Donkere dames

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Deze dame heeft toch verschillende keren met verschillende namen in Amsterdam gezeten?


Welke namen gebruikte ze hiervoor ook al weer. Minimaal nog 2 andere namen.

Er waren recensies volgens mij over haar maar die kan ik nu niet meer vinden omdat ze steeds van naam wijzigt.

Bericht van mij onder "wie heeft ervaring met"

Heeft onder Valentina en Kim geadverteerd
 
Mikele is de advertentie zonder NZC en als Ria is haar advertentie met NZC.
Mikele onderwerp https://www.girlsreview.nl/threads/mikele-prive-ontvangst-amsterdam.6190/#post-82511
Ria onderwerp https://www.girlsreview.nl/threads/ria-amsterdam-voorheen-rotterdam.4266/#post-52572

Op het nzc forum wordt gedacht dat het een post-op is trouwens.

Bedankt voor de snelle reactie. Ik dacht al dat ik er iets aan herkende, maar ik had de link met Ria niet gelegd.
Ok, twee redenen om niet te gaan.
 
Zonder kunstgebit? Gadverdamme!

Ze heet Rannah en is inderdaad 33 jaar. Ze is denk ik 165 tot 170 cm groot, lekkere tieten met
goeie tepels waar je flink op mag zuigen wat ze lekker vind. Een echte Surinaamse kont en overgewicht.

Is regelmatig kortademig waardoor ze moeilijk te verstaan is daarom doet ze alles via WhatsApp.
Krijgt mij met haar pijpkunsten vaak snel op hoogtepunt.
Kan lekker diep pijpen en je mag in haar mond klaarkomen. Slikt het alleen niet door helaas.

Houdt er van om gebeft te worden en als je op haar clitje zuigt en likt. Ken haar al denk ik 8 jaar.
Als ze je kent en mag kan je nzc en haar strakke kutje volsputien.
Nog nooit wat opgelopen bij haar wat SOA's betreft.

Blijft je wel appen en/of bellen uit zichzelf om af te spreken en huis mag vaker schoon gemaakt worden.
Ze is wel een lief wijffie maar heel aanhankelijk en veel problemen aan haar hoofd.
Heb haar ook geblokt op mijn wandeltelefoon omdat ik het ongevraagd appen en/of bellen zat was geworden.

Gratis parkeren en met OV redelijk goed bereikbaar volgens mij.
Klopt allemaal ik neuk haar nu meer dan 10 jaar
Je moet wel eens een boodschapje mee nemen maar ik neuk haar met plezier en ze pijp en neuk lekker
Wel op de bank het bet maak te veel herrie zegt ze
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan