Doe ik mezelf tekort alleen bezoek privéhuis?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Omdat je nooit weet of de dame op dat moment bezig is, moet je gaan afwegen wat een acceptabele wachttijd is om een reactie te krijgen. Tref je er (eindelijk) eentje die reageert, dan is de volgende vraag of je nog een tijd kan overeenkomen.
Ik doe dit ruim van te voren, geregeld al dag voor ik langs wil gaan. Zo voorkom je dat je met tijd in problemen komt, en mocht keuze 1 afvallen is er nog tijd andere dames te benaderen. Werkt tot nu toe prima. Wees ook correct en to the point in het eerste appje.
 
Ach je kunt altijd nog terugvallen op een privéhuis als de afspraak mislukt (dan wel hopen dat er een DVP beschikbaar is) :)

Maar als iemand toevallig een goed alternatief voor Coco Plaza weten in de omgeving Arnhem, dan hoor ik dat graag :)
 
Appen doe ik niet, SMS of bellen zijn de gangbare middelen en met een enkele dame heb ik eens afgesproken via de mail.
Een dag (of meerdere dagen) van tevoren afspreken doe ik vrijwel nooit, dat is door persoonlijke omstandigheden meestal niet mogelijk. Pas op de dag zelf heb ik zicht op wat ik aan tijd beschikbaar heb.
Dan is een privéhuis op zich een goed alternatief, maar dat kan wat later op de avond lang niet overal, helemaal als zo'n huis wat verder weg gelegen is.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan