Recensie Dina, Hasselt 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
9
06/10/21
3
2
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen op lichaam
  3. Penismassage
  4. Pijpen deepthroat
  5. Pijpen zonder condoom
  6. Speciale kleding verzoek
  7. Tussen borsten (russisch)
  8. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
E+
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
120 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/sexy-gfe-all-in.html
Totale kosten (in euro)
350
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Vrijdagochtend werd ik voor de zoveelste keer geil wakker. Na een kleine zoektocht op de verschillende kanalen, viel mijn oog op de 26 jarige Dina. Ik maakte een afspraak en sprak met haar af in HAasselt in een love Hotel.

Na een korte kennismaking stelde ze eerst voor om me te masseren. Dit deed ze met veel zorg. Haar zeer vrouwelijke lichaam maakte me, samen met de warmte, iedere minuut geiler. Ze vroeg om te draaien en begon met mijn penis te spelen. Ze pijpte hem loeihard en zoog zeer diep tot in haar keelgaatje.
Na verloop van tijd draaide ze om en vroeg ze om haar doggy te nemen. Ik heb alle moeite van de wereld gehad om niet te snel klaar te komen, aangezien het geluid van haar kletterende billen zo opwindend was. Afgewisseld met vingeren hield ik het een tijdje vol. Daarna draaide zich om en in missionaris maakte ik mijn eerste beurt vol.

ze nodigde mij daarna uit om mee in bad te gaan om af te koelen. Dit duurde welgeteld 5 minuten. Ze was zo geil dat ze mij opnieuw hard pijpte en we aan de tweede ronde begonnen. Na opnieuw lekkere doggy mocht ik op haar lichaam spuitend klaarkomen.

Ik heb me heel erg vermaakt bij deze dame en het herhalingsgevaar is bijzonder groot.
 
Ben er ook bij geweest lekkere madam mooie tatoes
Lekkere borsten
Heeft heerlijk gepijpt
En na een fikse befbeurt
Hem in haar nauwe poesje geschoven
Doet nu Trio met een vriendin van haar
Maar vragen teveel voor wat het voorstelt vind ik
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan