Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenDie is er nooit op zondagWie weet of Gina ( roe ) er op zondag is, wan volgens mij is Ruby terug naar huis
Verbaasd mij ook niks. Door de jaren heen is het wel minder geworden.Ik vraag me af wat de Escape nog waard is zonder Gina en Ruby. Die plek blinkt al niet uit in nieuwe aanwas en als deze 2 dames er niet zijn, dan is het helemaal niks meer.
De Escape lijkt mij een soort sterfhuisconstructie. Altijd dezelfde dames en nooit eens wat nieuws. Op termijn moet dat toch stuklopen, lijkt mij.
Spreek voor jezelf zou ik zeggen. Niet elke wandelaar komt voor Gina of Ruby.Ik vraag me af wat de Escape nog waard is zonder Gina en Ruby. Die plek blinkt al niet uit in nieuwe aanwas en als deze 2 dames er niet zijn, dan is het helemaal niks meer.
De Escape lijkt mij een soort sterfhuisconstructie. Altijd dezelfde dames en nooit eens wat nieuws. Op termijn moet dat toch stuklopen, lijkt mij.