Doen jullie ook aan virtuele seks tegen betaling?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Een keer gedaan en meteen opgelicht voor 50 euro
Foto op SJ zag er goed uit,
Tijdstip afgesproken, betaald via Tikkie en toen kreeg ik een gifje van een of ander jacht en gegiechel.
Toen wist ik voldoende

Dus voor mij nooit meer
Ik heb dat een tijdje gedaan met een meisje die het deed voor een extra centje. Ze was ook niet duur. Als je nu kijkt dat cammen ook al 150€ kost per uur bij vele.

Sorry maar voor die prijs of 50€ meer heb ik een uur sex. Dan zie ik en voel ik alles in persoon.
 
Ja, tijdens de Corona periode in lockdown heb ik virtuele custom video's betaald. Natuurlijk het lichamelijke contact waar ik eigenlijk opzoek ben ontbreekt.

Maar mijn ervaring beviel mij wel. Ik gaf aan wat ik wilde zien, hoe ik het hebben wilde. Ja . . . en dan het hoogtepunt bij de dame met vibrator, schokkend mijn naam noemen.

Heel af en toe wanneer ik niet de dame in de omgeving kan vinden, en bijvoorbeeld de filmpjes van Stella Cox nu wel ken, betaal ik voor een custom video of live videobellen via whatsapp.
 
Ja, tijdens de Corona periode in lockdown heb ik virtuele custom video's betaald. Natuurlijk het lichamelijke contact waar ik eigenlijk opzoek ben ontbreekt.

Maar mijn ervaring beviel mij wel. Ik gaf aan wat ik wilde zien, hoe ik het hebben wilde. Ja . . . en dan het hoogtepunt bij de dame met vibrator, schokkend mijn naam noemen.

Heel af en toe wanneer ik niet de dame in de omgeving kan vinden, en bijvoorbeeld de filmpjes van Stella Cox nu wel ken, betaal ik voor een custom video of live videobellen via whatsapp.
En wat is de kostprijs hiervoor?
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan