Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenDe gordijnen waren dicht op K1 vanochtend (rond 11:30).Weet iemand of Gina k1 (Roe) al weer aanwezig is. Alvast bedankt.
Vorige week vrijdag was ze erWeet iemand of Gina k1 (Roe) al weer aanwezig is. Alvast bedankt.
Lees bericht # 542, wat Gina bwtreftIs vandaag Gina (roe), Ruby (roe) of Lola (ned) gespot?
Dat is Helia, ik kom er regelmatig. Leuke dame goede service.Ze wil niet dat er over haar geschreven wordt zoals recensies.Zit vandaag een dame met zwart haar en hoge laklaarzen in k37. Wie is zij?
Ik was er. Maar dat bedoelde je denk ik nietwie is er vandaag trouwens
Wie weet tot hoe laat Lola aanwezig is??Zojuist aanwezig beneden: gina(roe), carla, irina, alina, rosaura. Boven: helia, lola, maria, gloria
Thanks, maar Manuela alweer niet dus!Vandaag
Beneden: Irina, Rosaura, Bianca, Ashley
Boven: Paloma, Gloria, Yuëlle, Anna (! terug), Lola, Helia
(Anna was wow!)
Klaudia was vandaag aanwezig.Is klaudia al weer gespot? Of weet iemand wanneer ze er weer is?
Als je even terugleest kun je zien we er over het algemeen zondag is. Maar de bezetting kan ook wisselen. Sowieso op zondag het minste keus.Ik weet dat de vraag al vaker gesteld is maar heeft iemand een idee wie er morgen (zondag) aanwezig zijn? Normaal kom ik doordeweeks met volle tevredenheid bij Irina of Maria.