Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
Registrerenk2, k3, k6, k7, ashley, naast wc allemaal beneden, boven: stuk of 5Vrij stil hier.
Wat is de bezetting vandaag?
Lola ook weer aanwezigk2, k3, k6, k7, ashley, naast wc allemaal beneden, boven: stuk of 5
Was dit nou een vraag of een bevestiging?Lola ook weer aanwezig
Carla, Irina, Manuela, Alina, Bianca, Gloria, Gina (Ned), Samairi, Yuelle, Maria, Lola (de Nederlandse)wat is/was de bezetting vandaag?
Welke lola eigenlijk?Carla, Irina, Manuela, Alina, Bianca, Gloria, Gina (Ned), Samairi, Yuelle, Maria, Lola
De overige vaste dames hebben hun kamer nog wel ingericht maar zijn vooralsnog afwezig.
Uitgestorven. Als ik bordeelhouder was zou ik zorgen voor meer leven in de tent. Ik ben weer vertrokken. Ik was ietsjes eerder dan 12.00 en twee namen die hierboven genoemd worden, waren er toen nog niet.Vandaag (12.00) aanwezig beneden: Carla, Irina, Alina, Bianca en boven: Gloria en Maria
Maar een escape tijdens werktijd mag wel?Doorrijden naar Duisburg gaat m'n baas niet leuk vinden.
Was er welis Gina NL er wel vandaag?
ja ze was er inderdaadWas er wel
Ze zei vanmorgen dat ze tot een uur of 18.30 werkt ivm de vakantie drukte op de weg en geen zin in files heeft.En vandaag? Weet iemand tot hoe laat ze werkt?
Klaudia heeft mij vorig jaar verteld dat ze in februari nooit werkt, de business is dan veel te slap volgens haar.Ik heb Klaudia ook al even niet meer gezien.