Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenJe moet je gewoon niet zo opwinden dan valt het wel meeHoe is de temperatuur in de Escape deze dagen? Is het weer een bakoven, zoals vorige warme zomers?I
Die dame zag ik ook voor het eerst en ik ben ook benieuwd wie/hoe ze is.Gisteren Escape bezocht en even heerlijk bij Ruby geweest. Bij het weggaan kwam ik langs kamer 9, daar stond een hele mooie dame met zwart haar, bril en tattoo op haar (linker)been. Weet iemand wie dit is en zijn daar ervaringen mee?
Is dit niet Carla? Spaanse dame die hier ook al beschreven staat?Die dame zag ik ook voor het eerst en ik ben ook benieuwd wie/hoe ze is.
Carla heeft tegenwoordig ook een bril (groot secretaressemodel) op. De kamer van Carla is momenteel kamer 10, maar dat kan ook zo weer veranderen. Verder waren er afgelopen week 2 nieuwe Roemeense dames op kamer 7 en 9, beide met zwart haar, waarvan de dame op kamer 9 een bril droeg (gouden pilotenmodel). Beide dames met tattoo op de benen.Is dit niet Carla? Spaanse dame die hier ook al beschreven staat?
Ken haar alleen zonder bril maar heeft wel een tattoo op haar been.
ok, nieuw bloed dus. Zag er veelbelovend uit zo opp het eerste geziht. ben benieuwd naar ervaringen, zal als ik komende tijd in de buurt kom nog eens poolshoogte nemen.Carla heeft tegenwoordig ook een bril (groot secretaressemodel) op. De kamer van Carla is momenteel kamer 10, maar dat kan ook zo weer veranderen. Verder waren er afgelopen week 2 nieuwe Roemeense dames op kamer 7 en 9, beide met zwart haar, waarvan de dame op kamer 9 een bril droeg (gouden pilotenmodel). Beide dames met tattoo op de benen.
Dan zal ik een tip geven gewoon erheen rijden adres is Rooerstraat 17a niet vergeten identiteitsbewijs meenemen begint altijd eerst met een intake gesprek wel eens meegekregen als de leeftijd hoger is dan 40 willen ze je geen kamer verhurenWeet iemand hoe je in contact komt voor huren van een ruimte bij Escape? Kan online geen mail of app nummer vinden.
Ik woon zelf in het zuiden van het land dus erheen rijden is dagwerk. Dingen zoals huurprijs etc zijn handig om vooraf te weten.Dan zal ik een tip geven gewoon erheen rijden adres is Rooerstraat 17a niet vergeten identiteitsbewijs meenemen begint altijd eerst met een intake gesprek wel eens meegekregen als de leeftijd hoger is dan 40 willen ze je geen kamer verhuren
Dan zal je leeftijd geen probleem zijn wel handig als je naar erosescape Doetinchem gaat dat je over een auto beschikt locatie is op een industrieterrein een loods met kamers het station Doetinchem is ver lopen met ov lastig bereikbaarIk woon zelf in het zuiden van het land dus erheen rijden is dagwerk. Dingen zoals huurprijs etc zijn handig om vooraf te weten.
Ben zelf 24 en Nederlands dus komt vast wel goed haha
Dan weet ik genoeg. Dan zal deze locatie voor mij niet werkenDan zal je leeftijd geen probleem zijn wel handig als je naar erosescape Doetinchem gaat dat je over een auto beschikt locatie is op een industrieterrein een loods met kamers het station Doetinchem is ver lopen met ov lastig bereikbaar
Is Beakelandplein in Eindhoven geen goede optie voor je ? Schheld je wel veel reistijdDan zal je leeftijd geen probleem zijn wel handig als je naar erosescape Doetinchem gaat dat je over een auto beschikt locatie is op een industrieterrein een loods met kamers het station Doetinchem is ver lopen met ov lastig bereikbaar
Hahaha breek me de bek niet open. 2x geprobeerd en 2x last minute afgezegd omdat er graag een oostblokker wilde zitten.Is Beakelandplein in Eindhoven geen goede optie voor je ? Schheld je wel veel reistijd
Geen probleem succes met de zoektocht je zou ook nog eens kunnen kijken Nieuwe markt 24 26 28 30 of 40 Nijmegen zijn aardige mensenHahaha breek me de bek niet open. 2x geprobeerd en 2x last minute afgezegd omdat er graag een oostblokker wilde zitten.
Vriendelijk bedankt (dus not)
Gewoon adres wat ik er net opzette googlen er staan wel telnr.s opGeen probleem succes met de zoektocht je zou ook nog eens kunnen kijken Nieuwe markt 24 26 28 30 of 40 Nijmegen zijn aardige mensen
Ik ben daar op 7 juliGeen probleem succes met de zoektocht je zou ook nog eens kunnen kijken Nieuwe markt 24 26 28 30 of 40 Nijmegen zijn aardige mensen
Succes toegewenstIk ben daar op 7 juli![]()
Vrijdag avond en zondag ochtend even geweest om te zien wie de nieuwe dames waren in k7 en k9.
Helaas waren op beide dagen de kamers leeg.
Vrijdag wel bij Ruby op k5 geweest en vanochtend bij Claudia/Klaudia op k4 dus het waren geen zinloze tripjes.
Vrijdagavond was het wel te doen met de hitte binnen maar vanmorgen was het al redelijk benauwd.
Morgen misschien nog maar eens kijken.
Als je gaat veel plezier je zou ook effe kunnen kijken op no 11 rechter ingang of Rosaura er is ze geeft perfecte service als je haar neemt dan ga je haar vaker nemenGisteren geweest om eventueel de nieuwe dames te ontmoeten. Toen ik via de linkeringang naar binnen ging liep ik langs k2 waar Natascha zat. Zonder twijfelen bij haar naar binnen gestapt en absoluut geen spijt van.
Zag in k7 en k9 wel wat beweging maar heb ze niet goed kunnen zien want ben via de linkeringang ook weer naar buiten gegaan.
Maar Natascha wou ik ook nog graag ontmoeten dus mission failed succesfully denk ik dan maar?
Klopt, dit is Paloma. Recensie heb ik even niet meer kunnen vinden, maar ervaringen zijn over het algemeen positief.Gister bij het opgaan van de trap richting de kamer van Yasmine (K22), zag ik dat kamer 21 (links van haar) ook bezet was met een (voor mij nieuwe) dame.
Verandering van spijs doet wonderen en op het eerste gezicht interessant.
Beetje gezocht op fora maar is dit dan 'Paloma'? Ik twijfel vanwege vermelde lengte. Deze dame is aanzienlijk langer dan Yasmine, ook gekleurd, en had korter krullend haar. Kan iemand die wellicht gisteren/recent is geweest dit bevestigen? Linkje naar bestaande recensie? Dank.
Thanks.Klopt, dit is Paloma. Recensie heb ik even niet meer kunnen vinden, maar ervaringen zijn over het algemeen positief.
Inderdaad Paloma, heb haar zaterdag morgen bezocht.Thanks.
Dat gaan we bij een volgende bezoek dan maar eens van dichtbij bekijken.![]()