Dominantie met passie. Priveontvangst

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

johan884

Newbie
12
02/12/22
9
1
Vaak kan ik urenlang zoeken naar die ene advertentie waarvan ik zeker weet dat het geen fake zal zijn en of in een club of privehuis zal zijn. (Om een of andere reden voelt het niet discreet genoeg)

Daarnaast ben ik in het verleden twee maal toe door ondoordacht handelen, bijna in de problemen beland vanwege oplichters die mijn telefoonnummer helaas voor andere doeleinden wilden gebruiken.

Gezien vele ervaren mensen hier en best wat dames meelezen welke zich aan de andere kant van dit wereldje zich bevinden, hopelijk hier een schot in de roos.

Keys zijn: dominantie en rollenspel met joi/edge/cei/ hand/footjobs en grenzen ontdekken binnen de sm wereld en prive/thuisontvangst.

Gouden tips??
 
Vaak kan ik urenlang zoeken naar die ene advertentie waarvan ik zeker weet dat het geen fake zal zijn en of in een club of privehuis zal zijn. (Om een of andere reden voelt het niet discreet genoeg)

Daarnaast ben ik in het verleden twee maal toe door ondoordacht handelen, bijna in de problemen beland vanwege oplichters die mijn telefoonnummer helaas voor andere doeleinden wilden gebruiken.

Gezien vele ervaren mensen hier en best wat dames meelezen welke zich aan de andere kant van dit wereldje zich bevinden, hopelijk hier een schot in de roos.

Keys zijn: dominantie en rollenspel met joi/edge/cei/ hand/footjobs en grenzen ontdekken binnen de sm wereld en prive/thuisontvangst.

Gouden tips??
Snap jouw voorkeur voor discretie, echter ik heb in de jaren dat ik bij Domination Palace in Valkenswaard kom nog nooit een andere wandelaar tegen gekomen! En daar zijn de mogelijkheden heel groot bij de verschillende meesteressen. Denk er toch maar eens over na (www.smpalace.com).
 
Laatst bewerkt:
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?

Partners

Nieuwste berichten

Forum statistieken

Onderwerpen
37.957
Berichten
738.436
Leden
33.990
Nieuwste lid
Grillmaster
Terug
Bovenaan Onderaan