Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Geert69

Newbie
6
10/06/23
5
4
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Intiem
2,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
1,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
1,00 ster(ren)
Aftrekken
1,00 ster(ren)
Kontlikken bij klant
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
1,00 ster(ren)
Anaal bij klant
3,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
1,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen in mond
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Rood
Cupmaat
A
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Penislengte
20 cm
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/transseksuelen/aislinn-where-temptation-lives.html
Totale kosten (in euro)
150
Gefascineerd door grote pik… zeer moeilijk om afspraak te regelen via Whatsapp.
Uiteindelijk gelukt, afgesproken voor date met pijpbeurt en cum in mijn mond… Via Whatsapp geen probleem €100 (30min…)….
Voldoet volledig knappe snoet en lijf… wel zeer afwezig, ongeïnteresseerd….
Vraagt €150 voor cum in mijn mond…. Pijpen kan enkel ZEER zachtjes (eikel MOET in voorhuid blijven)… en houd absoluut niet van natte pijpbeurt, veegt continu haar pik droog met handdoekje… laat zich graag rimmen en zachtjes ballen verwennen… duwt haar (halfslappe) 20cm wel je keel in… tot kokhalzen toe… vindt mijn pijpen ondermaats…. En wil me neuken…
Was niet afgesproken… vroeg ook 'zachtjes'… maar nee hoor… meteen voluit… ik gaf aan dat ik wilde vertrekken en uiteindelijk voldoende glijmiddel en zachtjes beginnen… was best lekker… maar al gauw mijn benen in haar nek en volle +20 cm stevig beuken… ik vroeg op te houden… duwde haar uiteindelijk van me af…
Ik vroeg om 'cum' maar ze wilde neuken…. 'Translate' om duidelijk te maken dat ze enkel klaarkomt als ze neukt…. probeerde zelfs bare neuken… ben onverrichter zake vertrokken…
Prachtige verschijning, grote pik,… voor iemand die grondig afgepaald wil worden zeker topper…

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan