Voormalig lid 5016
Vaste klant
Iemand ervaring,?
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenJa, natuurlijk!En is Petra's comeback gisteren goed bevallen??![]()
joniDaarom.dat ze mij stuurt met haar privé nummer. Ze werkt wss gewoon in Diest nu omdat ze weer eens ruzie heeft met de baas in paal![]()
Wat denk je zelf.joni
weet jij meer?
of is madame de baas?
... zoals overal?
Ik weet dat ze in Diest werkt en soms in paaljoni
weet jij meer?
of is madame de baas?
... zoals overal?
Ja ze werkte bij ons in Paal en is zoals ik vertelde tijdelijk gestopt en de reden is privé en heeft niets met haar job bij ons te maken.Ik weet dat ze in Diest werkt en soms in paal
Wat denk je zelf.![]()
Ja ze werkte bij ons in Paal en is zoals ik vertelde tijdelijk gestopt en de reden is privé en heeft niets met haar job bij ons te maken. Zij is zeer hard veranderd en is zeker niet de baas. Integendeel zelfs.Ik weet dat ze in Diest werkt en soms in paal
Ik weet dat ze in Diest werkt en soms in paal
Wat denk je zelf.![]()
![]()
Ja ze werkte bij ons in Paal en is zoals ik vertelde tijdelijk gestopt en de reden is privé en heeft niets met haar job bij ons te maken. Zij is zeer hard veranderd en is zeker niet de baas. Integendeel zelfs.Ik weet dat ze in Diest werkt en soms in paal
joni
weet jij meer?
of is madame de baas?
... zoals overal?
Wat denk je zelf.![]()
![]()
Ze werkt terug mee!Ik ben er vroeger wel enkele keren geweest... (is al meer dan n jaar geleden).
Telkens goede massage gehad en leuk ontvangst.
Eigenlijk zou ik wel eens een massage (of meer) willen hebben met de gastvrouw, Petra.
Kan iemand me zeggen als zij te overhalen is?
Ok super. Tot komende dagen danZe werkt terug mee!
xxx