Algemeen Doetinchem Algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Is dat net zoiets als de Escape in Doetinchem dan?
Nee, CR is een club. Je neemt plaats in een kamer en de aanwezige dames (vaak ca 3) worden aan je voorgesteld. Je geeft daarna je keuze door aan de Theke (gastvrouw) en bespreekt met de betreffende dame op de kamer de rest. Zie ook op dit forum onder (privé)clubs Duitsland o.i.d.
 
Nee, CR is een club. Je neemt plaats in een kamer en de aanwezige dames (vaak ca 3) worden aan je voorgesteld. Je geeft daarna je keuze door aan de Theke (gastvrouw) en bespreekt met de betreffende dame op de kamer de rest. Zie ook op dit forum onder (privé)clubs Duitsland o.i.d.
Inderdaad. De laatste tijd valt het aanbod een beetje tegen bij Casa Rossa maar in het verleden hadden ze leuke dames, ik hoop dat het binnenkort weer een beetje bijtrekt.

Maar je kunt op de website zien welke dames aanwezig zijn en eventueel via whatsapp een afspraak maken, dus dan rijd je er sowieso niet voor niks heen. En een half uurtje kost gemiddeld 70 euro, wat ik zelf nog wel redelijk schappelijk vind.
 
Kan iemand mij vertellen hoe de bezetting vandaag de dag is en dan doel ik met name op Ruby, Ashley, Natascha en Yuelle. Zonde voor mij om een behoorlijk eind te rijden als deze dames niet aanwezig zijn (lees: op vakantie zijn, dus los van hun werkschema / specifieke dagen vrij)
 
Gisteren Escape bezocht en even heerlijk bij Ruby geweest. Bij het weggaan kwam ik langs kamer 9, daar stond een hele mooie dame met zwart haar, bril en tattoo op haar (linker)been. Weet iemand wie dit is en zijn daar ervaringen mee?
 
Terug
Bovenaan Onderaan