LadiesLover
Stamgast
Vanaf 20 januari is Paloma weer terug in Doetinchem. Ze blijft 2 of misschien 3 weken. Recensie volgt.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenWellicht een trio met beide doenIk heb misschien iets vreemds, maar ik wou het toch even delen: lang ben ik vele maandagen bij Yuelle geweest. Maar omdat ze een tijd afwezig was, ben ik daarna vaak bij Maria geweest.
Afgelopen maandag waren ze er allebei en ik heb nu toch een voorkeur voor Maria. Maar ik "durfde" maar niet langs het open raam van Yuelle te lopen om naar Maria te gaan.
En aangezien Yuelle een rustige ochtend had en het gordijn open bleef, ben ik dus ook niet bij Maria geweest.
Het klinkt misschien stom of vreemd, maar ik voelde me "schuldig". En ik weet dat het onzin is, want de dames neuken ook veel verschillende mannen, dus waarom zouden wij niet eens naar een andere dame mogen?
Wel herkenbaat. Je bent niemand wat verschuldigd. Elke dag pindakaas op brood kan saai worden.Ik heb misschien iets vreemds, maar ik wou het toch even delen: lang ben ik vele maandagen bij Yuelle geweest. Maar omdat ze een tijd afwezig was, ben ik daarna vaak bij Maria geweest.
Afgelopen maandag waren ze er allebei en ik heb nu toch een voorkeur voor Maria. Maar ik "durfde" maar niet langs het open raam van Yuelle te lopen om naar Maria te gaan.
En aangezien Yuelle een rustige ochtend had en het gordijn open bleef, ben ik dus ook niet bij Maria geweest.
Het klinkt misschien stom of vreemd, maar ik voelde me "schuldig". En ik weet dat het onzin is, want de dames neuken ook veel verschillende mannen, dus waarom zouden wij niet eens naar een andere dame mogen?
Daar is helemaal niets stoms aan. Ik heb precies hetzelfde gehad. Voor mij was het probleem nog groter want ik had inmiddels in elke hoek wel een dame gehad in Escape.Het klinkt misschien stom of vreemd, maar ik voelde me "schuldig". En ik weet dat het onzin is, want de dames neuken ook veel verschillende mannen, dus waarom zouden wij niet eens naar een andere dame mogen?
Eigenlijk voel je jezelf dan "knap lullig"Ik heb misschien iets vreemds, maar ik wou het toch even delen: lang ben ik vele maandagen bij Yuelle geweest. Maar omdat ze een tijd afwezig was, ben ik daarna vaak bij Maria geweest.
Heel herkenbaar,.. ik heb dat namelijk ook. Heb veelvuldig Sonja en Maria bezocht. Beide dames meid ik als hun gordijnen open zijn, terwijl ik andere dames in de Escape die ik ook bezocht heb eenvoudig voorbij kan lopen.Ik heb misschien iets vreemds, maar ik wou het toch even delen: lang ben ik vele maandagen bij Yuelle geweest. Maar omdat ze een tijd afwezig was, ben ik daarna vaak bij Maria geweest.
Echt gaaf dat je dit herkenbare gevoel met ons deelt.Ik heb misschien iets vreemds, maar ik wou het toch even delen: lang ben ik vele maandagen bij Yuelle geweest. Maar omdat ze een tijd afwezig was, ben ik daarna vaak bij Maria geweest.
Moet je even wachten tot Lola weer terug is. Echt een topper.hallo
Vraagje of iemand weet of er dames zijn die flink tongzoenen voor mij maakt dat de ervaring toch wel een stuk geiler
Rij er vanmiddag langs en laat 't ons weten.Maar veel mensen zeggen 17:00.
Dus wat is het nou
Helaas moet ik te ver rijden op er op te gokken ik hoopte dat iemand het hier wistRij er vanmiddag langs en laat 't ons weten.![]()
Ga er maar vanuit dat je op zondag niet langs hoeft te komen. Bezetting is karig en de tent sluit vroeg.Helaas moet ik te ver rijden op er op te gokken ik hoopte dat iemand het hier wist
Na mijn weten doet Roemeense Gina deep throat. Althans heeft ze bij mij wel gedaan.Vraag: is er ook een dame die een echte Deep Throat doet bij Escape?
Degene die ik ken, doen dit niet.
Hoor jullie graag![]()
Misschien maat afhankelijkNa mijn weten doet Roemeense Gina deep throat. Althans heeft ze bij mij wel gedaan.
22:00 uur sluitingstijdWat zijn eigenlijk de openingstijden? Vorige week zaterdag om 22:30 waren de hekken gesloten.
OK, Bedankt!22:00 uur sluitingstijd
Dat zie ik ook vaak als ik door of langs zulke gebieden/huizen rijdt, ligt dus niet echt aan jou daarom kom ik daar ook niet vaak en ga liever naar een goed privehuis/club. Aan de andere kant kan ik de dames ook voorstellenHallo allemaal. Ik loop tegen een probleempje aan.
Ik ben nieuw in de wandelaarswereld en een paar weken geleden ben ik voor het eerst naar een dame geweest. Ik vond haar echt enorm slecht en nep. Maargoed vandaag liep ik nogmaals door het pand en ik merkte dat ik bij geen enkele dame het idee had dat ze er zin in hadden. De meeste spelen met hun telefoon.
Ligt dit aan mij?
Ik was volkomen afgeknapt en weer gewoon naar huis gegaan.
Nou inderdaad en vergeet ook niet dat er genoeg dames zijn die van 09.30u tot 21.30u aanwezig zijn. In de tijd dat ze geen klanten hebben kruipt de tijd natuurlijk. Ik praat het niet goed, want ook ik vind het heel vervelend, maar ik begrijp het wel.Aan de andere kant kan ik de dames ook voorstellen
... elke keer lief en leuk doen als er misschien wel een klant kan lopen die vervolgens het zelfde rondje nog 4x loopt dan zou ik ook ongeïnteresseerd raken
Hallo allemaal. Ik loop tegen een probleempje aan.
Ik ben nieuw in de wandelaarswereld en een paar weken geleden ben ik voor het eerst naar een dame geweest. Ik vond haar echt enorm slecht en nep. Maargoed vandaag liep ik nogmaals door het pand en ik merkte dat ik bij geen enkele dame het idee had dat ze er zin in hadden. De meeste spelen met hun telefoon.
Ligt dit aan mij?
Ik was volkomen afgeknapt en weer gewoon naar huis gegaan