zacht als een bries
die ritselt door de bomen
vormen mijn lippen jouw naam
en denk ik aan jou
ik wacht op een teken van jou
een blik of een gebaar…
(Marco Borsato - Domenica, 1994)
En dat teken kwam… na een jaar ongeveer. Maar daarover later meer.
Domenica is de dame waarmee ik in 2025 veruit het vaakst, euhhh… tegelijkertijd onder de douche gestaan heb.
Ze heeft een prachtig lichaam, klein kunstwerkje lijkt het wel, maar tot enige vorm van contact (
een blik of een gebaar) kwam het verder niet.
Kerstweekend 2025. Het was al erg laat. Ik zat aan de bar met een biertje, en Jezus. Plotseling begon Domenica zeer erotisch en sensueel te dansen. Haar ogen maakten contact met een Lucky Young Man die onder de tv zat en (ook) van haar genoot. De slimmeriken zullen nu meteen al door hebben dat ik dus zicht had op Domenica's zeer sexy billen, en laat dit nu net mijn zwakke punt zijn…
Domenica had zichzelf deze nacht dus ongemerkt en waarschijnlijk ook onbedoeld bovenaan mijn lijstje gezet.
Een week later. Weer zat ik aan de bar met Jezus, maar deze keer ook met onder andere Vergeetachtige en W5.
Het was alweer laat, twee keer gekamerd, dus het was weer (heel) mooi geweest.
Plotseling was Domenica er. Ze zat aan de andere kant van de bar, naast de koffiemachine, een cocktail te drinken met een Poolse deerne, waarmee ze het blijkbaar goed kan vinden. Hmmm… ze zag er weer erg goed uit… Af en toe leek het wel alsof ze even oogcontact maakte met mij, of was dat met iemand die toevallig achter mij stond ofzo? Toen ik richting de trap liep om nog even een "verkenningsrondje" te maken, bewoog Domenica een beetje naar achteren (
ik wacht op een teken van jou) om de doorgang voor mij te verkleinen, keek ze me aan en verscheen er (het was een klein wonder…) een lach op haar gezicht… Tsjaaa, net twee kamers achter de rug of niet, zo'n kans kon ik niet laten lopen natuurlijk. Ik moest wel eerst even gescreend worden door Domenica, maar ik was "an easy catch" op dat moment.
Domenica staat niet bovenaan allerlei lijstjes, en er wordt niet vaak over haar gesproken of geschreven. Haar service is dan ook ietwat beperkt ("volledige safe service", noemt ze dit zelf), en haar humeur varieert nog wel eens. Maar ik had dus geluk, deze keer. Ze had goede zin, heeft een geweldig uiterlijk en goede skills. Een beetje meer geduld zou welkom zijn, ik ben geen 27 meer hè

, maar "in her defence": het was ook al laat. Doggy was prachtig (zoals verwacht), en dat was mijn belangrijkste doel van deze kamer.
Domenica is misschien niet de makkelijkste, maar heel bijzonder vind ik haar zeker. Ik zal graag nog eens op herhaling gaan met haar.
PS: Bulgaarse, 31 jaar, 1,53m., 45kg., groene ogen, sierlijke tattoos.
4* is ietwat naar boven afgerond, omdat ik haar zo mooi vind.