Toen ik nog aan daten deed, discrimineerde ik de vrouwen waarmee ik in contact kwam. Op bepaalde dingen (levensovertuiging) wees ik ze af.Als je het nog snapt is het oke..ik snap er geen zak van...maar zal wel aan mij liggen.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenToen ik nog aan daten deed, discrimineerde ik de vrouwen waarmee ik in contact kwam. Op bepaalde dingen (levensovertuiging) wees ik ze af.Als je het nog snapt is het oke..ik snap er geen zak van...maar zal wel aan mij liggen.
ja precies, maar soms zie je dan wel in de advertentie "geen gekleurde/buitenlandse mannen" terwijl ze eigenlijk een bepaalde cultuur willen duidenIk denk dat meer de cultuur stoort dan de uiterlijke kenmerken.
Er is een verschil tussen een dvp en een echte hoer die pakt alles. Zoals blijkbaar enkele wandelaars als het maar een kut heeft zeker ????Dat noem jij ECHTE DVP's?![]()
Ja dat kan je doen moet je eens kijken wat er dan op gang word gezet kan je wel eens treffen dat je huis een beetje verbouwd is als je eens weg bent!!! Je moet die soort niet onder schatten als het zo makkelijk was maak je dat gewoon duidelijk. Nee echt niVraagje @Privé veronique , waarom zet je in je advertentie niet gewoon dat je mannen van bepaalde afkomst weigert? Het lijkt me dat het daarmee een hoop overbodige contactjes kunt vermijden.
Ok, maar vergeet niet dat die mensen ook hier mee kunnen lezen.Ja dat kan je doen moet je eens kijken wat er dan op gang word gezet kan je wel eens treffen dat je huis een beetje verbouwd is als je eens weg bent!!! Je moet die soort niet onder schatten als het zo makkelijk was maak je dat gewoon duidelijk. Nee echt ni
@GeileGerard nou nee, maar zoiets kan lang op internet bewaard blijven, en sommige uitlatingen van Veronique hier zijn explicieter dan een simpel "geen buitenlanders aub" in haar advertentie.@Roba Die finnen zitten echt niet hier op het forum hoor.. maak je maar geen illusie
waarom zet je in je advertentie niet gewoon dat je mannen van bepaalde afkomst weigert?
Laat ons even terugkeren naar de juridische werkelijkheid en de juiste punten van onderscheid benadrukken.Vraag je bij het maken van de afspraak naar de afkomst? En dan weiger je bij bepaalde antwoorden?
bijna op geen enkel forum..@Roba Die finnen zitten echt niet hier op het forum hoor.. maak je maar geen illusie
Ik weet nog wel dat je dit betoog eerder neerpende, en je hebt gelijk dat een aantal van deze weigeringen inderdaad juridisch discriminatie zullen zijn.Laat ons even terugkeren naar de juridische werkelijkheid en de juiste punten van onderscheid benadrukken.
Het al dan niet verlenen van een dienst op basis van heel algemene criteria, die niet noodzakelijk met het individu te maken hebben en/of niet relevant zijn voor de dienstverlening, is discriminatie en in een aantal gevallen, bijv. geloof, afkomst, ethniciteit, nationaliteit, gender, sexuele orientatie, leeftijd, ..., is het een verboden discriminatie.
Het al dan niet verlenen van een dienst op basis van individuele relevante kenmerken is geen (verboden) discriminatie.
Enkele voorbeelden:
Inderdaad, het is niet simpel en in de praktijk zijn er tal van grensgevallen en grijze zones. Maar dat is zo in veel juridische kwesties en uiteindelijk zal de rechter dan moeten oordelen.
- een autoverhuurbedrijf weigert auto's te verhuren aan personen van jonger dan 21 jaar. Dat is verboden discriminatie op basis van de leeftijd.
- een autoverhuurbedrijf weigert een sportauto te verhuren aan een welbepaalde persoon van 18 jaar oud die pas gisteren zijn rijbewijs heeft gehaald. Dat is geen verboden discriminatie maar een weloverwogen risico-afweging. De kans op schade en ongevallen is inderdaad aannemelijk.
- een DVP weigert alle Afrikanen. Dat is verboden discriminatie op basis van ethniciteit.
- een fijngebouwde, "petite", DVP weigert een uit de kluiten gewassen Afrikaan met een pik van 20cm. Dat is een individuele en relevante afweging en dus toegelaten.
- een bedrijf schrijft een sollicitatie uit en vereist dat de kandidaten Nederlands spreken. Dat is discriminatie, maar geen verboden discriminatie want taalkennis staat niet in het lijstje van de verboden criteria. Indien evenwel zou blijken(uit de praktijk) dat dit criterium wordt gebruikt als "substituut" voor een verboden criterium dan is het een verboden discriminatie. Bijv. indien het bedrijf louter op basis van de voornaam of familienaam alle kandidaten van allochtone afkomst zou weigeren zonder de taalkennis te peilen, dan gaat het in de fout.
Dat is zeker een handige manier om teleurstellingen te voorkomen bij de klant, maar het is ook een criterium dat op het "verboden" lijstje staat.Maar als een vrouw 100% zeker weet dat ze geen seks wilt hebben met een negroïde man, wat daar ook de redenen van zijn en wat we er daar ook van vinden, dan vind ik een melding vooraf gewoon de minste van 2 kwaden, om het zo maar te zeggen.
In eerste instantie lijkt er sprake van discriminatie, echter gaat het om een bijzondere vorm van dienstverlening, want de lichamelijke integriteit staat tegelijk ook ter discussie.Dat is zeker een handige manier om teleurstellingen te voorkomen bij de klant, maar het is ook een criterium dat op het "verboden" lijstje staat.
Als ik langs de ramen loop ben ik wel blij met mijn vooroordeel, ook wel te noemen mijn gevoel om mijn keuze te bepalen waar ik zal binnen gaan.Als je jouw vooroordelen over een bepaalde cultuur opzij zet, ga je nog heel verrassende toffe dates krijgen. Just saying
Urgh... Ik heb dit gezegd vanuit een DVP haar standpuntAls ik langs de ramen loop ben ik wel blij met mijn vooroordeel, ook wel te noemen mijn gevoel om mijn keuze te bepalen waar ik zal binnen gaan.
Agressie en vrouwenhaat komt voor in iedere cultuur/ geloof/ etc... Als sekswerker moet jouw screening gewoon goed zijn. Als jouw screening moet gebeuren op 2 seconden iemand aan een raam zien kloppen of in een bar na een fles champagne. Dan kan het al eens misgaan.Cijfermatig gezien is geweldsincidenten hoger met dvp's hoger met mannen van noord ,oost-west-centraal Afrika. Maar ook mannen uit oost Europa bijvoorbeeld.
Denk dat de huidskleur er niet heel veel mee te maken heeft, echter weten de dames wie je wel en wie niet binnengelaten moet worden om ellende te voorkomen. Ik zie heel vaak mannen uit deze regio's geweigerd worden.
Ik denk dat je een 'auto verhuren' of 'seks hebben' niet kunt vergelijken. Als het gaat om intimiteiten spelen er geheel andere afwegingen en het 'recht op lichamelijke integriteit' zal altijd zwaarder wegen dan een wet dat we 'niet mogen discrimineren'. Mensen discrimineren altijd als het gaat om intimiteiten.Dat is zeker een handige manier om teleurstellingen te voorkomen bij de klant, maar het is ook een criterium dat op het "verboden" lijstje staat.
Geheel mee eens. Een voorschot kan al veel schelen, maar een goede screening zou eigenlijk vanzelfsprekend moeten zijn. Een afspraak is discreet, maar zou niet anoniem moeten zijn. Mijn vriendin doet ook altijd een screening en het is eigenlijk nooit een probleem. Ze merkt dat Nederlandse mannen het minder gewend zijn, maar er zijn genoeg mannen die het wel normaal vinden.Agressie en vrouwenhaat komt voor in iedere cultuur/ geloof/ etc... Als sekswerker moet jouw screening gewoon goed zijn. Als jouw screening moet gebeuren op 2 seconden iemand aan een raam zien kloppen of in een bar na een fles champagne. Dan kan het al eens misgaan.
Ook hier: Vraag een voorschot, verzamel de klant zijn gegevens en dek jezelf in.
Als je naar hun naam vraagt wat ik altijd doe weet je al veel ! Bv Alibaba dan is er nog geen probleem vader is .... Moeder is... En ik ben hier geboren praat netjes Nederlands en heb de Nederlandse (belgise) normen mooi geen probleem dan. Maar als ze in gebrekkig Nederlands onbeschofte taal gaan gebruiken van. Ik jou kom kapot neuk , prijs!! Adres??Ok, maar vergeet niet dat die mensen ook hier mee kunnen lezen.
Maar hoe doe je het nu dan? Vraag je bij het maken van de afspraak naar de afkomst? En dan weiger je bij bepaalde antwoorden?
Ja die zou ik ook weigerenAlibaba taal
Nou laten we dan zeggen dat dit de druppel was.
Ze woonden er net drie maanden.
En hadden al meerdere mensen mishandeld.
Waaronder ook ouderen iedereen was er bang van.
Ze haalde van alles uit om ons te terroriseren ( vuil over de schutting gooien ruiten kapot gooien onze eigendommen vernielen. Enz enz)
Er hingen bij diversen mensen camera's dus het stond op beeld maar politie deed er niets aan.
Maar ik was het beu.
Nadat
En toen ik er dus een alleen was tegen ging bij mijn het lichtje uit en ging ik ff lekker los.
Maar het terroriseren hield
dus nog niet op.
Pas nadat er een paar dagen later nog kennissen van mijn daar langs zijn geweest en ze de groeten van mijn hebben gedaan.
Die kennissen zijn geen lieverdjes voor sommige mensen.
Maar toen stopte het terroriseren tegen ons wel direct want toen hadden ze dus zelf echt wel schrik.
Uiteindelijk heeft de buurt gezamenlijk het opgelost en zijn ze zelf de uit de wijk vertrokken.
Helaas hoor je dat wel vaker dat een groepje medelanders de wijk terroriseerde.
Ik heb nog nooit gehoord dat een groep Nederlanders dat doet.
Dus die groep medelanders verpest het voor alle goedwillende buitenlanders.
Het is dus echt niet zomaar ineens ontstaan maar gegroeid door meerdere medelanders door de jaren heen.
Alleen dit was de druppel.
Maar door mijn fijne collega's heb ik ook niet aan alle medelanders een hekel alleen aan degene die meteen roepen discriminatie.
En aan degene die geen respect heb een voor de medemens.
Maar dat geldt ook voor Nederlanders.
Helaas hoor je dat wel vaker dat een groepje medelanders de wijk terroriseerde.
Ik heb nog nooit gehoord dat een groep Nederlanders dat doet.
Ik discrimineer op lelijkheid en botheid. Verder niet. Ja en shemales en transen uiteraard.Stel wij mannen worden gedwongen om een sexwerker te bezoeken die wij niet willen....
Of wij bezoeken toch ook bepaalde dames niet? Ook discriminatie?
Stel wij mannen worden gedwongen om een sexwerker te bezoeken die wij niet willen....
Of wij bezoeken toch ook bepaalde dames niet? Ook discriminatie?