Maandag 15/12 nog eens een bezoekje gebracht aan Milky. Het blijft alvast mijn favoriete dame. Iets verlegen lachje, heel lief en zachtaardig en ook wat verwennen betreft kent ze er wel wat van. Voor mij was het alvast alweer een uurtje genieten. Eerst kort wasje, daarna op de buik en Milky's massage kon beginnen. Rug, benen en het fijnste moment ... de fijne aanrakingen aan mijn balzak. Wat kan ze dat goed! Het activeert meteen gans mijn lichaam, inclusief mijn soldaat. Daarna nog even met de borsten schuren over mijn rug en er kan omgedraaid worden. Ik had eveneens de extra service erbij genomen waardoor er geen handwerk maar wel een flinke pijpbeurt volgde, nadat ze eerst met haar mond mijn tepels had verwend. Wat is het telkens genieten bij haar. Daarna volgde nog een korte massage en deel twee kon beginnen. Milky kwam op mij zitten om mij te berijden. Ondertussen ook haar wat gestreeld op haar borsten en op haar gevoeligste plaatsen. Wat heeft deze vrouw toch een prachtig lichaam. Daarna gewisseld van plaats, ik bovenop en haar opnieuw beginnen penetreren. Haar genotskreuntjes klonken als muziek in de oren en mijn soldaat deed wat hij moest doen een tweede keer raak schieten, met een geweldig fantastisch gevoel er bovenop die doorheen mijn lichaam ging. Daarna volgde van haar nog een kus op mijn mond en zorgde ze opnieuw voor een wasbeurt die ik gewillig onderging. Milky is voor mij een toppertje en dat ze goed Nederlands spreekt is zeker goed meegenomen. Ik vraag mij eigenlijk af of alle dames tegenwoordig extra service aanbieden bij Dokkeaw. Enkele jaren terug was Dokkeaw niets soeps meer, ik ging dan ook een ganse periode niet meer gezien de dames die er werkten niet in mijn smaak vielen. Met de komst van Milky is echter deze kijk volledig gewijzigd. Iemand die weet of ook Kate, Sunny, Pim en de andere dames extra service aanbieden, zoals Milky dat doet?