WHEM Dominante meesteres Selma, Purmerend

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Wallie64

Meubelstuk
Forumpionier
3.050
02/07/21
2.138
15
Deze is wel duidelijk wat de bedoeling is. 24/7 totaalslaaf.

Voor het geval dat de ad verdwijnt een stukje ervan:

Wat houd 24/7 Slaaf bij mij in?

Als Mijn 24/7 Slaaf stel jij jouw leven volledig in dienst van Mij. Het gaat jou niet om jouw wensen, jouw pleziertjes, jouw genot. Nee, jij snapt dat alleen Mijn gemak, Mijn genot en Mijn plezier van belang zijn, en jij put jouw voldoening uit Mijn tevredenheid over jou.

Mijn 24/7 Slaaf zal zich namelijk VOLLEDIG aan Mij moeten overgeven. Zonder taboes, carte blanche. Eng? Vast en zeker, maar Ik leid jou. Als Mijn 24/7 Slaaf ben Ik jouw Eigenares, ben je Mijn bezit. Dat betekent dat alles wat van jou is, van Mij wordt. Dat zal natuurlijk niet van de ene dag op de andere gebeuren, dat gaat geleidelijk aan Ik leid jou naar een leven waarin jij niets anders bezit dan de kleren die je in de kast hebt hangen, je huis en de auto die voor de deur staat. Al het andere zal van Mij zijn.

Wat verwacht ik van mijn 24/7 Slaaf ?

Sociaal: je bent ongebonden, Familie / Vrienden bezoeken blijven mogelijk, sporten blijft ook mogelijk, maar je hebt wel Mijn toestemming nodig, ik zal je af en toe een vrije dag / weekend gunnen.

Wat betekent dat concreet?

Dagelijks ga jij naar je werk om voor Mij te werken, Mijn inkomen te verdienen. Daarnaast moet jij het huis, de tuin en de bdsm ruimte schoon en opgeruimd houden. Je ruimt altijd de rommel op. Als Ik sessies heb gehad, dan ruim jij de bdsm ruimte op en maak jij alle spullen weer schoon. Ook doe je 's avonds voor Mij werkzaamheden als die er zijn en mij bedienen uiteraad je bent als 24/7 Slaaf dus Mijn totaalslaaf: zowel Mijn werkslaaf, lustslaaf , huisslaaf, poetsslaaf, chauffeur etc . je zult Mij elke dag dienen en voor Mij werken en ploeteren, elke dag zal je Mijn macht over jou voelen. Maar verwacht niet dat Ik constant met de zweep in de aanslag jou op je vingers kijk. De ene dag zal Ik jou meer tijd en aandacht geven dan een andere dag. Ik vind het heerlijk om te relaxen, wetend dat Mijn Slaaf voor Mij werkt. je hebt je eigen kamer/ ruimte waar je slaapt en verblijft, Mijn privé ruimtes zijn voor jou verboden terrein, tenzij Ik je daarvoor opdracht geef.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan