Algemeen Doetinchem algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
en dan nog een vieze ventilator huren voor 20 euro
Gaan we nu weer voor de 20e keer als het boven de 25 graden wordt het (verhuur)beleid van de eigenaar hier bespreken? vooruit dan maar weer: Dit onderwerp komt echt meerdere keren per jaar voorbij terwijl de meeste dames toch echt al járenlang bij Escape werkzaam zijn. het zal dus allemaal wel meevallen.

Ik kreeg een PB van @Lekkerbanen met de mededeling, zo langzamerhand ben je bij alle dames van Escape wel geweest. Wie heeft jouw voorkeur?

Daarom vind ik het wel leuk om hieronder een lijstje te geven met mijn top 5:

1. Bij Gina NL het meeste geweest. Met haar kun je out of the box je fantasie het beste uitleven. Persoonlijk heb ik een klik met haar en wel gekke dingen gedaan zoals neuken met het gordijn open.
2. Gina Roemenië. Haar vind ik het mooiste om te zien. Ook haar persoonlijkheid vind ik super sterk. Bij haar geniet ik van haar lichaam en het uitzicht op een prachtig kutje als we oraal in 69 bezig zijn.
3. Ruby. Haar vind ik vooral super omdat ze klein is. Onwaarschijnlijk mooi , dat mijn pik helemaal diep bij haar naar binnen kan. Verder heb ik met haar minder een persoonlijke klik.
4. Anna. Daar was ik gisteren. Zij pijpt heerlijk zonder condoom en haar lijf is lekker zacht. Hoe lekker is het om bij haar de borsten en billen te kneden en te spelen met haar piercings. Verder heb ik met haar ook wel praat. Ik denk dat bij haar belangrijk is dat je op een positieve manier je energie laat zien. Verder geniet ze van complimenten.
5. Maria. Net als Anna heeft zij een mooi lichaam. Verder lijkt ze ongeinteresseerd, maar eenmaal bij haar op de kamer is ze vrolijk een meegaand. Toch heb ik minder een klik met haar. Toch als de bovenste 4 er niet zijn stap ik bij haar wel naar binnen.

Terug
Bovenaan Onderaan