Algemeen Doetinchem aanwezigheid

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik vraag me af wat de Escape nog waard is zonder Gina en Ruby. Die plek blinkt al niet uit in nieuwe aanwas en als deze 2 dames er niet zijn, dan is het helemaal niks meer.
De Escape lijkt mij een soort sterfhuisconstructie. Altijd dezelfde dames en nooit eens wat nieuws. Op termijn moet dat toch stuklopen, lijkt mij.

Ik vraag me af wat de Escape nog waard is zonder Gina en Ruby. Die plek blinkt al niet uit in nieuwe aanwas en als deze 2 dames er niet zijn, dan is het helemaal niks meer.
De Escape lijkt mij een soort sterfhuisconstructie. Altijd dezelfde dames en nooit eens wat nieuws. Op termijn moet dat toch stuklopen, lijkt mij.
Verbaasd mij ook niks. Door de jaren heen is het wel minder geworden.

Ik denk dat de eigenaresse niet de contacten heeft die Ido vroeger wel had. In het verleden zag je zo nu en dan een nieuwe dame, ook al was het voor een week. Nu is het een vaste groep die voldoende klanten hebben zodat de eigenaresse de huur kan innen en het wel goed vind.

Spreek voor jezelf zou ik zeggen. Niet elke wandelaar komt voor Gina of Ruby.

Terug
Bovenaan Onderaan