- Algemene beoordeling
- 3,00 ster(ren)
- Massage met hoogtepunt
- 3,00 ster(ren)
- Gesproken taal
- Engels
- Algehele Hygiëne
- Voldoende
- Origine
- Oost-Europees
- Haarkleur
- Zwart
- Cupmaat
- D (fake)
- Lichaamsbouw
- Slank
- Duur van bezoek
- 45 minuten
- Link naar advertentie
- https://www.massagewereld.com/masseuse/dolly/?iid=62314
- Totale kosten (in euro)
- 130
Voor de 2e x langs gegaan bij MW. De 1x was bij Charlie. Helaas was zij bezet. Ik heb gekozen voor Dolly. Een poolse dame met opgespoten lippen en flinke borsten waar ze de nodige hulp bij heeft gehad. Ze spreekt engels.
Voor de hot sensual tantra massage gekozen. Naar de kamer, en onder de douche. Waar bij de 1x Charlie gezellig mee onder de douche gaat was Dolly daar niet van.
Nou ja, helaas. De massage starte, het voldoe wat plichtmatig. Het spat er niet echt af. Je gaat dan toch vergelijken.. Uiteindelijk wel een lekker HP gehad.
Dolly is zeker een aantrekkelijke vrouw, mooi figuur, niets mis mee.
Maar echte passie is er niet echt.
Geen herhalingsgevaar voor mij
www.massagewereld.com
Voor de hot sensual tantra massage gekozen. Naar de kamer, en onder de douche. Waar bij de 1x Charlie gezellig mee onder de douche gaat was Dolly daar niet van.
Nou ja, helaas. De massage starte, het voldoe wat plichtmatig. Het spat er niet echt af. Je gaat dan toch vergelijken.. Uiteindelijk wel een lekker HP gehad.
Dolly is zeker een aantrekkelijke vrouw, mooi figuur, niets mis mee.
Maar echte passie is er niet echt.
Geen herhalingsgevaar voor mij
Dolly - Massagewereld
Ik ben een vrouw die dol is op de kunst van aanraking en de magie van nabijheid. In mijn wereld verloopt de tijd langzamer en leidt elk gebaar tot diepere ontspanning. Ik open de deur naar momenten waarop lichaam en zintuigen elkaar in perfecte harmonie ontmoeten… De rest laat ik je zelf...