WHEM Dina Zoetermeer

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Je vermoeden was correct. Nog enkele tips:

- Nieuwe account op SJ
- Jonge meid 21 jaar pas
- Biedt alles aan zoals nzc, anaal bij klant, kontlikken bij klant, fisting...
 
het is inderdaad echt uitkijken op SJ. De advertenties zijn gratis die geplaatst worden i.t.t. Kinky. Een meid die the whole package aanbied is geen zuivere koffie, mits ze buitenlands is (en dan bedoel ik niet-Nederlands sprekend). Ik heb zelf iemand meegemaakt op SJ en die wilde eerst dat ik geld zou overmaken op Bunq bankrekening want ze is nieuw in t vak en wil geen klanten die dan niet betalen. Kat in zak dus. Op Kinky ben ik 1x opgelicht, ook door een NL dame, en haar vriendje was er bij. Ik moest geld aan hem geven en hij zat maar sleutels te zoeken van het appartement en toen die naar zn auto ging ... nou weg was hij.... en zij ook.
 
Plaatsen is toch gratis ..alleen als je bovenaan wilt staan..dat kost geld .


Ik had jaren geleden wat advertenties gezet. Of gratis was weet ik niet meer. In ieder geval kom je nogal snel onderaan te staan, en omhoog zetten kost inderdaad geld. Zet je de adv. Na een aantal weken of maand niet omhoog gaat ie offline.

Pas een dame gesproken die nooit betaalt en toch omhoog zet. Op de manier van eraf halen en opnieuw erop zetten.

Vindt het nogal vaag. Maar ach voor die 1.50 .
 
Jong....super mooi...alles mogelijk...en voor weinig geld...zelfde dus als...de...?

Die oplichters adverteren lukraak. Moesten ze een stokje voor steken.

Ik weet nog dat ik voor het eerst 'n advertentie plaatste, deze moet zgn gekeurd worden. Nou er mankeerde van alles aan, ik vindt ze echt miereneukers. Maar ja, ik wou online, wel 3-4 keer aan moeten passen.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan