Discriminatie of gewoon een voorkeur?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik weet precies over welke bevolkingsgroep het gaat. Sommige mensen lezen om de schrijffouten heen 😉
Ja, ik kan ook tussen de regels door lezen, ik vind het alleen niet verstandig om het zo te verwoorden. Als je je tekst vaag maakt en overlaat aan de interpretatie van de klant krijg je alleen maar gezeik, dan zal je zien dat allochtone mannen alsnog contact opnemen omdat nergens letterlijk staat dat ze die weigert. En dat terwijl Veronique in een eerdere post nog commentaar heeft op islamitische mannen, dus dat "het maakt niet uit welk geloof..." betwijfel ik.

Alle dames mogen van mij weigeren wie ze willen, maar ik zou dat echt duidelijk en netjes vooraf communiceren in plaats van er om heen draaien.
 
Ik vind het niet storend. Ik kan goed met mijnzelf leven en onderscheiden wat Veronique schrijft. Weet je wat erg is.. als ik hier plat Amsterdams gaat schrijven.
Ik laat ook bewust aanhalingstekens weg en vermijdt moeilijke woorden.. want ik kan hier ook zakelijk gaan schrijven, maar wat heb je eraan?! Jaag ik iedereen een woordenboek in. Trouwens dame bedoelt het goed. Lekker laten gaan... Ze kunnen beter over je fiets lullen, dan over je lul fietsen.
 
Nou als iemand over mijn lul kon fietsen snap ik verdomd goed dat dames me weigeren want dan heb ik of verdomd korte beentjes of een behoorlijke slurf (auw!)

Mag ik trouwens
Jaag ik iedereen een woordenboek in.
nomineren voor de uitspraak van 2024? :ROFLMAO:
Zijn er trouwens niet westerse mannen in dit topic die hun mening hebben gegeven?
 
Zullen we weer ontopic gaan beste vriendjes? Voordat dit topic explodeerd in een giga ruzie?

Thanxxx
Eens, we weten hoe het de laatste x is afgelopen :(

Back on topic:
Iedere dame mag kiezen wie ze wel of niet als klant wil op basis van voorkeuren en ervaringen.

Dat sommigen dat discriminatie noemen is zwak en zielig want jij bepaalt niet of een dame moet afspreken met je.

Sta erboven en ga gewoon naar een ander :)
 
Iedere dame mag kiezen wie ze wel of niet als klant wil op basis van voorkeuren en ervaringen.

Dat sommigen dat discriminatie noemen is zwak en zielig want jij bepaald niet of een dame moet afspreken met je.
Wie heeft dan gezegd dat een dame NIET mag kiezen op basis van voorkeuren en ervaringen? Volgens mij niemand? Dus is er ook niemand "zwak" en "zielig" en er is niemand hier die heeft gezegd dat een dame met "hem" moet afspreken? Dus snap de opmerking niet zo
 
Wat voor geloof je hebt is van geen belang ! Want elke geloof pist naast de pot! Maar zij die hier wonen en van alles profiteren maar wijgeren de taal te leren krijg ik het schijt van. En als ze dan nog beginnen gij doet wat ik zeg gij zult luisteren naar mij want ik heb betaalt!!!! Ja ja echt ni !
Ik ga een keer een afspraak maken met je,ben zelf van buitenlands afkomst😀
Er zitten DVP of dames op kinky of sexjobs die geen ander soort type mens wilt ontvangen,niet erg maar zet het erbij. Dan bel ik teminste niet elke keer voor niks
 
Wie heeft dan gezegd dat een dame NIET mag kiezen op basis van voorkeuren en ervaringen? Volgens mij niemand? Dus is er ook niemand "zwak" en "zielig" en er is niemand hier die heeft gezegd dat een dame met "hem" moet afspreken? Dus snap de opmerking niet zo
Ik zal het even simpel houden:
Ik reageer op een draadje waarin wordt gesteld dat door mensen een afwijzing door DvP vaak wordt gezien als discriminatie.
Tevens is de titel van dit topic discriminatie of voorkeur?
 
Het is zo simpel... jullie kiezen meiden naar je eigen voorkeur, dat is dus afwijzen v meiden die niet jullie voorkeur hebben. Alleen merkt niemand daar wat van, want je zegt het niet persoonlijk in iemands gezicht.

Maar als wij iemand afwijzen, dan merkt degene die afgewezen wordt dat wel, want ze zegt het of poeiert iemand af.

En dat is discriminatie? Nee dat is in beide gevallen voorkeur.

Jullie kunnen wel een voorkeur hebben naar een bepaalde dame, maar dat hoeft niet zo bij haar te zijn.

Dus... even je ego opzij zetten, tot 10 tellen, schouders er onder en iemand anders uitzoeken.
 
@JokePrive

Je hebt gelijk, zowel mannen als vrouwen hebben voorkeuren.
Mannen kunnen zonder iets te zeggen hun keuze voor een dame maken, terwijl als een dame een bepaalde type vent niet ziet zitten dit toch kenbaar moet maken. Je hebt alle soorten voorkeuren. Mannen die gaan voor blond, grote borsten, lange benen. Maar je hebt ook type soort vrouwen die gaan voor lange mannen, gespierd, grote pikken... ik bedoel maar voorkeuren hou je altijd. De een wat meer dan de ander. In veel gevallen wordt dat vaak ook als onterechte discriminatie neergezet terwijl het het gewoon een voorkeur is.
 
Ik ga een keer een afspraak maken met je,ben zelf van buitenlands afkomst😀
Er zitten DVP of dames op kinky of sexjobs die geen ander soort type mens wilt ontvangen,niet erg maar zet het erbij. Dan bel ik teminste niet elke keer voor niks
Lees haar advertentie dan.
Haar VOORKEUR staat op een nette manier in de advertentie.
Zonder een ras, doelgroep, geloof te discrimineren.

Dit staat er namelijk

Senioren zeker welkom!! Echter mijn voorkeur gaat naar belgise mannen en Nederlandse gezelligheid .

Daar is niets mis mee.

En wat is discriminatie.
Ik heb hele fijne meerdere donkere collega's en ken ze al meer als 25 jaar en kan er geweldig mee opschieten en ook hebben wij van beide kanten alles voor elkaar over.
En toch weten ze dat ik sinds 1,5 jaar een hekel heb aan onze gekleurde medemens en begrijpen dit ook.
Gewoon omdat ze zo laf zijn om mijn in elkaar te slaan met 6 man.
Als je er later 1 van tegen komt weet hij niet hoe snel hij moest maken dat hij weg kwam de lafaard.
Maar gelukkig liep ik harder.
Als ze dan op de grond liggen dan liggen ze als een klein kind te smeken om te stoppen de HELD

Dus sorry ik ben nooit rascistische geweest en baal er zelf ergens nu ook wel van dat het dit nu wel zo is.
Door een paar lafaards.
Zoals ik al zei mijn collega's begrijpen dit en balen er zelf ook van dat veel buitenlanders de zaak zo verpesten.


En zo zullen andere mensen ook wel hun redenen hebben.

Want kijk maar eens naar het nieuws
 
Laatst bewerkt:
Het enkele feit dat je een dame van plezier kunt betalen voor het hebben van sex, betekend nog niet dat je ook recht hebt op sex met een dame van plezier.
Sluit ik mij bij aan. Maar niet alleen DVP hoor.
Je hebt op Sexjobs ook genoeg oproepen van vrouwen en stellen die een donkere man zoeken waarvan ze weten dat die er zeker minstens 20 cm in douwt.
En je zou je verbazen in hoeveel advertenties er grote snikkels worden gevraagd.
Precies allemaal voorkeuren. Sla de rubrieken er maar op na.
 
Dus sorry ik ben nooit rascistische geweest en baal er zelf ergens nu ook wel van dat het dit nu wel zo is.
Door een paar lafaards.

Dus als je door een blonde gozer in elkaar geslagen zou zijn, zou je nu een teringhekel hebben aan alle blonde mannen? Lekker kortzichtig weer. Je kan een klootzak toch gewoon een klootzak vinden zonder de oorzaak te plaatsen bij de kleur die iemand heeft?

Dat is ook altijd het kortzichtige bij de dames die een 'slechte ervaring' als reden gebruiken. Alsof ze ook opeens alle blanke mannen zouden weigeren als er een paar zich misdragen. Maar goed, ik heb met genoeg van zulke meiden op bed gelegen die wel onder 4 ogen toegeven dat het vrij weinig te maken heeft met factoren buiten een afkeer. Gelukkig maar, want anders zou ik echt tevergeefs op zoek gaan naar logica die er niet is.
 
Lees haar advertentie dan.
Haar VOORKEUR staat op een nette manier in de advertentie.
Zonder een ras, doelgroep, geloof te discrimineren.

Dit staat er namelijk

Senioren zeker welkom!! Echter mijn voorkeur gaat naar belgise mannen en Nederlandse gezelligheid .

Daar is niets mis mee.

En wat is discriminatie.
Ik heb hele fijne meerdere donkere collega's en ken ze al meer als 25 jaar en kan er geweldig mee opschieten en ook hebben wij van beide kanten alles voor elkaar over.
En toch weten ze dat ik sinds 1,5 jaar een hekel heb aan onze gekleurde medemens en begrijpen dit ook.
Gewoon omdat ze zo laf zijn om mijn in elkaar te slaan met 6 man.
Als je er later 1 van tegen komt weet hij niet hoe snel hij moest maken dat hij weg kwam de lafaard.
Maar gelukkig liep ik harder.
Als ze dan op de grond liggen dan liggen ze als een klein kind te smeken om te stoppen de HELD

Dus sorry ik ben nooit rascistische geweest en baal er zelf ergens nu ook wel van dat het dit nu wel zo is.
Door een paar lafaards.
Zoals ik al zei mijn collega's begrijpen dit en balen er zelf ook van dat veel buitenlanders de zaak zo verpesten.


En zo zullen andere mensen ook wel hun redenen hebben.

Want kijk maar eens naar het nieuws
Helemaal juist
Kijk maar als er relletjes zijn,overvallen,diefstal enz kijk eens wat voor soort het is ????juist en dan mag je geen racisme hebben .en ja bij de blanke zitten ook uitschot tussen helemaal waar maar als je eerlijk toegeeft meestal de zelfde soort ,afkomst !!
 
Helemaal juist
Kijk maar als er relletjes zijn,overvallen,diefstal enz kijk eens wat voor soort het is ????juist en dan mag je geen racisme hebben .en ja bij de blanke zitten ook uitschot tussen helemaal waar maar als je eerlijk toegeeft meestal de zelfde soort ,afkomst !!
@Privé veronique ik vind het prima dat je die mening hebt, daar gaat het mij niet om.

Maar is het nu ook zo dat je alle klanten met een allochtone achtergrond ook echt weigert? Want ik heb net je advertenties op Kinky en RedLights bekeken en dat lees ik er niet in terug.

En dat is wat @Barça75 bedoelt, het zou makkelijk zijn als een buitenlandse man gewoon vooraf kan zien wie hij niet moet bellen.
 
Dus als je door een blonde gozer in elkaar geslagen zou zijn, zou je nu een teringhekel hebben aan alle blonde mannen? Lekker kortzichtig weer. Je kan een klootzak toch gewoon een klootzak vinden zonder de oorzaak te plaatsen bij de kleur die iemand heeft?

Dat is ook altijd het kortzichtige bij de dames die een 'slechte ervaring' als reden gebruiken. Alsof ze ook opeens alle blanke mannen zouden weigeren als er een paar zich misdragen. Maar goed, ik heb met genoeg van zulke meiden op bed gelegen die wel onder 4 ogen toegeven dat het vrij weinig te maken heeft met factoren buiten een afkeer. Gelukkig maar, want anders zou ik echt tevergeefs op zoek gaan naar logica die er niet is.
Nou laten we dan zeggen dat dit de druppel was.
Ze woonden er net drie maanden.
En hadden al meerdere mensen mishandeld.
Waaronder ook ouderen iedereen was er bang van.
Ze haalde van alles uit om ons te terroriseren ( vuil over de schutting gooien ruiten kapot gooien onze eigendommen vernielen. Enz enz)
Er hingen bij diversen mensen camera's dus het stond op beeld maar politie deed er niets aan.
Maar ik was het beu.
Nadat
En toen ik er dus een alleen was tegen ging bij mijn het lichtje uit en ging ik ff lekker los.
Maar het terroriseren hield
dus nog niet op.
Pas nadat er een paar dagen later nog kennissen van mijn daar langs zijn geweest en ze de groeten van mijn hebben gedaan.
Die kennissen zijn geen lieverdjes voor sommige mensen.
Maar toen stopte het terroriseren tegen ons wel direct want toen hadden ze dus zelf echt wel schrik.
Uiteindelijk heeft de buurt gezamenlijk het opgelost en zijn ze zelf de uit de wijk vertrokken.


Helaas hoor je dat wel vaker dat een groepje medelanders de wijk terroriseerde.
Ik heb nog nooit gehoord dat een groep Nederlanders dat doet.
Dus die groep medelanders verpest het voor alle goedwillende buitenlanders.


Het is dus echt niet zomaar ineens ontstaan maar gegroeid door meerdere medelanders door de jaren heen.
Alleen dit was de druppel.
Maar door mijn fijne collega's heb ik ook niet aan alle medelanders een hekel alleen aan degene die meteen roepen discriminatie.
En aan degene die geen respect heb een voor de medemens.
Maar dat geldt ook voor Nederlanders.
 
Als werkgever mag je dat bij een sollicitant niet doen. Wat vinden jullie daar van?
Andere situatie, een dvp is geen werkgever,die verleent een dienst en mag uitkiezen wie ze wel of niet weigert, gezien de onfatsoenelijke houding/ gedrag van sommige groepen tegen vrouwen kan ik me voorstellen dat een dvp mensen weigert
 
Bij het maken van een afspraak meld ik altijd mijn afkomst. Ik ben in het verleden wel eens afgewezen toen ik voor de deur stond voor m'n afspraak.
Het was vervelend maar ik heb het liever dat dvp het eerder vermelden ipv dat je voor de deur staat en wordt afgewezen. Het voelde niet als discriminatie maar de dame heeft een voorkeur, netals hoe wij de dames kiezen.

Gewoon duidelijk vermelden bij advertentie.
 
Andere situatie, een dvp is geen werkgever,die verleent een dienst en mag uitkiezen wie ze wel of niet weigert, gezien de onfatsoenelijke houding/ gedrag van sommige groepen tegen vrouwen kan ik me voorstellen dat een dvp mensen weigert
Da's prima, maar geldt dit dan voor alle dienstverleners?

Stel nou als ik een kapperszaak heb. Dan verleen ik ook een dienst. En door slechte ervaringen uit het verleden ben ik echt echt bang geworden van islamitische mannen en loop ik het liefst met een grote boog om ze geen. Dan hang ik op m'n deur dat ik geen islamitische mannen wil knippen, een half uur lang boven zo'n man hangen, aan z'n hoofd zitten, er een praatje mee maken, moet er niet aan denken.

En ja, kapper is minder persoonlijk dan sekswerker, maar als je echt bang bent voor een doelgroep is ook die groep hun haar knippen al een hele opgave hoor.

Ik zal je zeggen, als ik als kapper op m'n raam hang dat ik moslims weiger kan ik heel snel m'n zaak sluiten.
 
Da's prima, maar geldt dit dan voor alle dienstverleners?
Natuurlijk, als dienstverlener, of ondernemer ben je toch eigen baas. Je bepaald zelf of je daarin meegaat en hoe ver die dienstverlening gaat.
Stel nou als ik een kapperszaak heb. Dan verleen ik ook een dienst. En door slechte ervaringen uit het verleden ben ik echt echt bang geworden van islamitische mannen en loop ik het liefst met een grote boog om ze geen. Dan hang ik op m'n deur dat ik geen islamitische mannen wil knippen, een half uur lang boven zo'n man hangen, aan z'n hoofd zitten, er een praatje mee maken, moet er niet aan denken.

Ik zal je zeggen, als ik als kapper op m'n raam hang dat ik moslims weiger kan ik heel snel m'n zaak sluiten.
Nou de doelgroep die jij bedoelt hebben hun eigen kapperszaken. Die laten zich niet door NL kappers o.i.d. knippen. Zowel de heren als idem de vrouwen.
Maar dat terzijde, en als het wel gebeurd en een NL kapperszaak heeft een voorkeur zoals we dit hier bespreken, dan pakken ze het heel subtiel aan door bijv. te zeggen dat ze vol zitten, of er dadelijk een kapper/kapster met pauze gaat etc. etc. Verzin het zelf maar legio smoesjes om erop dat moment een mouw aan te passen. Ze gaan heus niet een papiertje aan het raam hangen met bijv. zigeuners niet welkom of ... en die ... niet welkom. Ik vrees dat je zaak dan weleens op een bewuste avond in de hens kan staan. En je weer een maand of vier kan verbouwen.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan