerie met een vrolijke lach. Je voelt je snel op je gemak bij Didi. Ze is heel gevat, daardoor grappig, verzorgd zichzelf goed, ruikt fris en is aantrekkelijk. Daarbij doet je wat ze belooft. Ook de seks is meer dan prima, ze kan tegen een stootje en er is veel mogelijk.

Uiteindelijk ben ik een paar keer bij haar geweest en is altijd gezellig, ontspannen en opwindend.
 
Intiem
2,00 ster(ren)
Pijpen
1,00 ster(ren)
Zoenen
1,00 ster(ren)
Aftrekken
1,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Onvoldoende
Origine
West-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amsterdam/3812105-didi#reviews
Totale kosten (in euro)
250
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Dame bezocht en absoluut nooit meer. Rook niet fris, geen inzet en geen plezier. Denk je voor de looks te gaan, maar filters doen wonderen in foto's.

Vroeg ook nog eens erg veel voor extra handelingen. Kan ik normaal gesproken mee leven maar dit ging wat te ver. Uiteindelijk geen extra genomen.

Helaas, weggegooid geld. Hotel kamer was trouwens wel erg mooi.
 
Ze is weer begonnen maar ook ik zou haar weren.

Ze begon veelbelovend maar het word minder en minder.

Ook de verzorging van haarzelf daar het hygiëne aangaat is echt niet goed.

Ik had een keer een slechte ervaring(no show), daarna top maar nu verder word het helaas minder en minder.

Wat het is is gissen en ergens kan ik ernaar raden maar nee, ik haak af.
 
Persoonlijk ken ik Didi als een open en vrolijke persoonlijkheid, schoon op zichzelf en als ze het naar haar zin heeft als iemand die er zelf ook enorm van geniet. Let wel! Dat zal ze niet bij iedereen hebben je moet er wel wat voor doen. Sfeer is voor haar enorm belangrijk, uiteraard naast humor en beschaafd gedrag. Ze zal heus niet met iedereen klikken. Daarbij is zij geen robot en zal net als ieder ander mens weleens een mindere dag hebben.
 
Ik ben ook bij haar langsgeweest en alles klopt wat JD33 zegt. Vraagt alleen maar extra kosten, ruikt totaal niet lekker( eigenlijk stinkt ze heel erg). En na 10 minuten sta je weer buiten. Ze heeft haar reviews op kinky nu ook uitgeschakeld staan, dus dat zegt al genoeg.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Bare seks
  2. Pijpen deepthroat
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Blond
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amsterdam/3812105-didi
Totale kosten (in euro)
300
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Ik zie veel indianenverhalen, waar ik me totaal niet in kan vinden (heb ook vermoede dat het door zelfde persoon word geplaatst). Ben meerdere malen bij deze dame geweest , ze is knap, heeft humour, spontaan , vriendelijk en is relaxed. Overigens ook totaal geen klokkijker heb meerdere malen meegemaakt dat ik voor een uur kwam en daar langer was . De seks zelf is ook meer dan prima en ik persoonlijk merk dat ze er zelf ook plezier aan heeft. Zeker dus een goeie ervaring!
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Bare seks
  2. Pijpen deepthroat
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
120+ minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amsterdam/3812105-didi
Totale kosten (in euro)
750
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Gisteravond een avondje weer eens met Didi afgesproken. Gewoon om dat ze altijd gezellig, grappig en opwindend is. Ik kan echt bevestigen dat er niets met haar aan de hand is. Heb haar even helemaal besnuffeld, maar geen gekke of vieze geurtjes kunnen ontdekken. Ook werd ik niet snel weggewerkt. Sterker nog ik moest haar zelf wijzen op de tijd. Ook niet gemerkt dat ze er geen zin in had. Wel maakt ze nu minder afspraken dan voorheen en is ze wat selectiever geworden.
 
Heb eigenlijk zelden slechte ervaringen. Denk serieus dat dit voor een groot gedeelte ook bij de wandelaar ligt. Ik bereid mij goed voor, geef een tijd en dag door waarop ik kan langskomen. Dan kom ik mijn afspraken na, arriveer ik altijd fris gewassen (geen rouwranden, zweetgeurtjes etc) en met een goed humeur, ben een ontspannen persoon, heb geen rare verwachtingen, hoef niet 10 keer klaar te komen in een uur, probeer het voor de dame ook zo leuke en ontspannen mogelijk te laten verlopen. Belangrijk! Als ik het ergens niet mee eens ben en iets te klagen heb, bespreek ik dat ter plekke met de dame en niet achteraf op een forum. Dan krijgt ze ter plekke de mogelijkheid om te reageren en het te herstellen.
 
Ik ben ook bij haar langsgeweest en alles klopt wat JD33 zegt. Vraagt alleen maar extra kosten, ruikt totaal niet lekker( eigenlijk stinkt ze heel erg). En na 10 minuten sta je weer buiten. Ze heeft haar reviews op kinky nu ook uitgeschakeld staan, dus dat zegt al genoeg.
Had je iets anders verwacht met iemand waar iedere man kan klaarkomen in haar poes? Dat gaat stinken aan het einde van de dag. Snap dat bare sex sowieso niet.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Bare seks
  2. Klaarkomen in mond
  3. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
West-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
120+ minuten
Dag
Zaterdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/5777245-didi
Totale kosten (in euro)
1000
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Ik kom Regelmatig bij deze lieve meid. Ze heeft altijd zin goede sex maar houdt ook erg van een goed gesprek. Ik kan niet anders zeggen dat ik altijd met veel plezier naar toe ga. Behandel deze meid alsjeblieft met veel respect ze verdient niks anders. Ik ga vanavond voor eerste naar haar toe in rotterdam na een lange tijd. Heb er weer erg veel zin in

//Edit mod: heb haar link nu ook aangepast in #1
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Terug
Bovenaan Onderaan