Recensie Dina, Berlaar 3,60 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/rina-massage-puur-genot-xxx.html
Totale kosten (in euro)
120
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Ik ben ook benieuwd naar de ervaringen...
Vlot afspraak gemaakt - was er in het verleden nog al geweest.

Toffe dame - fijne massage - borsten komen vrij op het einde van de massage - gevoelige tepels
 
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Totale kosten (in euro)
120
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Afspraak met haar gemaakt via sms en dit verliep zeer vlot.

Ze ontvangt zeer discreet en zeer proper.

Bij het aankomen afgerekend en dan naar boven voor de actie.

Je legt je rustig neer en dan begint ze je te masseren. Niet echt een erotische massage, eerder een massage zoals je er overal een kan krijgen. Toen bijna alle onderdelen van lichaam gemasseerd waren, kwam het moment!
Ze ontblote haar stevige boezem, en jeetje wat een stel geile tieten kwamen daar tevoorschijn.
Ze trok mij heerlijk klaar terwijl ik haar borsten masseerde!

Zeer lieve dame en een knappe verschijning.
Qua massage ok, qua erotisch gegeven eerder sober.
Al bij al wel een leuke ervaring.
 
Massage met hoogtepunt
2,00 ster(ren)
Aftrekken
2,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Arabisch
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
45 minuten
Dag
Donderdag
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
deze dame viel me serieus tegen, ik had ze veel knapper verwacht :(
de massage was ook eerder zwak te noemen, en redelijk duur (ik betaalde 100€ voor 45').
na het gebruikelijke 'omdraaien' ging ze trouwens snel over naar een te harde rukbeurt, zonder veel gevoel. En haar borsten? Die hangen te veel door naar mijn smaak ;)
voor haar prijzen kan je elders veel beter terecht!
 
deze dame viel me serieus tegen, ik had ze veel knapper verwacht :(
de massage was ook eerder zwak te noemen, en redelijk duur (ik betaalde 100€ voor 45').
na het gebruikelijke 'omdraaien' ging ze trouwens snel over naar een te harde rukbeurt, zonder veel gevoel. En haar borsten? Die hangen te veel door naar mijn smaak ;)
voor haar prijzen kan je elders veel beter terecht!
stuur dan maar in een PM welke je in de buurt beter vindt - wel interesse
 
Massage met hoogtepunt
3,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
E+
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
60 minuten
Totale kosten (in euro)
120
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Tijdje geleden hier eens langs geweest. Locatie is makkelijk te vinden en parking genoeg in de buurt.

Dina ontvangt je beneden in haar zaak, waarna je direct naar boven mag en op de tafel mag gaan liggen op voorwaarde dat je thuis al een douche genomen hebt. Het was er wel redelijk fris en je ligt er zo goed als heel de massage onder een dekentje.

Masseren doet ze wel degelijk. Het is meer dan zo maar wat gewrijf en ze probeert je lichaam wat te lezen aan de hand van je spieren. Ze heeft wel heel de tijd gewoon al haar kleren aan. Er is ook helemaal niets erotisch aan het gebeuren. Geen teasing, geen hand die eens verdwaald of kleine aanraking. Op het einde haalt ze het laken weg en trekt ze haar top naar beneden. Ze heeft mooie natuurlijke borsten, waar je inderdaad mag aankomen. Er is wel weinig interactie: ze kijkt je niet echt aan, ze heeft ook niet veel plezier van het aanraken en het is een redelijk gewone rukbeurt. Geen afwisseling.

Ze is zeker niet de duurste, maar voor een klein beetje meer krijg bij andere dames wel een pak meer. Masseren doet ze wel goed maar ik mis toch wel wat het erotische.
 
Tijdje geleden hier eens langs geweest. Locatie is makkelijk te vinden en parking genoeg in de buurt.

Dina ontvangt je beneden in haar zaak, waarna je direct naar boven mag en op de tafel mag gaan liggen op voorwaarde dat je thuis al een douche genomen hebt. Het was er wel redelijk fris en je ligt er zo goed als heel de massage onder een dekentje.

Masseren doet ze wel degelijk. Het is meer dan zo maar wat gewrijf en ze probeert je lichaam wat te lezen aan de hand van je spieren. Ze heeft wel heel de tijd gewoon al haar kleren aan. Er is ook helemaal niets erotisch aan het gebeuren. Geen teasing, geen hand die eens verdwaald of kleine aanraking. Op het einde haalt ze het laken weg en trekt ze haar top naar beneden. Ze heeft mooie natuurlijke borsten, waar je inderdaad mag aankomen. Er is wel weinig interactie: ze kijkt je niet echt aan, ze heeft ook niet veel plezier van het aanraken en het is een redelijk gewone rukbeurt. Geen afwisseling.

Ze is zeker niet de duurste, maar voor een klein beetje meer krijg bij andere dames wel een pak meer. Masseren doet ze wel goed maar ik mis toch wel wat het erotische.
Oei masseert die als er nog een dekentje op je lichaam ligt ,wat dat schrijf je toch ( Het was er wel redelijk fris en je ligt er zo goed als heel de massage onder een dekentje.) dus zonder olie of wat dan ook een beetje strelen over het dekentje en dit voor 120 € 😂😂
 
Oei masseert die als er nog een dekentje op je lichaam ligt ,wat dat schrijf je toch ( Het was er wel redelijk fris en je ligt er zo goed als heel de massage onder een dekentje.) dus zonder olie of wat dan ook een beetje strelen over het dekentje en dit voor 120 € 😂😂
Ze legt telkens een arm of been bloot of je rug doet ze deels onder het laken.
 
Terug
Bovenaan Onderaan