WHEM Dina, Renkum

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
lijkt qua tekst etcetera echt
Nou...daar denk ik anders over.

-nieuwe advertentie
-geen telefoonnummer
-NZC + anaal
-1 nietszeggende foto in 2voud
-"What you see is what you get" maar we zien dus bijna niks
-"dame zoekt spanning" (onzin, ze zoekt geld)
-"Hi geilerds" (zo beginnnen fakers opvallend vaak)
-heel lulverhaal
-je moet eerst een foto van jezelf sturen
-"mijn opties hieronder zijn allemaal inbegrepen in de prijs" maar "Aanvullende diensten kosten extra"

Geen verrassing dat je geen antwoord ontvangt.
Ik zou hier überhaupt nooit op reageren.
 
Laatst bewerkt:
Nou...daar denk ik anders over.

-nieuwe advertentie
-geen telefoonnummer
-NZC + anaal
-1 nietszeggende foto in 2voud
-"What you see is what you get" maar we zien dus bijna niks
-"dame zoekt spanning" (onzin, ze zoekt geld)
-"Hi geilerds" (zo beginnnen fakers opvallend vaak)
-heel lulverhaal
-je moet eerst een foto van jezelf sturen
-"mijn opties hieronder zijn allemaal inbegrepen in de prijs" maar "Aanvullende diensten kosten extra"

Geen verrassing dat je geen antwoord ontvangt.
Ik zou hier überhaupt nooit op reageren.
Daar heb je wel een punt, maar toch vond ik het niet een typische fakers-tekst.....die zijn meestal veel korter van stof en hier klopt de zinsbouw nog aardig. Ik wacht het even af, al zul je waarschijnlijk gelijk hebben.
 
Ze - daar ga ik even vanuit - reageert wel. Ze wil een herkenbare gezichtsfoto zien om te kijken of er een 'klik' is. Het lijkt wel een oproep om te daten. Misschien dat iemand dit er wel voor over heeft maar ik haak af
 
Die tekst komt me heel bekend voor.

Kijk hier eens in de tweede alinea:
Derde alina:

https://www.sexjobs.nl/dames-van-plezier/geile-latina-love-to-fuck_8324698 (is niet actief).



Zelfde stijl, alleen net even andere woorden en andere tarieven.
 
Laatst bewerkt:
Tijdje gelden haar een informatief berichtje gestuurd en netjes antwoord gekregen, maar uiteindelijk (nog) niet afgesproken met haar. Ik wil best geloven dat het een betrouwbaar adres is, maar qua looks op de foto en leeftijd is het niet mijn eerste optie.
 
Ze is echt, ik heb haar nummer gekregen en via app foto's uitgewisseld.

Uiteindelijk geen afspraak gemaakt omdat we het niet eens werden over de prijs. Dat is hier verder geen onderdeel van de vraagstelling, dus ik ga er niet diep op in. Ondanks dat ze zei dat ze geen pro is en het niet voor het geld doet, vroeg ze toch echt prijzen die je aan een pro betaalt.
 
ik heb Dina onlangs bezocht, in de omgeving van Renkum.

Ze is echt! En ik ben enthousiast!
Via mailcontact leuk en informeel kunnen uitwisselen wat de wensen en voorkeuren waren en vrij snel af kunnen spreken. Ze vraagt en stuurt vooraf een gezichtsfoto. Ze wil er zelf ook plezier aan beleven en checkt dit dus even. Ze vrijt tegen een meerprijs zonder condoom. Ik heb 200 voor een uur alles zonder betaald, geen anaal.

Deze Dina lijkt qua tekst etcetera echt maar ik heb al twee keer gemaild zonder enige reactie. Iemand al succesvoller geweest?
Deze is dus echt.

Ik vond haar erg relaxed in de omgang. We spraken einde van de middag af, in een stacaravan, erg privé. Ze heeft een druk huishouden waar ze duidelijk ook nog verantwoordelijkheden had die avond. Maar tijdens de date echt helemaal niets van gemerkt.

Ik vind haar een mooi lichaam hebben, een lange dame en alles natuurlijk, met een kort gekleurd kapsel. Dat moet je ding zijn. Ik ben er een uurtje geweest en we hebben twee keer heerlijke seks gehad. Ze pijpt heerlijk, je kunt haar lekker verwennen en de seks was erg geil. 2e ronde is duidelijk het gaspedaal ingedrukt en ze deepthroate uit zichzelf, squirte gemakkelijk en kon lekker doorstoten. Was er even door verrast!

Dus zeker voor herhaling vatbaar. In mijn optiek een leuke kinky dame, deels voor het geld maar zeker ook plezier. Ben lief, geduldig en respectvol, en dan geeft ze je een top tijd :)
 
Onlangs een date met haar gehad. Op locatie aangekomen kreeg ik ineens bericht dat zij later was, zal nog 20 minuten duren.. Heel erg getwijfeld om maar weer om te keren, maar uiteindelijk toch even gewacht. Een geweldige date van 2 uur met haar gehad.

 
Onlangs een date met haar gehad. Op locatie aangekomen kreeg ik ineens bericht dat zij later was, zal nog 20 minuten duren.. Heel erg getwijfeld om maar weer om te keren, maar uiteindelijk toch even gewacht. Een geweldige date van 2 uur met haar gehad.

Wat was er zo geweldig aan de date ?
 
Terug
Bovenaan Onderaan